MunkVerner

Andre fra Randers....

253 indlæg i dette emne

Tusind tak for fif'et - så må vi lige omkring i dag :-) men ja vil give jer ret i at priserne dernede godt kan ligge i den høje ende... Men jeg har faktisk brugt prikken på nyvangsvej helt vildt meget her til invitationerne, de har bare et udvalg der er flere gange anette's - så hvis I ikk allerede har været vejen forbi er det helt klart et besøg værd :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for fif'et - så må vi lige omkring i dag :-) men ja vil give jer ret i at priserne dernede godt kan ligge i den høje ende... Men jeg har faktisk brugt prikken på nyvangsvej helt vildt meget her til invitationerne, de har bare et udvalg der er flere gange anette's - så hvis I ikk allerede har været vejen forbi er det helt klart et besøg værd :-)

Den kender jeg slet ikke, den vil jeg da prøve at besøge en dag.

Er den nem nok at finde på Nyvangsvej?

0

Del dette indlæg

Den kender jeg slet ikke, den vil jeg da prøve at besøge en dag.

Er den nem nok at finde på Nyvangsvej?

Den ligger lige ud til vejen med vinduer og stort skilt, så det er nemt :wink: Og ja, de har rigtig meget at vælge imellem!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilke ringe skal i have?

Jeg har egentlig tænkt at vi skulle have titanium ringe, men nu er jeg blevet i tvivl....fordi jeg lavede forlovelses ring ud af en sølv mønt og tænker nu, at det vil være pænest med en vielsesring i sølv også :unsure: Jeg (vi) er ikke til guld, men hvad med hvidguld minder det om sølv i farven??

0

Del dette indlæg

Vi har ikke helt bestemt os endnu. Min forlovelsesring er i hvidguld, hvilket er rigtig flot.

Men er gået mere over til guld - rødguld til vielsesringene, da jeg har forelsket mig i en ring fra Aagaard i det materiale :a1221: Nu må vi se, vi er begge meget til et enkelt design.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

jeg er også fra Randers.. vi skal giftes i sct. clemens kirke den 4. august 2012 og festen skal holdes på hotel Bramslevgaard mellem Hobro og Hadsund.. glæder os super meget.

skønt at høre der er så mange andre fra Randers.. jeg mangler inspiration til frisører.. - nogen gode ideer??

0

Del dette indlæg

hejsa

jeg er også fra Randers.. vi skal giftes i sct. clemens kirke den 4. august 2012 og festen skal holdes på hotel Bramslevgaard mellem Hobro og Hadsund.. glæder os super meget.

skønt at høre der er så mange andre fra Randers.. jeg mangler inspiration til frisører.. - nogen gode ideer??

Jeg kan så absolut anbefale Klippehuset i Helsted!! :) Indehaveren Janni Hastrup er super dygtig, og det samme gælder hendes medarbejdere!

Og man kan sige, hvis du bor tæt på Sct. Clemens, så er du ikke så langt fra hende.. Vi bor selv relativt tæt på Sct. Clemens, og dermed også tæt på Klippehuset :)

Hvad angår diskussionen om ringe, så har vi valgt guldringe :) Vi går lige pt. med vores prøve ringe for at fornemme størrelse osv. inden de skal laves i guld - Det er lidt vildt :)

Og må lige sige... Tror jeg har fundet kjolen i dag :cheerleader3::loveshower:

Jeg tror lige, jeg skal op og lure efter kurverter i Prikken en eller anden dag :)

0

Del dette indlæg

hejsa

.............

Jeg har bestilt tid ved anne fra Aplus, har gået ved hende altid - og hun er simpelthen så dygtig og er hele tiden klar på at tænke nyt uden at gå over the top :-)

0

Del dette indlæg

Så er bryllupskagen bestilt, det bliver denne

http://www.dr.dk/DR1...00624132034.htm

Den skal vi også have - jeg laver den dog selv... Tror jeg nok!!! Har lavet en prøve som skal smages i dag. Den kan jo stå i et par dage så er lige ved at teste hvornår den er bedst....

Den er faktisk ok nem at lave, så nu glæder jeg mig bare til at smage den! :metteholm

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har forresten fundet disse sider hvis i ikke kender dem endnu:

Inspiration til brylluppet generelt

http://www.prettychicblog.dk/2011/05/fun-vintage-inspired-real-wedding-ruben-hestholm/

Inspiration til invitationer

http://ohsobeautifulpaper.com/real-wedding-invitations/

0

Del dette indlæg

Annettes papir og stil fortsætter som internet shop... Jeg fik et visitkort her den anden dag da jeg var dernede.... http://www.anettespapirogstil.dk/ Mon ikke man liiiige skal derned igen her i næste uge... Evt ugen efter.... Og så lige den sidste uge med *G* Fantastisk butik, hehe....

Jeg kan også helt klart anbefale prikken, det er min tidligere leder der har den, og hun er simpelthen bare så super flink og kreativ, så der er gode råd at hente hvis man føler sig lidt på glatis :o)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Cherie82 og velkommen til...

Som udgangspunkt skal man giftes i det sogn man hører til, medmindre man har speciel tilknytning til den anden kirke man ønsker.. Vi bor for eks. i nordbyen, men skal giftes i sct mortens kirke, da min H2B er både døbt og konfirmeret der... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii :) Dejligt for jer. Hvad har i så valgt for noget??? :D

Vi bruger en "amatør" fotograf fra Silkeborg. Han har prøvet det en del gange før, men er ikke uddannet eller lever af dét.

Vi skal give 5000 kr. fra morgen, hvor jeg begynder at gøre mig klar, til brudevalsen.

0

Del dette indlæg

Jubii :) Dejligt for jer. Hvad har i så valgt for noget??? :D

Vi bruger en "amatør" fotograf fra Silkeborg. Han har prøvet det en del gange før, men er ikke uddannet eller lever af dét.

Vi skal give 5000 kr. fra morgen, hvor jeg begynder at gøre mig klar, til brudevalsen.

Vi har valgt en super "spillemand" fra 18-24, han formår virkelig at sætte en stemning.

Kl. 24 kommer der så en dj og spiller indtil gæsterne/vi tager hjem.

Hvor lyder det godt med jere fotografer, herhjemme har vi lige fået et tilbud ind på mail fra en kammerat, som vist passer til vores pengepung :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

tak for ideerne til frisører, jeg vil helt sikkert udersøge det i Helsted, det er jo tæt på..

med hensyn til snakken om ringene, så har vi valgt at få lavet ringe i 14 karat rødguld. De er helt klassiske og min er uden sten, vi valgte guld fordi det holder sig pænt i mange år og kan poleres op hvis de bliver skrammede og grimme.. vores forlovelsesringe er i sølv og de blev hurtigt skrammede og kunne ikke gøres pæne igen.

vi har valgt at bruge "vores store dag" som fotograf, har fået dem anbefalet af to hold venner der begge har brugt dem til deres bryllupper - de tager en lidt høj pris, men til gengæld får man rigtig meget for pengene, da man får alle billederne på dvd så man frit kan printe og lave kopier af dem..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer