Guest Christina87

KJOLEN

25 posts in this topic

Hej Alle Zilla'er... :)

Så var jeg til lagersalg ved Lilly i går - og hvilken oplevelse! Selvom lokalerne ikke var særligt store, var der lige nok plads til store kjoler! :lol:

Jeg havde fundet et par stykker jeg gerne ville prøve - og så gik vi ellers bare i gang.. den første kjole blev også den sidste og faktisk den jeg købte, selvom det ikke lige var hvad jeg regnede med jeg skulle giftes i - ja så viste det sig jeg jo ikke kunne undvære den!!

Selvom vi havde kamera med, blev det aldrig brugt. :td: men i kan da lige få den på modellen...

Min kjole er så dog ikke hvid - men creme.. :) Og så smider jeg lige et billede af mit slør ind også..

/Christina

post-41302-0-86650800-1317561122.jpg

post-41302-0-18382000-1317561137.jpg

Edited by Christina87
0

Annonce ♥

Nej, hvor spændende da!!! :thumbsupsmileyanim: Iha, hvad måtte du så af med for den, når nu det var til lagersalg? :cheerleader3:

0

Nej, hvor spændende da!!! :thumbsupsmileyanim: Iha, hvad måtte du så af med for den, når nu det var til lagersalg? :cheerleader3:

Jeg måtte slippe 1500,- så det sys jeg var overordentlig billigt...! især når den hvide udgave er en del af 2012-kollektionen... :loveboard:

/Christina

0

tillykke med kjolen, den ser rigtig flot ud!!

0

Annonce ♥

Supersmuk kjole - det er dælme et godt køb, du har gjort dig dér. Tillykke:)

0

Den er rigtig fin - fedt køb!! :-) du må lige vise nogle billeder i creme :-)

0

Og et kæmpe tillykke med den :-)

0

Tillykke med kjolen, hvor er den flot. Love prisen :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg sys den er vildt flot og glæder mig altså til at se dig i den... :loveshower: Og ja, elsker prisen!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Rigtig smuk kjole og sløret ligeledes:)

Hvad måtte du give for sløret?

0

Tillykke med kjolen :cheerleader3:

Lige præcis den du valgte, var runner up til den valgte - den er bare rigtig smuk :loveshower:

0

Tillykke med kjolen - det er bare sådan en god fornemmelse når man har fundet den rigtige :-)

0

Annonce ♥

Hvor er den bare flot :loveshower:

Må jeg spørge dig om udvalget af kjoler? Skal nemlig selv derned nu her, og har tænkt meget over hvor mange de mon har. Der er jo fuldt booket op alle dage, så håber jo der stadig er nogen tilbage når jeg skal afsted :)

0

Tillykke med kjolen :cheerleader3: Den er virkelig smuk! :loveshower:

0

Hvor er den bare flot :loveshower:

Må jeg spørge dig om udvalget af kjoler? Skal nemlig selv derned nu her, og har tænkt meget over hvor mange de mon har. Der er jo fuldt booket op alle dage, så håber jo der stadig er nogen tilbage når jeg skal afsted :)

Nu ved jeg ikke hvilken størrelse du bruger, men jeg synes at jeg erfarede at der var størst udvalg i de "små" størrelser, str. 34 og 36..

Ikke fordi jeg selv synes jeg er en stor pige (bruger str. 40), men den størrelse var der ikke det store udvalg af - tror jeg prøver 6 ud af 9 mulige.

Men derfor kan man jo sagtens finde "the one", ligesom jeg gjorde :loveshower:

Edited by SaschaTheresa
0

Tillykke med din fine kjole.. den er rigtig fin.. ser frem til at se dig i den :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Tillykke med kjolen. Rigtig flot kjole

Lad mig lige høre om jeg har forstået det korrekt du prøvede 6 ud af 9 modeller?

Du sagde lokalerne var små. Er der plads til at have nogle med til prøvning og hvor mange vil du sige. jeg skal der ned d. 8.

Endnu engang tillykke med den flotte kjole til den fantastiske pris

Hilsen Losse

0

Jeg håber bare der er nogle tilbage når jeg skal derned d 27... Var desværre lidt sent ude med at bestille tid... Og jeg er desværre heller ikke en størrelse small, jeg bruger en 46, men nu må vi se hvad de har til den tid...

0

og forresten tillykke med kjolen, den er bare rigtigt flot :)

0

Sikke en smuk kjole du har fået valgt dig!! :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se billeder hvor du har den på :wink:

0

Annonce ♥

Jamen det var min opfattelse at der var flest kjoler i de små str. nok også nogle stykker i de størrer str.

Jeg var en 40 og dem var der slet ikke ret mange af. Men ved selvfølgelig ikke om de har flere af samme slags de så hænger ud, så'n efterhånden som de bliver solgt.

Lokalerne var ikke ret store, men man kan sagtens have nogle med derned. Jeg havde min mor med, og mens jeg var til - var der en anden brud som havde en del flere med... :rolleyes:

/Christina

0

Hvor er det en smuk kjole! jeg sad og kiggede på Lillys hjemmeside tidligere, og der faldt jeg også over den. Den ser simpelthen bare så fin ud :loveshower:

Men ja, billeder af den i creme vil da ikke gøre noget :thumbsupsmileyanim:

0

:cheerleader3: Den er meget elegant.
0

den er super flot :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg var også i vejle lørdag og prøve kjoler i str. 40 og havde håbet lidt på at de havde nogle hvide kjoler, men det var der ikke...men skal nok finde "the one" hvide kjole senere :thumbsupsmileyanim:

0

Den er super flot - tillykke med den, altid dejligt med tilbud, på lige netop det vi gerne vil have :thumbsupsmileyanim:

0