MunkVerner

Andre fra Randers....

253 indlæg i dette emne

Hold nu op hvor lyder det lækkert Kierbye!!

Tror ikke vi får plads til en rejse i vores budget; men nok en lille weekend et eller andet spa sted... :)

Ja glæder mig næsten også lige så meget til bryllupsrejsen som til selve brylluppet. Men tror også det er fordi jeg ved at det nok er eneste gang vi vælger at tage os penge til sådan en tur.... så det er once in a life time

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan vi ikke få lavet en oversigt over brudene fra Randers med dato osv., så man kan tage til et par inspirationsgobryllupper? :biggrin:

Vi har sendt indbydelserne ud i går, så glæder mig SÅ MEGET til folk begynder at tjekke deres postkasser i dag!! Det har nemlie været en hemmelig for alle indtil nu (pånær for vores forældre, som fik det at vide for en uge siden) :heart:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skete det jeg havde frygtet, skulle blive det værste/sværeste ved mit bryllup, at købe kjole :unsure:

Jeg er absolut ikke kjole pige/kvinde, jeg har haft kjole på til min barnedåb, konfirmation og 1 gang på gymnasiet.

MEN i dag tog min mor og jeg afsted og jeg fandt den mest fantastiske kjole :loveshower:

Troede ALDRIG jeg skulle komme til at sige det, men da jeg fik den på vidste jeg bare at det skulle være den.

At den så kun kostede 3500 kr med slør, var jo også et plus :)

Så nu er jeg bare klar (næsten) til 1/9

2

Del dette indlæg

Så skete det jeg havde frygtet, skulle blive det værste/sværeste ved mit bryllup, at købe kjole :unsure:

Jeg er absolut ikke kjole pige/kvinde, jeg har haft kjole på til min barnedåb, konfirmation og 1 gang på gymnasiet.

MEN i dag tog min mor og jeg afsted og jeg fandt den mest fantastiske kjole :loveshower:

Troede ALDRIG jeg skulle komme til at sige det, men da jeg fik den på vidste jeg bare at det skulle være den.

At den så kun kostede 3500 kr med slør, var jo også et plus :)

Så nu er jeg bare klar (næsten) til 1/9

Skønt :thumbsupsmileyanim: Får vi ikke et flash? :fløjt: heh

0

Del dette indlæg

Kan vi ikke få lavet en oversigt over brudene fra Randers med dato osv., så man kan tage til et par inspirationsgobryllupper? :biggrin:

Vi har sendt indbydelserne ud i går, så glæder mig SÅ MEGET til folk begynder at tjekke deres postkasser i dag!! Det har nemlie været en hemmelig for alle indtil nu (pånær for vores forældre, som fik det at vide for en uge siden) :heart:

Har i fået tilbagemeldelser på den glædelige nyhed endnu? :loveboard:

God ide med en liste, men jeg kan ikke lige overskue hvordan det skal gribes an :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har i fået tilbagemeldelser på den glædelige nyhed endnu? :loveboard:

God ide med en liste, men jeg kan ikke lige overskue hvordan det skal gribes an :huh:

Det har vi, og indtilvidere har der kun været tilmeldinger :wink: Folk er blevet meget overraskede, men heldigvis på en god måde!! :lol:

0

Del dette indlæg

Til alle jer fra Randers der er i gang med køb af ringe, så så jeg i dag at Guldcentret på hjørnet af Brødregade og Rådhusstræde har -20% på de vielsesringe der er i vinduet, så der er lidt at spare, og der er rigtig mange flotte ringe!! Jeg er selv faldet for et par Nuran ringe derfra!! :lol:

1

Del dette indlæg

Hej alle skønne brude fra Randers

Vil blot oplyse jer om, at der er bryllupsmesse i Randers d. 18. marts 2012, det er på Graceland, og I kan se lidt information i Gracelands kalender her :biggrin:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa piger... Jeg er også fra Randers, og puha er ved at få sved på panden af al den planlægning... Men location blev valgt i dag, festen skal stå i Albæk forsamlinghus, Sct.Clemens er booket og vi skal fastlægge menuen i næste uge med kokken... kjolen er købt ved Kennedys for et par uger siden :loveshower: og frisøren Salon A+ (ved Anne selvf) er også booket,,, Nu manlger jeg bare invitationerne der skal kreeres, og afsendes... Men vil lige over barnedåb søndag inden jeg springer på hovedet i det :biggrin: Har I noget tema for jeres bryllup??? Vi har valgt, at holde alt lyst, blomstrene er i stil med brudeslør og pæoner, og så med masser forskellige glas med lys i på bordet og et strejf af sølv - vores ringe er sølvringe...

0

Del dette indlæg

Vi har ikke noget descideret tema, men vi kører da med nogle bestemte farver :wink: Invitationerne var hvide med sort, bordeaux og et strerejf af guld, så bordpynten og blomsterne bliver noget lignende :) Det lyder dejligt med en barnedåb! Skal den så også holdes i Sct. Clemens?

0

Del dette indlæg

Hej piger,

Her er endnu en Randerspige :balloons: Vi skal giftes lørdag d. 18. august på vores 5 års dag :heart: Kirken er endnu ikke booket, men der er næsten styr på lokation, vielsesringe og helt styr på fotografen :) :)

Redigeret af GitteM85
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Rikke - lyder super lækkert, må man evt se et glimt af invitationerne??? Jepsen, barnedåben kal også holdes i sct. clemens med Oral Shaw som præst - vi håber også at kunne lokke ham til at vie os, men der er vist super meget rift om ham... men vi krydser fingere :biggrin:

Du kan se invitationerne i vores planlægningstråd :wink: Det er faktisk H2B der har valgt farverne :lol::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh jeg ved faktisk kun at hun hedder Elin :fløjt: det er en Frank har fundet.

Hun skal have mellem 15-20.000 kr for forret, hovedret, dessert og natmad incl. servering. Og vi har inviteret 93 gæster.

Vi skal dog ikke have dessert fra hende, vi vil gerne have bryllups islagkage fra Vebbestrup.

0

Del dette indlæg

Åhhh jeg ved faktisk kun at hun hedder Elin :fløjt: det er en Frank har fundet.

Hun skal have mellem 15-20.000 kr for forret, hovedret, dessert og natmad incl. servering. Og vi har inviteret 93 gæster.

Vi skal dog ikke have dessert fra hende, vi vil gerne have bryllups islagkage fra Vebbestrup.

Vi skal også have bryllupsislagkage fra Vebbestrup :-D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer