Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,462 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Smukke Mille :kiss::heart: Der er vist ikke så mange flere kloge ord der kan siges.

Elsker osse dem i vinduet. Men de er ekstremt smagfuldt lavet. Hun er skide dygtig og du er smuk . What a combo!!!!

Må jeg låne et par stykker til FB? evt beskåret kraftigt :wink:

Tak Susanne.. Jamen det må du gerne. Jeg kigger lige på det og sender dig en pm :)

Hvor er det flotte billeder :) er også meget vild med dem i vinduet!

Ja jeg synes også bare at de er så yndige og romantiske.. Og ret brudeagtige også :)

Bruden der venter på at skulle blive gift. :)

Flotte billeder :thumbsupsmileyanim: , men nu er det jo også en flot model hun arbejder med :loveflag:

Det bliver vidst svært at finde en favorit. Hun formå bare at gøre et eller andet ved nuancerne. Dem kan du virkelig være stolte af :respekt:

Haha hvor er du sød. Elsker også Tinas stil, det er lige den slags billeder jeg elsker og som regel også selv lægger mest mærke til, hvis jeg leder efter inspiration til nye shoots.

Skygger og skarpe kontraster kan have sådan en god effekt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER flotte billeder Tina har fået taget af dig, dem kan du være stolte af, for de er så flotte. Er helt vild med de første par billeder især og dem hvor du sidder i vinduet :thumbsupsmileyanim:

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

0

Del dette indlæg

Så flotte billeder!!!! Er vild med dem i vinduet og de tre i sort-hvid hvor du ligger på ryggen!! Det skal din mand nok blive rigtig rigtig glad for!

IHH nu glæder jeg mig endnu mere til, at blive fotograferet af Tina, har nemlig lige bestilt tid til den 20. maj....

0

Del dette indlæg

Det kan være vi lige skal tjekke om vi må bruge billederne for Tina? Du ved. Rettigheder:-)

Det er allerede gjort :wink:

SUPER flotte billeder Tina har fået taget af dig, dem kan du være stolte af, for de er så flotte. Er helt vild med de første par billeder især og dem hvor du sidder i vinduet :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også fuldt ud tilfreds! :)

Så flotte billeder!!!! Er vild med dem i vinduet og de tre i sort-hvid hvor du ligger på ryggen!! Det skal din mand nok blive rigtig rigtig glad for!

IHH nu glæder jeg mig endnu mere til, at blive fotograferet af Tina, har nemlig lige bestilt tid til den 20. maj....

Eeej hvor godt! Håber at vi får nogle af dem at se herinde.. Glæd dig helt vildt.. Det er fantastisk :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altsåå Mille! Du er jo fantastisk!

Men lang tid om at lægge dem op! :sm: Så dem jo ikke inden jeg gik i seng i går :td:

Kunne altså også godt tænke mig at vinde den konkurrence!!

Tina laver jo fantastiske billeder!

Elsker billedet med masken! Det er frækt og forførende! (Og altså ikke fordi du er grim :blink: men fordi der er noget mystik over det)

0

Del dette indlæg

Altsåå Mille! Du er jo fantastisk!

Men lang tid om at lægge dem op! :sm: Så dem jo ikke inden jeg gik i seng i går :td:

Kunne altså også godt tænke mig at vinde den konkurrence!!

Tina laver jo fantastiske billeder!

Elsker billedet med masken! Det er frækt og forførende! (Og altså ikke fordi du er grim :blink: men fordi der er noget mystik over det)

Hahahahaha! garanteret du sys jeg er grim.. -HAHA-

Men ja jeg glæder mig også til at se hvem der vinder konkurrencen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Smukke billeder, virkelig. Super stemning, dejligt lys og lækre outfits

(Men jeg er nødt til at sige det.. Den stol du sidder på knæ i ser ud til at være ret blød, for det kommer desværre til at se ud som om du er meget tung sådan som sædet bøjer.... Undskyld. :unsure:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have alle i dejlige tøser..

Ja stolen var ret blød, men vi blev enige om at vi bare MÅTTE have den stol med på en eller anden måde, og synes ikke det er så slemt :)

Den er også vildt fed, håber ikke du tager det ilde op for det var bestemt ikke sådan ment :) Synes det er nogle smukke billeder :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer