Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,463 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Woooowwww siger jeg bare til den kjole :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Fandt lige nogle sko, som kunne være et alternativ:

http://nelly.com/dk/sko-kvinde/sko/festsko/nelly-shoes-427/lazio-427590-1/

http://nelly.com/dk/sko-kvinde/sko/festsko/nellyshoes-427/bettan-427763-1/

Ved godt de ikke ligner dem fra bianco :( men derfor kunne det jo godt ske at de kunne bruges :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woooowwww siger jeg bare til den kjole :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Fandt lige nogle sko, som kunne være et alternativ:

http://nelly.com/dk/...lazio-427590-1/

http://nelly.com/dk/...ettan-427763-1/

Ved godt de ikke ligner dem fra bianco :( men derfor kunne det jo godt ske at de kunne bruges :)

Uhhh uhh nogle fine sko.. Og ret billige.. Arrgh nu er der jo pludseligt mange at vælge imellem.. Det er skønt at have hjælpsomme zillaer!! :bearhug:

Hold da op, kan du virkelig lade kjolen hænge i så lang tid? :wink: Men ih, hvor er den smuk, som den hænger der.. :loveshower:

Og du er jo helt vildt lækker, kvinde! Håber, vi får lov til at se flere billeder. :)

Shhhhh! Jeg bilder mig selv ind at den IKKE hænger der.. :wink: Hehehe...

I skal nok få flere billeder :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Woooowwww siger jeg bare til den kjole :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Fandt lige nogle sko, som kunne være et alternativ:

http://nelly.com/dk/...lazio-427590-1/

http://nelly.com/dk/...ettan-427763-1/

Ved godt de ikke ligner dem fra bianco :( men derfor kunne det jo godt ske at de kunne bruges :)

´Den er OND den der for jeg kan virkelig godt li det sidste par, men da jeg er på højde med/2 cm højere end h2b er høje sko FORBUDT!

specielt til bryllup.

kan man ikke give ham dem på? :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Woooowwww siger jeg bare til den kjole :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Fandt lige nogle sko, som kunne være et alternativ:

http://nelly.com/dk/...lazio-427590-1/

http://nelly.com/dk/...ettan-427763-1/

Ved godt de ikke ligner dem fra bianco :( men derfor kunne det jo godt ske at de kunne bruges :)

´Den er OND den der for jeg kan virkelig godt li det sidste par, men da jeg er på højde med/2 cm højere end h2b er høje sko FORBUDT!

specielt til bryllup.

kan man ikke give ham dem på? :griner:-

hææh kender også det der :unsure: ..synes ogdå nr 2 er fede men no go med h2b på samme højde :angry:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er det jo så en fordel at være en lille skid :tunge:

Yepper... Godt man kun er to småkager og en lunken lort høj... :blink: 30 cm mellem mig og H2B... Bliver ligefrem opfordret til at gå i højhælede :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er det jo så en fordel at være en lille skid :tunge:

Yepper... Godt man kun er to småkager og en lunken lort høj... :blink: 30 cm mellem mig og H2B... Bliver ligefrem opfordret til at gå i højhælede :cheerleader3:

H2B er 12-15 cm højere end mig ca. så jeg kan godt tillade mig at have hæle på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Update.....

Nååå...! Nu er kjolen jo kommet i skabet, så det er tid til at kigge på kjoler igen :biggrin:

Nu går jagten ind på hele 3+ Kjoler :o :o :o

Først lidt inspiration til dagen efter brylluppet. (jeg har forbudt mig selv grå eller sorte kjoler)

Og jeg synes disse 2 er så smukke! :)

dagenderp.jpg

Næste projekt er nogle kjoler til bryllupsrejsen. (en casual "easy on" til nogle af dagene og en pæn til honeymoon middagen)

rejsekjoler.jpg

Og sidst men ikke mindst endnu en brudekjole, til vores vielse på Maldiverne

109600.jpg

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det er svært. Men til bryllupsrejse tænkte jeg om den til højre ikke er bedst i forhold til den skal pakkes ned?

Havde nu tænkt på begge til rejsen :) Som du kan se er den ene til en honeymoon middag samt, galla på skibet og den anden til mere praktisk :) Kan jo få det dampet/glattet når vi ankommer :)

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vielse på maldiverne? hmm husker jeg ikke at have læst noget om. men har jo også læst så mange tråde.

lyder ellers fedt!

Vi skal formodentlig også til maldiverne

Ja H2B vil rigtig gerne vies på Maldiverne så det har jeg sagt ja det.. Det er jo noget man prøver en gang i sit liv, så hvorfor ikke? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fik veninden lokket til at tage med hjem efter "skole" og hjælpe mig i kjolen.. (puuhaaa kan godt mærke at jeg har taget et par kilo eller 3 på i julen) Den var lidt svær at lukke og flæsket poppede ud for oven, men jeg starter i fitness til februar, så jeg er ikke bekymret for ikke at kunne få den på sidst i juni :)

Btw. Så er min fashinator og kjolen helt samme farve, hvilket er pænt godt ramt! :)

Men i skal da ikke snydes for billeder så her er lidt. PS.. Tag jer ikke af rodet, da der måtte ommøbleres lidt! :wink:

p1251717.jpgp1251719.jpg

p1251718.jpgp1251722.jpg

3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer