MunkVerner

Andre fra Randers....

253 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wee jeg skal ud og prøve brudekjole for første gang imorgen!! :cheerleader3:

Ved Luxux i Ålborg. Er så spændt på at finde "min stil". Èn er jo den man har i hovedet, noget andet er jo hvordan det sidder :)

Ellers er kirke, og feststed planlagt og bestilt. Nu glæder jeg mig bare til indbydelserne er sendt, så jeg kan springe ud som ægte "bride to be" :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wee jeg skal ud og prøve brudekjole for første gang imorgen!! :cheerleader3:

Ved Luxux i Ålborg. Er så spændt på at finde "min stil". Èn er jo den man har i hovedet, noget andet er jo hvordan det sidder :)

Ellers er kirke, og feststed planlagt og bestilt. Nu glæder jeg mig bare til indbydelserne er sendt, så jeg kan springe ud som ægte "bride to be" :lol:

Årrrh det bliver spændende, håber du finder det perfekte for dig :D Glæder mig selv til kjoleprøvningen. Men vil godt lige smide 10 kg først.. :blush:

Hvilken kirke og feststed har i valgt??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg glæder mig også helt vildt!!

Ummm det vil jeg ikke skrive endnu, før invitationerne er sendt ud... Kan jo ikke vide om der er nogen man kender der er herinde, og det bliver rimelig afslørende :)

Det skal helst være en overraskelse når invitationerne ryger ud :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg glæder mig også helt vildt!!

Ummm det vil jeg ikke skrive endnu, før invitationerne er sendt ud... Kan jo ikke vide om der er nogen man kender der er herinde, og det bliver rimelig afslørende :)

Det skal helst være en overraskelse når invitationerne ryger ud :bestwishes:

Det er i orden så.. Regner med en update når tid er så :griner:-

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det går fint med planlægningerne her, skal ned til lagersalg ved lilly d 27 så håber stadig de har nogle fine kjoler tilbage til den tid...

ellers er der bestilt lokaler, kok, serveringspersonale, kirke, der er booket en grafiker til at lave invitationer, menukort og bordkort, vi mangler lige fotografen og kagen men ellers er vi vist ved at være der :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er heller ikke så langt endnu. Stedet er næsten på plads. Frisør er bestilt. Sted for make up skal prøves i denne måned. Kirken er bestilt og Fotografen er bestilt. Kage bagnings prøve skal snart arrangeres og det er egentlig det jeg glæde rmig mest til lige nu. :metteholm . Jeg skal også ned til Lily så det er jo spændende om jeg kan finde noget.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er heller ikke så langt endnu. Stedet er næsten på plads. Frisør er bestilt. Sted for make up skal prøves i denne måned. Kirken er bestilt og Fotografen er bestilt. Kage bagnings prøve skal snart arrangeres og det er egentlig det jeg glæde rmig mest til lige nu. :metteholm . Jeg skal også ned til Lily så det er jo spændende om jeg kan finde noget.... :cheerleader3:

Hej SMS

Hvornår skal du ned til Lilly?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Selvfølgelig.... Jeg ved jo heller ikke om der er nogle tilbage når jeg skal derned.. hi hi.. Meeennn det er der nok! - Ellers har jeg faktisk en kjole i forvejen... Blev gift på Bali i foråret, så i tilfælde af krise bruger jeg bare den igen... Vil bare så gerne have en anden til herhjemme.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig.... Jeg ved jo heller ikke om der er nogle tilbage når jeg skal derned.. hi hi.. Meeennn det er der nok! - Ellers har jeg faktisk en kjole i forvejen... Blev gift på Bali i foråret, så i tilfælde af krise bruger jeg bare den igen... Vil bare så gerne have en anden til herhjemme.... :cheerleader3:

jeg kan godt forstå du gerne vil have en ny. Sådan tror jeg også jeg ville have det :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte på om der var nogen af de andre kommende brude fra randers der havde lyst til at mødes.... jeg ved mine venner og bekendte er ved at være træt at at høre om mit bryllup.... så måske der er andre der har det sådan :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså lige nu bor jeg i Århus, men min mand og jeg har boet i nogle år i en by mellem Århus og Randers, Hornslet, Og kommer da også til randers en gang om ugen. Vi skal holde festen ude på Norddjursland :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne bestemt være sjovt at mødes!! Min kæreste er ved at få flip over al min snakken :loveshower: Men det er jo også kun fordi jeg ikke må sige det til nogen endnu :td:

Har været i Luxux idag og prøve kjole og det kan varmt anbefales!! Hun var så sød og professionel! Kom med selv med hendes besyv til hvordan hun syntes kjolen sad på mig, og det synes jeg faktisk var :super: For det er jo hende der har forstand på det! hun fandt hurtig 4 kjoler som bare lige måske var mig, og pokkers også der var bare en der sad PERFEKT! SÅ smuk!

Så nu er jeg i tænketank, om det skal være den....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne bestemt være sjovt at mødes!! Min kæreste er ved at få flip over al min snakken :loveshower: Men det er jo også kun fordi jeg ikke må sige det til nogen endnu :td:

Har været i Luxux idag og prøve kjole og det kan varmt anbefales!! Hun var så sød og professionel! Kom med selv med hendes besyv til hvordan hun syntes kjolen sad på mig, og det synes jeg faktisk var :super: For det er jo hende der har forstand på det! hun fandt hurtig 4 kjoler som bare lige måske var mig, og pokkers også der var bare en der sad PERFEKT! SÅ smuk!

Så nu er jeg i tænketank, om det skal være den....

Jamen så er vi da os to der kan tage en cafe date en dag.... så må vi bare håber der kommer flere til.... hvad lå priserne på der ude?

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer