MunkVerner

Andre fra Randers....

253 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er fra Ørsted ca. 30 km fra Randers. Vi holder vores bryllup i et forsamlingshus og giver den gas med pynt og en masse hjælp fra venner og familie..

Velkommen til!

Jeg er også opvokset i Ørsted :biggrin: Har i valgt et forsamlingshus derude?

Redigeret af AOlsson
0

Del dette indlæg

Hvordan går det ellers hos alle jer andre? Der er da nogen af jer der er ved at være tæt på! Skal vi alle ikke opdateres lidt?

Jeg har som skrevet længere oppe fundet stedet :thumbsupsmileyanim: og kirken er reserveret.

Men har også fundet en god billig fotograf. Musikken halter lidt for vi ved ikke om det skal være live eller dj.

Derudover har vi styr på toastmaster, forlover som bliver hans eneste bror og brudepige som er min eneste "ægte" søster.

Temaet bliver primært råhvidt med vintage/rustic stil som jeg syntes passer godt til aamøllen :) Blomster: Vil gerne have brudeslør blandet med? hmm ved ikke endnu.

Invitationerne og andet skal designes 2. marts i selsskab sammen med nogle skønne veninder (vi er alle uddannet grafikere) De bliver sendt ud sidst i April.

Transport bliver vist alm. men pyntet bil. Så må vi se hvem der vil sætte deres til rådighed. :biggrin: Vores egen er nemlig en van med plads til kun 2. :blink:

Bryllupskagen laver min kære papsøster :heart:

Tror det var det indtil videre... Hvad med jer??

0

Del dette indlæg

Ja der er kun 2 mdr og 5 dage til den store dag for vore vedkommende. og dermed er det kun små ting der mangler

Kjolen blev købt i oktober,

forsamlingshuset er booket, det er falling forsamlingshus, 1 times kørsel fra randers men dog tæt hvor jeg er vokset op.

mandens tøj er også købt

kirken er bestilt, det bliver gylling kirke.

kagen laver en privat der bor i århus, som også lavede kage til min venindes bryllup, og der var det super lækkert. og fordi hun er privat er det til en overkommelig pris.

menuen er endeligt fastlagt. røget svinemørbard med ostechips - oksesteg, saltbagte kartofler, balsamico bagte svampe og rødløg og rødvins sauce - kagen og frugtfade .... og til natmad, pålægsbord.

der er booket en DJ fra flachlight gruppen

der er booket piger til servering

der er bestilt blomsterbinder til brudebuketten

ringene er købt

mht til fotograf så er vi så heldige at et vennepar vi har som er fotografer har meldt sig på banen.

bryllupsrejsen er bestilt..... 3 uger i thailand, det er lige til at holde til :)

det vi mangler er en tur til tyskland efter drikkelse og snacks, bordkort/favourbokse og bestilling af duge og servietter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen, jeg vil da også gerne opdateres og opdatere også :)

Vi har fået styr på kirken, som blev Haslund kirke. Stedet er vi 95 % sikre på - tror vi ender på Gl. Løgten Strandkro. Fotograf Applepark er booket til heldagsfotograf. Er igang med at prøve brudekjoler (and I love it! :cheerleader3: ). Vi ved godt, hvilken form for ringe, vi gerne vil have, og de er igang med at blive designet - dvs. en prøveversion, så vi kan finde ud af præcise størrelser, sten osv. Brudebuketten skal min veninde, som er uddannet blomsterdekoratør, binde. Morgengaven til H2B er der også styr på - har købt en bryllupsrejse, som vi drager afsted på en uge efter brylluppet :cheerleader3: Invitationerne er under udarbejdelse hos min tidligere arbejdsplads - et kommunikationsbureau.

Hmm... Det var vist lige umiddelbart det, jeg havde :) Må skrive, hvis jeg kommer i tanke om mere... Men piger... Fortæl, fortæl, fortæl :)

0

Del dette indlæg

Her er invitationerne jo sendt for længst :wink: Mangler kun svar fra 4, ellers har resten meldt til, dvs. 55stk. :oops:

Feststedet og kirken er booket, og det samme er musikken.

Kjolen er også købt og hænger hjemme hos mine forældre klar og parat med slør, skørt og sko :fløjt:

Har næsten bestemt mig for bord dækning.

Farverne er Blå nuancer og glimmer.

Så langt så godt... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Min opdatering

I dag er der 50 dage til vores bryllupsfest. Kirke og feststed er arrangeret, feststedet bliver Bramslev Bakker Restauranten.

Vi har alle fået tøj, jeg henter min brudekjole ved skrædderen i morgen og så mangler jeg mit slør, H2B mangler sko.

Vi har sendt invitationerne ud både til receptionen og festen, vi mangler svar fra en del :(

Til festen bliver vi kun 20 (familie) og af de 20 mangler vi svar fra 11 :o , ja vi har slet ikke hørt fra dem overhovedet og fristen er på mandag. Men de meldte alle tilbage da de fik Save-the-date-kort at de gerne ville komme, men derfor kunne de da godt bekræfte at de kommer nu :angry:

Til receptionen har vi inviteret mange fra byen (25 voksne + børn), og vi mangler svar fra 14, de har så til den 25.feb (men det er stadig mærkeligt når vi møder folkene flere gange om ugen, at de så ikke endgang siger tak for invitationen - man fortryder helt at man har inviteret dem)

Vi skal ikke have musik, men vi har bestilt fotograf photo1.dk

Farvetemaet er dyb rød/vinrød

Jeg er gået igang med projekt gaveæsker til gæsterne...

0

Del dette indlæg

Vi har styr på kirken Asferg Kirke og feststedet Asferg forsamlingshus.

Kogekonen er bestilt, hun har sendt menu forslag til os og vi skal nu vælge mellem alt det gode mad :)

Invitationerne er sendt og mangler kun svar fra 20, der er inviteret ca 90.

Kjolen og slør er købt, mangler tilretning af kjolen, men det ordner min mor :kiss:

Musikken efter middagen er bestilt, vi er endnu ikke helt enige om musikken under middagen :wink:

Farverne er lilla og hvid (tror jeg nok)

Nu er jeg så i fuld gang med at lede/finde/opdage pynt til borde og forsamlingshus herinde på BK. Det er bare SÅ sjovt, kunne godt bruge flere timer i døgnet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen vi skal giftes 26. maj, og er ved at være en smule stresset, for synes ikke vi har styr på så meget.. og så alligevel :wink:

Kirken er booket, og fik bekræftigelse på brev fra dem i går, så vi ved hvem præsten er. Det er smukke smukke Sct. Mortens Kirke!!

Feststedet er Den Gamle Kro i Hornslet som sørger for al mad og drikke samt dekorationer og bryllupskage. Der er også bestilt overnatning til os, vores forældre og vores søskende :)

Invitationerne er sendt, og alle dem der mangler at svare er fra Torbens familie, men de har indtil 1. maj, så det skal nok komme..

Kjolen er købt og tilpasset, den hænger i mine svigerforældres skab.

Fotografen er bestilt, det er Lene Brix som har et atelier Randers, og er bekendt af familien :biggrin:

Makeup ordnes af min veninde, håret ordnes af en frisørveninde der arbejder i slotscenteret.

Det er vist nogenlunde det... Vi har fri i weekenden og på tirsdag hvor vi forhåbentlig kan få shoppet ringe (vi har været ude og kigge et par gange, men har ikke fundet RINGENE).

0

Del dette indlæg

Hej i dejlige brude

Jeg vil forresten lige fortælle at min kommende mand er amatør fotograf og er ved at samle er portefølge så han kan starte sin egen foto biks op. dette gøre at han kan lave bryllupsfotos til en meget farvorabel pris, mod accept fra jer om at ham må bruge billederne til fremtidig markedsføring.

Han har endnu ikke taget bryllupsbilleder, men har allerede booket 3 bryllupper ind her til sommer. Ellers har han tidligere gjort i model fotos, natur og kunst fotografi. han har blandt andet taget det billede jeg har på min profil her.

Og han redigerer selvfølgelig også billederne

Så sig til hvis det kunne være noget :)

Knus Mona

Redigeret af kierbye
0

Del dette indlæg

Jeg er fra Ørsted ca. 30 km fra Randers. Vi holder vores bryllup i et forsamlingshus og giver den gas med pynt og en masse hjælp fra venner og familie..

Velkommen til!

Jeg er også opvokset i Ørsted :biggrin: Har i valgt et forsamlingshus derude?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, vi holder vores bryllupsfest i Holbæk forsamlingshus. Skal du også holde bryllup herude?

Nej Jeg er bare opvokset derude. Jeg bor i Randers nu og min H2B kommer fra hobro så vi holder det ved aamølle mellem mariager og hadsund. :)

Men har været til mange fester i Holbæk forsamlingshus gennem tiden :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej igen skønne Randerstøser!!

Anettes Papir og Stil (den nede ved 8ball og Café 38) holder OPHØRSUDSALG!! I denne uge spares 20%, i uge 9: 30%, i uge 10: 40%, og det stiger hver uge helt op til 70%, hvis man tør vente så længe!! Der er store besparelser til jer der ikke har lavet invitaioner/bordkort/takkekort/borddekorationer osv. osv. :lol:

2

Del dette indlæg

Anettes Papir og Stil (den nede ved 8ball og Café 38) holder OPHØRSUDSALG!! I denne uge spares 20%, i uge 9: 30%, i uge 10: 40%, og det stiger hver uge helt op til 70%, hvis man tør vente så længe!! Der er store besparelser til jer der ikke har lavet invitaioner/bordkort/takkekort/borddekorationer osv. osv. :lol:

Fantastisk info!! Tusind tak!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

0

Del dette indlæg

Jeg takker :kiss:

Utroligt alle de tilbud du hele tiden lægger mærke til. Jeg går med nærmest skyklapper når det gælder sådan noget. Opdager aldrig tilbud :blink:

Redigeret af AOlsson
0

Del dette indlæg

Jeg takker også endnu engang :biggrin: bliv endelig ved med at opdatere på dejlige tilbud (også gerne efter din store dag :) )

0

Del dette indlæg

Jeg takker :kiss:

Utroligt alle de tilbud du hele tiden lægger mærke til. Jeg går med nærmest skyklapper når det gælder sådan noget. Opdager aldrig tilbud :blink:

Haha, det var også rent tilfældigt jeg opdagede det! H2B og jeg var ude og kigge efter en kalender, vi står midt i butikken da jeg på en reol opdager et skilt med "-10%", og da jeg så kommer til at kigge rundt på vægge, i loftet og i vinduerne er der bare skilte OVER DET HELE!! :lol:

Jeg takker også endnu engang :biggrin: bliv endelig ved med at opdatere på dejlige tilbud (også gerne efter din store dag :) )

Det skal jeg prøve at huske, er dog ikke sikker på jeg kommer til at besøge BK så tit efter brylluppet :wink:

Ej hvor synd de lukker!! De har bare været der altid!!

MEN SUPER med tilbud! Love it!!

Ja, håber også lidt det er den slags ophørsudsalg hvor der bare sælges ud, og så genåbner butikken... Men den har selvfølgelig hård konkurrence, desuden synes jeg den kan være lidt dyr ift. Hobbykælderen, Perlen og Bog & Idé :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer