Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er gude smuk med det hårsmykke og slør - WOW !!! :loveshower:

Jeg synes faktisk også at det fungerer herregodt sammen og jeg er SÅ glad for at jeg ledte så længe efter et slør UDEN rynker ved kammen! Jeg synes helt ærligt at det er så smukt sammen og jeg er sådan oppe at køre over at det hele bare spillede! :a1221:

Wow, hvor er du smuk, og jeg elsker dit (og mit) fine hårsmykke

:cheerleader3::loveshower:

ÅHH ME TOO!! Jeg er så forelsket i det og Anette var ved at falde bagover, da hun hørte at det IKKE havde kostet mig 2000,-! Hun tabte næse og mund, da hun hørte at det var en privatperson der laver det, så kæmpe kado til skønne Miss Lena!! :thumbsupsmileyanim: Og jeg er selvfølgelig SLET IKKE uenig!

Hvor ser det hele bare fantastisk ud sammen - du bliver godt nok WAUUUU

TAK! :biggrin: Specielt dit hårsmykke giver lige prikken over i'et! Jeg er jo en bling-pige, der altid har gået med dimser i håret, så det skal jeg da også på min bryllupsdag. Og så passer den bare så exceptionelt smukt til kjolen! :a1221:

Piiiiiiiifffffffttttt en smuk brud :cheerleader3::loveshower:

-HAHA- Tak! :wink:

Hvor er du bare SMUK i det hele - det passer perfekt sammen :loveshower:

Tak :kiss: Det er altså fedt at høre og nej, man kan ikke høre det for mange gange! :wink: Når jeg nu har brugt så lang tid og energi på at finde frem til de rigtige ting, er det altså bare så fedt, at det ser ud som jeg håbede :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:o 4 måneders milepæl..

Jeg har været til min mors fødselsdag i dag og har flere gange taget mig selv i at sidde og tænke på, hvor syret det er, at der kun er 4 mdr tilbage!! :blink: Jeg synes jo ikke at det er lang tid siden, at der var 10 mdr og nu er der allerede gået et halvt år! 4 mdr er der tilbage, til det endelig bliver den 4. august og jeg vil stå i kirken og sige ja til min fantastiske kæreste.. det er altså temmelig vildt og overvældende at tænke på!

Det betyder samtidig også, at jeg kun har 3 mdr tilbage til at tabe 10 kilo i :td: Novra hvor er jeg træt af, at jeg ikke har kunnet tage mig sammen de sidste par måneder, for jeg må synderligt indrømme, at jeg ikke har lyst til at blive foreviget på vores bryllupsbilleder med dobbelthager dinglende überalles! hmm... det skal nu nok kunne nås alligevel.. positiv tænkning, ihærdighed og vilje må være nøglen :wink:

men.... DER ER KUN 4 MDR TIL JEG SKAL GIFTES!!

:loveshower:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen, det er vildt så hurtig tiden går og den kommer kun til ku gå hurtigere;-)

Kender alt for godt til det med vægt tabet. Har haft det på samme måde. Ville gerne ha haft røget min. 10-15kg og det kunne også ha ladet sig gøre, hvis man bare havde taget sig sammen (jeg når det nok ikk på to uger;-)) men nu har jeg det,heldigvis, fint m at blive gift som en "tyk trunte". Men hvis du virkelig ønsker at smide lidt, kan du ikk få din h2b til at hjælpe,give dig de nødvendige spark en gang imellem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: Kjoleprøvning!! :cheerleader3: :cheerleader3:

I dag gik turen ud til Kennedys sammen med min mor og jeg fik endelig prøvet min kjole sammen med det hele! :loveshower: :loveshower: Det var så fedt at se det hele sammen og skoene spillede bare, de var lige præcis ikke for høje og det er jeg rigtig lettet over. Sløret blev prøvet til kjolen og vi fandt ud af at et helt langt slør skjulte de smukke detaljer på slæbet, så derfor bliver det nu kortet af til at gå til ca knæet. Nå, men jeg kunne forestille mig, at i gerne vil se billeder :wink:

Først en meget glad kommende brud med hårpynt og øreringe :)

post-45329-0-97283200-1333480893.jpg

Her er så et par stykker i kjolen. ( bær lige over med min arm i spejlet og min mors... hun er ikke den bedste fotograf og ja, SÅ fed er min ryg altså heller ikke!! )

post-45329-0-58915200-1333481033.jpgpost-45329-0-97017900-1333481052.jpg

Min søde mor, har pointeret at billederne altså hverken yder mig eller kjolen retfærdighed på de andre billeder, men at det her billede bedst viser, hvad kjolen gør for min figur... god bless her soul! :kiss:Bemærk lige min fine sko, der også vil være med på billedet :tunge:

post-45329-0-93722200-1333481074.jpg

Jeg har nu fået booket tid til tilretning og fordi Anette kender mig og ved at jeg gerne vil tabe mig, så har hun rykket det helt til d. 2. juli, så det betyder at jeg får en måned mere at tabe mig i... I gotta love that chick! :thumbsupsmileyanim: Måske det har noget at gøre med at jeg kender hende personligt, det ved jeg ikke.. jeg er egentlig også ligelad hvorfor, jeg er bare glad :biggrin:

:loveshower: Så alt i alt en SKØN dag!!! :loveshower:

Hvor er du bare SMUK :loveshower: Du stråler jo bare ud over alle grænser og ser fantastisk ud :loveshower:

0

Del dette indlæg

Du bliver bare så smuk :loveshower:

Tak, hvor er du sød :bearhug: Til ære for dig, så smider jeg lige et par ekstra billeder ind af headpiece og slør :wink: Bær lige over med dobbelthagerne og pekingeser-ansigtet, det er jeg født med! -HAHA-

post-45329-0-23167300-1333489849.jpg

Jeg siger til min mor "tag nu en masse billeder af slør og hårpynt, så jeg kan se det ordentligt på billeder... Det resulterede i 8 billeder, hvor hun har cuttet hovedet af mig og hvor det kun er slør og kjole man ser! -HAHA- Det må vel tages som et tegn på, at hun ikke kunne få øjnene væk fra kjolen!... nå, men det betød altså at jeg måtte få hende til at tage billeder hjemme i stuen!

post-45329-0-78238000-1333489970.jpgpost-45329-0-00390800-1333490024.jpg

Hvor er du sød :) Det ser bare så flot ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med milepælen, det er vildt så hurtig tiden går og den kommer kun til ku gå hurtigere;-)

Kender alt for godt til det med vægt tabet. Har haft det på samme måde. Ville gerne ha haft røget min. 10-15kg og det kunne også ha ladet sig gøre, hvis man bare havde taget sig sammen (jeg når det nok ikk på to uger;-)) men nu har jeg det,heldigvis, fint m at blive gift som en "tyk trunte". Men hvis du virkelig ønsker at smide lidt, kan du ikk få din h2b til at hjælpe,give dig de nødvendige spark en gang imellem?

Eeej, to uger er godt nok ikke lang tid, med mindre du hopper på den der kålsuppekur, men jeg er sgu ikke sikker på at den er så sund :) Min oprindelige mål var 20 kilo, men man skal jo også være ærlig og realistisk overfor sig selv :)

Før jul og eksamener var jeg på madlog og tabte 6 kilo på en måned og nu har jeg meldt mig ind igen, så jeg er positiv. Mit mål er nu heller ikke at tabe et bestemt antal kilo, men derimod tabe mig NOK til at jeg føler mig tilpas i kjolen (den strammer over maven, så 5 kilo ville gøre den mere behagelig at have på ) og NOK til at jeg ikke vil være overbevidst om mig selv, når der skal tages billeder, men at jeg kan slappe af og selv synes at jeg er smuk :wink:

Min kæreste hjælper mig absolut og vi træner sammen 2 gange om ugen - jeg har sågar fået slæbt ham med til RetroMix (sådan noget danse-aerobic-agtigt noget) og vi synes der er skide sjovt! En mand på næsten 2 meter med 1,5 m lange ben der bare er over det hele! :lol: OK, måske det er mig der morer mig mest :wink:-HAHA- Han vil også gerne tabe sig, så jeg har heldigvis masser af opbakning :thumbsupsmileyanim: Jeg vil til gengæld så faktisk lige rose mig selv for, at jeg har været stoppet med at ryge i en måned nu UDEN at tage på :cheerleader3: Så i den tid hvor jeg ikke har været på kur, har jeg faktisk heller ikke taget på og det er et plus!

2 UGER!! Det er godt nok vildt! Er du så en af de der rolige overskudsbrude eller kører du lige på kanten af panik?? :wink:

0

Del dette indlæg

... At skulle eller ikke at skulle... ....dansekjoledilemma.....

Åh suk! Jeg er sådan i tvivl om, hvorvidt jeg skal købe en dansekjole just-in-case at kjolen kommer til at skarve eller andet... som sådan nødløsning.. de koster jo ikke en dyt! Men så er et andet spørgsmål selvfølgelig, hvorvidt de kan nå at komme hjem???

Nå men her er der et par stykker jeg har kigget på :)

post-45329-0-40344200-1334175426.jpgpost-45329-0-36484500-1334175444.jpg

Kan købes her pris ca 600,-

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-45329-0-61987900-1334175751.png

Link

Pris ca 686,-

Den dyreste kjole koster 851,09 kroner og selvom jeg ikke får den på den aften, så synes jeg ikke at de umiddelbart skriger brudekjole... om ikke andet så kan jeg jo få den farvet :)

Nå jo, så har jeg fået købt mine skiftesko... and i LOOOOVE them!! :loveshower: :loveshower:

Nu har jeg kigget på dem så længe, så nu skulle det være! Ebay til 230,-.. nice!

post-45329-0-31836500-1334175894.jpg

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

hvor ser du bare dejlig ud i din kjole :loveshower: Mht dansekjole, så skal du i hvertfald gøre dig nogle tanker om, om du sidder godt i den i 5 timer?

Jeg valgte dansekjole fra og endte desværre i bukser og cadigan, da jeg fik gnave mærker fra den stropløse BH og blå mærker af corsagen. Men jeg har osse ne stor barm. Men jeg ville VIRKELIG ønske jeg havde gjort det. Såååå bagkloge koner kan man godt lytte til :lol::wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhhh skoene er i samme stil som mine kirsebær - elsker dem.

Jeg havde det fint i min kjole, men har hørt om flere der ikke var tilpas i samme kjole hele dagen - så er du i tvivl om din kjole er rar i 12 timer plus, er det da en god idé at overveje alternativer. Kan man samtidig finde en der er velegnet til brug bag efter er det da super

0

Del dette indlæg

Sikke nogle søde skiftesko :) Husk lige billeder af de der andre såler :thanks:

Uha det er godt nok nogle fine kjoler du har fundet :a1221: Mine favoritter er nr. 2 og 4. :)

Jeg skal ikke selv have en dansekjole men kan sagtens se ideen med en.

0

Del dette indlæg

Sikke nogle søde skiftesko :) Husk lige billeder af de der andre såler :thanks:

Uha det er godt nok nogle fine kjoler du har fundet :a1221: Mine favoritter er nr. 2 og 4. :)

Jeg skal ikke selv have en dansekjole men kan sagtens se ideen med en.

Nummer 1, 4 og 5 er mine absolutte favoritter, men jeg kan ikke finde ud af med mig selv om den skal være hvid eller om dansekjolen godt kan være i en anden farve... hmmm... Jeg har bare ikke lyst til at skulle slutte festen før jeg egentlig vil, fordi min kjole gnaver!

Nå men her er lige billeder af hvordan min forsåling ser ud. Det er jo ikke ligefrem smukt, men hvem kigger under skoene og nu kan jeg gå ude i dem :)

post-45329-0-64770900-1334183732.jpgpost-45329-0-41618400-1334183748.jpg

0

Del dette indlæg

hvor ser du bare dejlig ud i din kjole :loveshower: Mht dansekjole, så skal du i hvertfald gøre dig nogle tanker om, om du sidder godt i den i 5 timer?

Jeg valgte dansekjole fra og endte desværre i bukser og cadigan, da jeg fik gnave mærker fra den stropløse BH og blå mærker af corsagen. Men jeg har osse ne stor barm. Men jeg ville VIRKELIG ønske jeg havde gjort det. Såååå bagkloge koner kan man godt lytte til :lol::wink:

Tak, hvor er du sød :biggrin: Jeg føler mig også ret lækker :lol:

Ja jeg er også pænt storbarmet og jeg vil altså være ked af at skulle gå hjem før tid, fordi kjolen er ved at drive mig til vanvid. Mit mål er selvfølgelig IKKE at skifte, for når man nu giver tæt på de 10.000 for en brudekjole, så skal det også udnyttes! :lol: Men just in case... og så synes jeg ikke at max 850 er mange penge :)

Super søde skiftesko !!!

Og rigtig flotte kjoler. Min favorit er nr 1 og nr 4.

Jeg er også så glad for de sko! Nu har jeg kigget på dem så længe... det eneste er bare, at jeg synes de er så fede at jeg er i tvivl om, om det er dem jeg skal have på i stedet for mine dansesko! :lol: Det er hårdt at være bridezilla!! dilemma dilemma dilemma... :blink:-HAHA- Favoritkjolerne her er også 1 og 4, men samtidig kan jeg godt lide at 5'eren er så enkel at den nemt vil kunne bruges bagefter! Lidt lækkert kulørt accessories og så er der ingen der vil gætte at den er købt som en dansekjole til et bryllup..

Uhhhh skoene er i samme stil som mine kirsebær - elsker dem.

Jeg havde det fint i min kjole, men har hørt om flere der ikke var tilpas i samme kjole hele dagen - så er du i tvivl om din kjole er rar i 12 timer plus, er det da en god idé at overveje alternativer. Kan man samtidig finde en der er velegnet til brug bag efter er det da super

Ja det er det nemlig :) Jeg har originalen i hot pink med rødt hjerte, men må erkende at lige nu er de lidt for høje og desværre alt for høje til kjolen... men så har jeg jo en undskyldning for at købe et par mere :wink: Jeg er helt tosset med den legesyge stil!

Jeg vil nu også gå efter en kjole som jeg kan bruge bagefter ellers er det jo penge ud af vinduet, hvis jeg ikke får den på..

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer