MunkVerner

Andre fra Randers....

253 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var helt fantastisk. Ikke en eneste klage over noget som helst. Personalet de var så søde og maden helt out standing.

Vil helt klart anbefale stedet.

Jeg venter stadig på billeder fra fotografen, men jeg skal snart videre med min beretning, der kommer jo meget med hotellet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde vores fest på Gl. Estrup og receptionen bliver i Harridslev Forsamlingshus :thumbsupsmileyanim:

Uuuhhh Den gamle stald på Gl. Estrup er min gamle arbejdsplads :biggrin: Virkeligt skønt og smukt sted..

De har vist skiftet ejere siden dog..

Hotel Amerika har vi selv kigget lidt på. Min H2B er nemlig fra Hobro området og har altid kun hørt godt om det.

Glæder mig til din videre beretning Helle M. Har været inde og lurer. Din kjole :heart: So beautiful..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde vores fest på Gl. Estrup og receptionen bliver i Harridslev Forsamlingshus :thumbsupsmileyanim:

Uuuhhh Den gamle stald på Gl. Estrup er min gamle arbejdsplads :biggrin: Virkeligt skønt og smukt sted..

De har vist skiftet ejere siden dog..

Hotel Amerika har vi selv kigget lidt på. Min H2B er nemlig fra Hobro området og har altid kun hørt godt om det.

Glæder mig til din videre beretning Helle M. Har været inde og lurer. Din kjole :heart: So beautiful..

Jeg glæder mig også til at fortælle videre, men mangler billeder fra fotografen. Nu må de da snart komme. Det er jo 3 uger siden idag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt, "Vores store dag" fra Århus. Vi synes deres billeder er så smukke og anderledes.

Men nu har jeg jo ikke set vores endnu. Så jeg håber de bliver flotte.

Men Tina Liv, herinde fra, hendes billeder er smukke og anderledes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer