Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,463 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er et syn for guder i den kjole

Hahahahaha! Det kan så også opfattes negativt.. Hahahaha.. (grineflip)

Det ser jo skønt ud.

Ligesom Natasja er jeg meget misundelig på dig.

Du bliver så smuk på jeres bryllupsdag :-)

Kram

Årrh tak skal du have Helle.. Men kan godt mærke den er lidt strammere end da jeg prøvede den hvor du var der.. haha... :fløjt: :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik veninden lokket til at tage med hjem efter "skole" og hjælpe mig i kjolen.. (puuhaaa kan godt mærke at jeg har taget et par kilo eller 3 på i julen) Den var lidt svær at lukke og flæsket poppede ud for oven, men jeg starter i fitness til februar, så jeg er ikke bekymret for ikke at kunne få den på sidst i juni :)

Btw. Så er min fashinator og kjolen helt samme farve, hvilket er pænt godt ramt! :)

Men i skal da ikke snydes for billeder så her er lidt. PS.. Tag jer ikke af rodet, da der måtte ommøbleres lidt! :wink:

p1251717.jpgp1251719.jpg

p1251718.jpgp1251722.jpg

Neeej hvor er du smuk Mille :loveshower: Og med et head piece jeg genkender :wink: Det er da match made in heaven. Vil du være facebook modellos for mig osse?

0

Del dette indlæg

Tak alle sammen!

Jeg vil så tilføje at jeg ikke er afslappet sådan som jeg står (bare lige for at undgå håndtag bag på osv. Haha) men det er dog ikke fordi der er virkeligt slemt :)

Neeej hvor er du smuk Mille :loveshower: Og med et head piece jeg genkender :wink: Det er da match made in heaven. Vil du være facebook modellos for mig osse?

Jeg vil gerne være model for dig på face :wink: Hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer