Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Umiddelbart er jeg også til nr.4. Jeg ville dog nok bare sætte det lidt længere nede. Altså sådan at jeres navne er i midten af papiret og hjerterne er halvt imellem bunden og jeres navne. Hvis det er til at forstå? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du bare kreativ - superflot!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Og så lige dagens blondine-spørgsmål.. Hvordan bliver Camilla & Mads til M & M? :blush:

Det er det gamle logo jeg ikke har fået rettet endnu :wink:

Det er fordi jeg pt. hedder Camilla, men får endeligt ændret mit navn, når vi skal giftes :)

0

Del dette indlæg

Umiddelbart er jeg også til nr.4. Jeg ville dog nok bare sætte det lidt længere nede. Altså sådan at jeres navne er i midten af papiret og hjerterne er halvt imellem bunden og jeres navne. Hvis det er til at forstå? :)

Forstået, de skal lige rykkes lidt længere ned :)

0

Del dette indlæg

Første prototype på tablecards (pladsanvisningskort)

Jeg synes det vil være smart at der på bordet ved velkomstdrinksne vil være kort med billeder af folk, som de kan tage med og så kan de se hvilket bord de skal sidde ved. Det er lidt lir, men jeg tror også der giver mere ro og overblik, så folk ikke render rundt som forvildede høns.. :biggrin:

Her er første prototype så. :wink:

p2131801.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må altså også stemme på nr 2 .... syns måske 1eren har et lidt goth-islæt over sig, haha :lol:

Jeg forstår godt det du mener med goth.. men tror det er fordi du ser det med den sorte baggrund.. Ved ikke om dette hjælper, og der er også kommer grønne snipper på. :wink:

418434_10150625132421649_705956648_9422372_2042076375_n.jpg

Jeg kan klart bedst lide denne her, den følger også bedre den røde tråd fra jeres invitationer. Tror måske jeg ville rykke segl og "samling" lidt højere op, så der kommer lidt ligevægt i forhold til teksten der står lidt lavt.

Flot design på de små kort :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det vil være smart at der på bordet ved velkomstdrinksne vil være kort med billeder af folk, som de kan tage med og så kan de se hvilket bord de skal sidde ved. Det er lidt lir, men jeg tror også der giver mere ro og overblik, så folk ikke render rundt som forvildede høns.. :biggrin:

p2131801.jpg

Uh fed ide!

Hvordan har du tænkt dig de skal stå/ligge, hvor folk tager dem?

0

Del dette indlæg

p2131801.jpg

Uh fed ide!

De skal som sagt ligge på bordet ved velkomstdrinksne :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

p2131801.jpg

Uh fed ide!

De skal som sagt ligge på bordet ved velkomstdrinksne :)

Aaaah okay :)

0

Del dette indlæg

Fed idé med table-cards.. :thumbsupsmileyanim: Ville ønske vi skulle have mere end tre runde borde, så jeg også kunne bruge ideen, overvejer lige om man skulle invitere flere, bare for at kunne lave tablecards -HAHA-

0

Del dette indlæg

Fed idé med table-cards.. :thumbsupsmileyanim: Ville ønske vi skulle have mere end tre runde borde, så jeg også kunne bruge ideen, overvejer lige om man skulle invitere flere, bare for at kunne lave tablecards -HAHA-

Hahaha.. Ja vi ender nok op med 5-7 borde. altså efter om der skal sidde 10 eller 8 personer ved hvert.

0

Del dette indlæg

Har haft super travlt, og har ikke været på din tråd i en uge :badgirl:

Sikke nogle smukke billeder af TL!!! Wow!! Du er så hammer flot! :loveshower:

Sød og skøn ide med tablecards! :)

Hehe jamen velkommen tilbage til jorden :tunge: Hehehe

Mange tak skal du have, jeg er også enormt glad for de billeder :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer