Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Du er sku en skat - jeg takker for linket, og nu har kæresten sagt at den SKAL jeg bare have, så han vil svinge sit kort i morgen, og så bestiller vi den, OG håber på bere service end tidligere jeg forsøgte LOL

Jamen sikke da en dejlig kæreste du har!! :thumbsupsmileyanim: Den er altså også virkelig smuk.. så ,å du lige fortælle om den lever op til dine forventninger, når den kommer hjem! :biggrin: Åh jeg ved simpelthen ikke hvilken kjole jeg skal vælge.. jeg skal lige vurdere, hvilke der vil klæde mig bedst, men den lilla er helt klart med i opløbet!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder lige en stille dag herhjemme og nøfler med salmer :blink: - JA, når jeg nu alligevel ikke lige ved hvad jeg skal tage mig til, sådan en smuk og solrig tirsdag eftermiddag! -HAHA-

Thomas er ikke den store kirkegænger og selve ritualet med at blive gift i kirken har nok lidt større betydning for mig, end det har for ham :) Ikke forstået sådan at han ikke vil, men jeg tror det mere er for at hædre traditionen, end det er fordi han er troende.. der er jeg nok mere, men det er nok lidt et levn efter mange års sygdom som barn og et behov for at tro på at der var en mening med det :) Det er vel meget typisk går jeg ud fra :)

Nå, men jeg har efterhånden fundet et par stykker og jeg tænkte at det måske var en ide, at skrive dem ind her, så jeg har dem samlet et sted. Nu begynder vores møde med præsten jo også at komme tættere på :biggrin:

Her er de så... mine forslag... De skal selvfølgelig godkendes af ham der hubby'en :tunge:

1. - vi sang den til min elskede mormors begravelse og det er sådan en smuk sang. Minder om hende :)
  2. - Den vil Thomas gerne synge, så den er et must - en salme han kan! :wink::lol:
  3. Der er så meget liv jeg vil med dig - en hyldestsang til kærligheden, ny og kort - det kan både være et plus og et minus
  4. Vi har valgt blandt mange - Også en ny salme, men igen mere en hyldest til kærlighed end gud
  5. Du som giver os liv og gør os glade
  6. Det er så yndigt at følges ad - den gode gamle traver, men jeg den jo smuk :)
  7. I blev skabt som mand og kvinde - teksten er god, men melodien er sådan lidt la la, synes jeg

Hold da op.. 7 sange!! :o Så håber jeg bare ham gemalen hopper med på nogen af dem.. Jeg har faktisk fundet et par nye, som jeg ikke har hørt før og som mere hylder kærligheden end gud og det synes jeg egentlig er mest passende på sådan en dag :)

0

Del dette indlæg

Nummer 5 og 7 skal vi også have :loveshower:

Du som har tændt er så smuk, men minder mig om 3 begravelser, så jeg ville ikke bruge den, altså jeg ville blive ked af det, hvis det var! :(

Men mon ikke at din kommende mand vil sige ja til dem :) :)

Synes de nye du har fundet er smukke :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sang også "i blev skabt som mand og kvinde" - jeg synes det er en rigtig sød sang/tekst.. Og ja, måske er melodien ikke så fantastisk - men er der nogen salmer der er det!? :lol:

Ved ikke om du ved det (det ved du jo nok :lol: ) men "I blev skabt som mand og kvinde" er en salme man først synger nu når man har sagt "JA" til hinanden, da teksten omtaler ritualet.. Ja det vidste vi jo så ikke, men det mindede vores præst os om! :lol:

0

Del dette indlæg

Du er sku en skat - jeg takker for linket, og nu har kæresten sagt at den SKAL jeg bare have, så han vil svinge sit kort i morgen, og så bestiller vi den, OG håber på bere service end tidligere jeg forsøgte LOL

Jamen sikke da en dejlig kæreste du har!! :thumbsupsmileyanim: Den er altså også virkelig smuk.. så ,å du lige fortælle om den lever op til dine forventninger, når den kommer hjem! :biggrin: Åh jeg ved simpelthen ikke hvilken kjole jeg skal vælge.. jeg skal lige vurdere, hvilke der vil klæde mig bedst, men den lilla er helt klart med i opløbet!

Kjolen er bestilt, så jeg skal nok vende tilbage så snart den ankommer - weeeeee jeg glæder mig.

Jeg sidder lige en stille dag herhjemme og nøfler med salmer :blink: - JA, når jeg nu alligevel ikke lige ved hvad jeg skal tage mig til, sådan en smuk og solrig tirsdag eftermiddag! -HAHA-

Thomas er ikke den store kirkegænger og selve ritualet med at blive gift i kirken har nok lidt større betydning for mig, end det har for ham :) Ikke forstået sådan at han ikke vil, men jeg tror det mere er for at hædre traditionen, end det er fordi han er troende.. der er jeg nok mere, men det er nok lidt et levn efter mange års sygdom som barn og et behov for at tro på at der var en mening med det :) Det er vel meget typisk går jeg ud fra :)

Nå, men jeg har efterhånden fundet et par stykker og jeg tænkte at det måske var en ide, at skrive dem ind her, så jeg har dem samlet et sted. Nu begynder vores møde med præsten jo også at komme tættere på :biggrin:

Her er de så... mine forslag... De skal selvfølgelig godkendes af ham der hubby'en :tunge:

1. - vi sang den til min elskede mormors begravelse og det er sådan en smuk sang. Minder om hende :)
  2. - Den vil Thomas gerne synge, så den er et must - en salme han kan! :wink::lol:
  3. Der er så meget liv jeg vil med dig - en hyldestsang til kærligheden, ny og kort - det kan både være et plus og et minus
  4. Vi har valgt blandt mange - Også en ny salme, men igen mere en hyldest til kærlighed end gud
  5. Du som giver os liv og gør os glade
  6. Det er så yndigt at følges ad - den gode gamle traver, men jeg den jo smuk :)
  7. I blev skabt som mand og kvinde - teksten er god, men melodien er sådan lidt la la, synes jeg

Hold da op.. 7 sange!! :o Så håber jeg bare ham gemalen hopper med på nogen af dem.. Jeg har faktisk fundet et par nye, som jeg ikke har hørt før og som mere hylder kærligheden end gud og det synes jeg egentlig er mest passende på sådan en dag :)

2+3+6 er vist mine favoritter! Og hvor fedt at du har lavet link til de forskellige sange!!!

0

Del dette indlæg

Nummer 5 og 7 skal vi også have :loveshower:

Du som har tændt er så smuk, men minder mig om 3 begravelser, så jeg ville ikke bruge den, altså jeg ville blive ked af det, hvis det var! :(

Men mon ikke at din kommende mand vil sige ja til dem :) :)

Synes de nye du har fundet er smukke :loveshower:

Du som har tændt.. minder også mig om begravelse, men jeg synes det er så smuk en salme og den blev sunget til min elskede mormors begravelse. Hun blev GAAAAMMEL, så hendes død ar faktisk en lettelse for alle - også hende :) Men jeg kan bare høre hende nynne denne salme og derfor vil jeg gerne vende dens betydning til noget positivt.

Tak for links - iiihhh jeg kan igen ikke bestemme mig -HAHA-

-HAHA- Sorry!

Vi sang også "i blev skabt som mand og kvinde" - jeg synes det er en rigtig sød sang/tekst.. Og ja, måske er melodien ikke så fantastisk - men er der nogen salmer der er det!? :lol:

Ved ikke om du ved det (det ved du jo nok :lol: ) men "I blev skabt som mand og kvinde" er en salme man først synger nu når man har sagt "JA" til hinanden, da teksten omtaler ritualet.. Ja det vidste vi jo så ikke, men det mindede vores præst os om! :lol:

Nej det vidste jeg ikke, men jeg er glad for at kloge-Åge igen har været på spil :tunge: Tak for info, det vil jeg skrive bag øret :wink: Og ja, teksten er smuk, men molodien passer altså ikke helt til teksten.. IMO

0

Del dette indlæg

Kjolen er bestilt, så jeg skal nok vende tilbage så snart den ankommer - weeeeee jeg glæder mig.

1. Der er så meget liv jeg vil med dig - en hyldestsang til kærligheden, ny og kort - det kan både være et plus og et minus

2+3+6 er vist mine favoritter! Og hvor fedt at du har lavet link til de forskellige sange!!!

Jeg synes at teksten er så smuk! Så gemalen skal bare overbevises... men han plejer sgu alligevel ikke at synge i kirken :wink: Og det er vi alle glade for, for han synger pivfalsk! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det vidste jeg ikke, men jeg er glad for at kloge-Åge igen har været på spil :tunge: Tak for info, det vil jeg skrive bag øret :wink: Og ja, teksten er smuk, men molodien passer altså ikke helt til teksten.. IMO

I det her tilfælde var det vores præst (med meget korte arme :o ) der var Kloge-Ågen! :tunge: Vi havde nemlig valgt salmerne i en anden rækkefølge - hvortil han på hans meget "tørre" og præsteagtige-humoristiske måde fik sagt: "Ja det er jo nok bedst vi tager den EFTER i har sagt ja.. Høhø..." mens han pegede ned på teksten hvor der står

"ja-tak har I begge sagt"

Nå nå nå... Jamen så sir vi det!

:lol:

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg

I det her tilfælde var det vores præst (med meget korte arme :o ) der var Kloge-Ågen! :tunge: Vi havde nemlig valgt salmerne i en anden rækkefølge - hvortil han på hans meget "tørre" og præsteagtige-humoristiske måde fik sagt: "Ja det er jo nok bedst vi tager den EFTER i har sagt ja.. Høhø..." mens han pegede ned på teksten hvor der står

"ja-tak har I begge sagt"

Nå nå nå... Jamen så sir vi det!

:lol:

Åh tør præstehumor!! I LUUUVE IT! :loveshower:-HAHA- Vi var et år til julegudstjeneste, hvor vores præst stod og holdt hans juleprædiken om gud og skabelsesberetningen.. i det øjeblik han begynder at tale om lyset og mørket gik alt lys ud i kirken! Så siger han "lad der blive lys" og vupti, var der lys igen.. Men han synes da lige han ville teste om der var direkte kontakt, så han ville lige se om han kunne ringe gud op igen, hvorpå han grinede og sagde passagen igen.. og bling-bling gik lyset ud og kom tilbage da han sagde "lad der blive lys"! Temmelig spooky, men han var meget stolt af at han havde en direkte linje til gud! -HAHA-

Hahaha så må I andre bare overdøve ham i kirken.

Ja jeg kommer til at sidde ved siden af og være den brølende kronhjort aka bruden! -HAHA- Han synger heldigvis ikke så højt, for han ved godt selv at han ikke kan synge :wink:

0

Del dette indlæg

:( SUK!! :(

Polterabend er noget forbandet møg! Jeg bliver så ked af det på Thomas's vegne, at jeg slet ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv! For nu at tage den fra en ende af og fordi jeg ikke rigtig har andre at snakke med det om..

Thomas blev mobbet bigtime i folkeskolen.. altså den der med aldrig at blive inviteret til børnefødselsdage hos de andre i klassen og ingen kom til hans fødselsdag. Altså rigtig lede børn med møgforældre og Thomas der i en alder af 11 overvejede hvordan han kunne begå selvmord, så det gjorde mindst ondt!

Nu er det så polterabend-tid og med min organisatoriske søster som brudepige, har hun jo allerede spurgt om hvem der skal inviteres/hvem jeg gerne vil have med..

Men Thomas's best man :pokey: Jeg holder af manden, men nogle gange er han bare en egoistisk idiot! Vi var nede og hygge over nogle drinks i weekenden, da Thomas lidt for sjov siger " du er vel godt klar over, at der hører lidt pligter med til at være best man?", hvortil best man svarer "ja jeg har læst at jeg skal holde en tale"... :blink: læst??? Burde han ikke gerne ville det?? :huh: Thomas kvitterer med at sige "ja, og så tror jeg nok at det er dig der skal arrangere polterabend", hvortil klaphatten svarer... :angry: .. er allerede arrig, inden jeg har skrevet det ned! "Jamen du har så mange krav, så det har jeg bestemt, at det gider jeg ikke"!!!!!!!!!!!!!! :o WTF??!!! Det eneste Thomas har sagt, er at han ikke har lyst til at blive klædt ud og sælge kys på strøget..

Jeg er så harm og så skuffet på Thomas vegne og det samme er han! Som han siger, så ryger han lige lukt tilbage til skoletiden, da ingen kom til hans fødselsdage.. han har slet ikke lyst til at holde en polterabend nu.

Men hvad gør jeg så?? Hvem skal jeg sige jeg gerne vil have med? Thomas har mange pige-venner og hvis hans lade drengevenner ikke gider stable en fest på benene for deres ven, så kan jeg jo ikke "stjæle" pigerne! Skal jeg så bare invitere mine pigevenner, men hvad så med mine drengevenner? Skal de så med Thomas? For jeg vil faktisk gerne have en tøse-dag :( Og hvad med damerne til Thomas's drengevenner? Skal de så ikke inviteres? Eller hans pigevenners kærester?

Jeg synes sgu det er svært og det er så hårdt at mærke, hvor ked af det han bliver og DAMN jeg har lyst til at sparke den pokkers best man lige nu!!!

:pokey: :pokey: :angry: NÅ JO! Det skal jo så lige siges, at best man har spurgt om vi ikke gav ham et jakkesæt, for han havde jo ikke noget at tage på... han får tøj for 1000,- kr.. udover det, så skal vi betale for hans overnatning, hans transport til Grenå og så har han fået besked på at han ikke behøver komme med den vilde gave.. med andre ord, så får han i hoved og røv og så vil han ikke lave en god dag for hans bedste ven??????!! :blink::sm:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øvvvvvv altså, din stakkels h2b, hvorfor pokker er det bare så skide vanskeligt at give bruden/gommen en PA som de kan lide, det behøver jo da ikke koste alverden, men bare en masse råhygge. Hvor er jeg trist på dine og h2b's vegne.

Hvad med at tage fat i nogle andre af h2b venner og hør om ikke de kunne lave noget? Og så bypasse bestman, som tydeligtvis ikke gider.

0

Del dette indlæg

Ihh, hvor er jeg ked af det på Thomas' vegne!! Sikke en "ven"! Var det en mulighed at du ringede og talte med ham? Da SMS/mail hurtigt kan blive misforstået?

Kan godt forstå dilemmaet med "hvisses er hvisses"-venner, herhjemme har vi egentlig en tydelig opdeling på mine veninder og hans venner (jeg synes hans venners kærester er alletiders, men vi ses ikke alene, så betragter dem ikke som veninder, som i at de skal med til PA!)

Btw: sødt argument for at tage "du som har tændt", altså at det i jeres familie betyder noget positivt :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Py ha Lene jeg får helt ondt i maven over at læse det du skriver.......det går lige i hjertet.....og forstår virkelig godt det hele kommer op i ham igen..... :( Ja man kan jo undre sig over at han ikke har lyst til at lave en god dag for Thomas......og ja jeg er noget rystet over hvordan han får i hovede og røv......skal jeg være ærlig kunne jeg ALDRIG finde på som gæst at tage imod sådan noget......jeg er da indstillet på at et bryllup koster lidt når man skal det....og ja vil jeg overnatte - og transport så betaler jeg da HELT sikkert selv......... :) Det virker næsten som om han skal betales for at give noget som heltst og det fortjener Thomas ikke og ja hvem der så skal inviteres til PA det er jo svært.....hvis der også er pige venner...osv..... :(

Py ha Lene jeg forstår godt du er ked af det på Thomas vejne.......jeg ville være det samme...... :(

0

Del dette indlæg

Øvvvvvv altså, din stakkels h2b, hvorfor pokker er det bare så skide vanskeligt at give bruden/gommen en PA som de kan lide, det behøver jo da ikke koste alverden, men bare en masse råhygge. Hvor er jeg trist på dine og h2b's vegne.

Hvad med at tage fat i nogle andre af h2b venner og hør om ikke de kunne lave noget? Og så bypasse bestman, som tydeligtvis ikke gider.

Ja jeg synes jo heller ikke at det burde være så svært, for det er altså ikke mange krav han sætter. Og det ene krav/frabedelse han har sagt, har jeg også frabedt mig... Jeg er i gang med at gå uden om hans best man, men det er sgu da for dårligt at jeg nu skal sidde som primus motor på min kærestes polterabend, når jeg har rigeligt i at arrangere et bryllup... Jeg synes det er så synd for ham og hvor må han bare være skuffet helt ind i det inderste :(

Ihh, hvor er jeg ked af det på Thomas' vegne!! Sikke en "ven"! Var det en mulighed at du ringede og talte med ham? Da SMS/mail hurtigt kan blive misforstået?

Kan godt forstå dilemmaet med "hvisses er hvisses"-venner, herhjemme har vi egentlig en tydelig opdeling på mine veninder og hans venner (jeg synes hans venners kærester er alletiders, men vi ses ikke alene, så betragter dem ikke som veninder, som i at de skal med til PA!)

Btw: sødt argument for at tage "du som har tændt", altså at det i jeres familie betyder noget positivt :loveshower: :loveshower:

Jeg tror også at vi deler den op i hvem der oprindeligt var mine og hans venner... det eneste jeg er i tvivl om, er om man godt kan holde polterabend uden at invitere påhængene til ovennævnte??

Jeg kunne godt ringe til vennen og jeg har også prøvet at lade et par hentydninger falde, men jeg synes måske at Thomas skulle tage den op med ham. Ellers kommer deres venskab til at lide under det. Så er det måske bedre at Thomas giver udtryk for, hvad han forventer fra ham og så tage den derfra. Det eneste problem er bare, at jeg ikke ved om Thomas kan? :unsure:

Py ha Lene jeg får helt ondt i maven over at læse det du skriver.......det går lige i hjertet.....og forstår virkelig godt det hele kommer op i ham igen..... :( Ja man kan jo undre sig over at han ikke har lyst til at lave en god dag for Thomas......og ja jeg er noget rystet over hvordan han får i hovede og røv......skal jeg være ærlig kunne jeg ALDRIG finde på som gæst at tage imod sådan noget......jeg er da indstillet på at et bryllup koster lidt når man skal det....og ja vil jeg overnatte - og transport så betaler jeg da HELT sikkert selv......... :) Det virker næsten som om han skal betales for at give noget som heltst og det fortjener Thomas ikke og ja hvem der så skal inviteres til PA det er jo svært.....hvis der også er pige venner...osv..... :(

Py ha Lene jeg forstår godt du er ked af det på Thomas vejne.......jeg ville være det samme...... :(

Jeg kunne heller ikke selv finde på at kræve ind.. og slet ikke som om det er en selvfølge! Min søster er min brudpige, men hun kan altså godt selv finde tøj og hotel.. jeg mener.. har han ingen penge, kan man trods alt finde mange fine jakkesæt i genbrug, hvis man kigger efter det. Jeg tror ikke tanken har slået ham, for han har indtil videre spurgt 6! gange til det jakkesæt og vi har altså ingen dress cod til vores bryllup!

Men summa summarum er, at fordi han er best man, kommer det til at koste os ca 1000,- for tøj.... 100,- for overnatning.... 250,- i transport og ja ca 300,- i bryllupsgave vi jo nok ikke skal regne med... Sat op på den måde, så burde han fandme få sparket! Ej undskyld, jeg er bare så forarget :angry::boohoo:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med fare for at blive upopulær - da jeg læste om jeres best man tænkte jeg bare, at det jo godt kan være sagt i sjov?

Men jeg kender ham ikke om ved ikke om han er sådan? ved bare at jeg selv (og h2b) har en del venner som vil benægte alt og fyre en masse lort af - hvorimod piger er anderledes "positivt" hemmelighedsfulde.

Måske det var en idé at tage fat i ham, eller få din brudepige til at tage fat i ham og finde ud af om det var seriøst?

Og hvis ja - SVIN!! (y)

0

Del dette indlæg

Med fare for at blive upopulær - da jeg læste om jeres best man tænkte jeg bare, at det jo godt kan være sagt i sjov?

Men jeg kender ham ikke om ved ikke om han er sådan? ved bare at jeg selv (og h2b) har en del venner som vil benægte alt og fyre en masse lort af - hvorimod piger er anderledes "positivt" hemmelighedsfulde.

Måske det var en idé at tage fat i ham, eller få din brudepige til at tage fat i ham og finde ud af om det var seriøst?

Og hvis ja - SVIN!! (y)

Min første tanke var også om han mente det i sjov, men jeg tror det ikke. Han er til tider en ret ... lad os sige lad ... person og med det udtryk han havde i ansigtet, tor jeg desværre ikke min kæreste skal regne med så meget fra hans side. Men DAMN, jeg håber da på det! Jeg vil så også sige, at de har kendt hinanden siden 3. klasse og var hinandens støtter (de blev begge mobbet - hvad kan jeg sige.. LORTESKOLE!!), så han burde jo kende min kæreste nok til at vide at det ikke var noget at holde pis med. Specielt ikke da min kæreste fik et meget såret og resigneret udtryk i ansigtet..

Som sagt tror jeg det er bedst for deres venskab, hvis Thomas tager fat i ham og jeg er samtidig ved at hive fat i et par af gemalens andre venner.. for en jeg synes altså at min dejlige kæreste fortjener en polterabend! :kiss:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Øv hvor er det bare ærgeligt sådan noget!

Men synes helt sikkert det lyder som en god plan at finde ud af det så man ikke enten ærger sig forgæves, eller (værre) går glip af sin polterabend.

Jeg håber på godt nyt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold kæft en røv! :angry: Hvad sker der for ham. De fleste ville være rigtig stolte over at få denne opgave og hvis man er en god ven, vil man da gøre sit ypperste for at give manden en god dag. Og mht. til tøjet, hvorfor er I overhovedet gået med til at give ham et jakkesæt, når der ikke er dresscode? Én ting er hvis man forlanger at best man og gom er ens, men når der ikke er nogen regler, kan han jo i princippet møde op i jeans og sådan nogle har han vel?! Ej jeg er helt lamslået over hans opførsel og alt det han forlanger af Jer! :angry:

0

Del dette indlæg

ej helt ærlig L.. ven siger jeg bare, han burde da ønske at give sin bedste kammerat en dag han ikke glemmer, især hvis han selv er blevet mobbet så må han da vide hvor skønt det er at vide andre har gidet at gøre en indsats for en

jeg ville simpelthen blive så gal og hvis jeg var dig ville jeg tage fat i ham og fortælle ham hvordan han har fået sin bedste ven til at føle :angry:

0

Del dette indlæg

De andre har sådan set skrevet min tanke ned, så du får lige et :bearhug:

Undskyld hvis du har svaret på det en gang. Men kunne du ringe til Best man og spørge om han har gang i noget PA-halløj, for ellers vil du prøve at sætte noget i værk for han fortjener en PA? Altså du behøver ikke at planlægge den men få nogle andre til det?

0

Del dette indlæg

Også en krammer herfra :kiss:

Jeg tænkte også først, at det "best man" mente det i sjov - altså, det var der sikkert mange drengerøve, der kunne finde på at sige for at være morsomme. Men det er jer, der kender ham og var i situationen, så hvis I er sikre på, at det var ment i ramme alvor, så :angry:

Det er da totalt uacceptabel opførsel og vikrelig virkelig mærkeligt. De "roller" vi har uddelt mhp vores bryllup har folk taget imod med kyshånd, som det bør være!

Det er da EN ÆRE at være forlover. Og han kan da ikke stille krav til alt muligt - det er da ikke en sur pligt som han skal have "løn" for, og når I ikke dikterer at han skal tage noget bestemt på, er det da ikke jeres opgave at klæde ham på. Han lyder faktisk som en virkelig lousy ven...

Når det er sagt synes jeg ikke at det behøver være forlover der planlægger PA, men da det ofte en mandens bedste ven, giver det jo ofte sig selv.

Synes som de andre, du lige skal sikre dig, at han mente, hvad han sagde - og ellers hive fat i nogle andre venner og få dem op i gear med en PA.

Mht hvem der skal med, kan man jo gøre det som man vil. Det lyder næsten som om at din kæreste har en masse pigevenner og du har en masse drengevenner eller hvad? I kunne jo godt bare tage jeres egne venner med til jeres egen PA uanset køn, hvis det gør det hele mere hyggeligt, særligt for din kæreste. Jeg mener: hvis han har 2 drengevenner og 10 pigevenner er det jo lidt fjollet at hans "sidste dag med vennerne som en fri mand" kun er for hankøn.

Held og lykke med det :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer