Frk. Snefnug

Hvad bruden ikke ved...

36 indlæg i dette emne

Uh - nu søger tv2 nye deltagere http://programmer.tv2.dk/articlenew.php/id-43703154:vil-i-have-100000-kr-til-jeres-drømmebryllup.html

Ville I turde tilmelde jer? - og hvad tror I at det "hemmelige element" er denne gang?

Første gang, var det jo at bruden ikke måtte være med, og anden gang, at hun ikke måtte få nogle ønsker opfyldt.

Personligt ville jeg gerne overlade det hele til h2b - men han er jo ligeså velbevandret i fester som jeg, og skulle nok lave en fest uanset om jeg ikke måtte få lang kjole på, køre i karet, eller hvad nu reglerne var...

Jeg tænker om det hemmelige element denne gang har noget at gøre med at festen ikke må holdes bestemte steder, at der ligesom er nogle ting som er no-go...

Men hvad tror I? og hvad er det værste brudgommen kunne komme til at gøre?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville sige nej tak :biggrin: Og det selvom de 100.000,- kunne være fristende OG at min H2B sagtens kunne lave en skøn fest..meeeeen

jeg ville ikke undværer at være med i hele processen - det er trods alt en stor oplevelse :loveshower:

0

Del dette indlæg

jeg ville også takke nej tak.. ikke fordi at jeg ikke tror at min kommende man kan arrangere et bryllup alene, men fordi at jeg er heller ikke interesseret I at hele danmak kan følge med og at de gør ALT for at udstille bruden som en bridezilla ha ha...

derudover synes jeg, at en af de vigtigste ting ved at skulle gifte sig og holde bryllup - er planlægningsfasen op til brylluppet, det skal man da nyde sammen og Begge være en del af.. :loveshower: det skal være vores kærlighedsfest :loveflag:

Redigeret af Mynte
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville godt turde at overlade det hele til H2B, selvom han er meget distræt :fløjt: Men ville ikke gøre det nu, hvor jeg selv har dannet mig et indtryk af, hvordan jeg gerne vil have det.

Men nej, jeg vil heller ikke dele vores specielle dag med hele Danmark!

0

Del dette indlæg

Helt klart nej, selvom jeg da første udgave blev vist "truede" H2b med at tilmelde os fordi så blev han nød til at ta stilling.

Men det var mere en provokation end en reel trussel for aldrig i mit liv om jeg vil lade TV styrre mit bryllup.

Pengene betyder intet for mig, selvom de altid er rare at ha, så er jeg ikke en person der kan købes, hverken på den ene, anden eller tredje måde.

Er helt sikker på at H2b kunne lave en fed fest, men jeg VED han ville ha glemt en masse (distræt som han nu engang er)

Det kunne være detalje som bordplan, eller drikkelse til dem som ikke drikker øl og vin, en rød tråd eller andet i den stil.

0

Del dette indlæg

Jeg melder mig til nej-sigerne. Jeg bliver jo forhåbentlig kun gift en gang, og derfor vil jeg gerne selv være med til at planlægge og ja - så er jeg nok lidt en detaljerytter :fløjt:

Jeg turde sagtens overlade selve planlægningen til min kæreste, for han er heldigvis en af dem der lytter, men at vide at jeg skulle gå på kompromis med min drømmekjole, kirken, maden eller noget andet - det er bare ikke pengene værd.Og ja, så er mit bryllup en privatsag imellem manden i mit liv og de mennesker jeg holder af.

Til gengæld synes jeg at det er fedt, at dem der måske IKKE har råd til at blive gift, men brændende ønsker det, har en mulighed for det på denne måde :)

0

Del dette indlæg

Jeg vil godt kunne overlade det hele til min søde kæreste, for jeg ved at han ville søget for at vi ville få en dejlig dag :wink:

men personligt ville vi aldrig, melde os til sådan et program hvor hele DK kan sidde og følge med i vores bryllup!!!!!!

Men respekt til dem det gør det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg må også melde ind i koret af de mennesker, der aldrig kunne finde på at melde mig til sådan en omgang der. Det er fair nok, de mennesker der gør ..... det er bare slet slet ikke noget for os herhjemme. Skide være med pengene og har man ikke råd til at holde bryllup, så må man jo undvære, syns jeg eller indgå et kompromis - jeg ville aldrig udstille mig selv på tv2 eller i noget andet tv program.

Jeg turde sagtens overdrage planlægningen til H2B - ingen problemer overhovedet .... jeg ville dog gerne selv ha lov til at finde kjolen som det eneste :) hehe.

Men at skulle i tv og udstilles og hele Danmark skulle følge med i vores bryllup og den kærlighedsfest et bryllup er .... nej tak! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne godt sige ja tak

Gør det, gør det, gør det!

Kunne da være SÅ fedt hvis vi kunne få lov at følge en med-zilla-søster ;)

Jeg er også meget fristet, men det er faktisk min økonomi, som holder mig tilbage. Jeg er alenemor til en dreng på tre og læser, så det vil betyde at gifter jeg mig nu, så mister jeg alle mine tillæg og vi skal leve for mindre end hvad jeg har til os (Isaac og jeg) nu :(

0

Del dette indlæg

Nixen bixen... absolut ikke!

Min H2B ville kunne arrangere en fest lige i min smag, men ikke om jeg ville gå glip af at planlægge selv (sammen med ham). Jeg vil lave bordkort, invitationer, finde kjole og snakke med Jer, søde tøser herinde... alt dette ville jeg jo skulle undvære, hvis jeg sagde ja!

0

Del dette indlæg

Ha ha ih jeg glæder mig, det er bare et konge program. :) Jeg er sikker på at de har et eller andet nyt twist der gør at man ikke kan tage forholdsregler og fortælle manden hvordan det skal gøres inden :tunge:

Jeg stoler 100% på Robert, det ville blive noget andet, men han har altid en masse ideer og tror han ville gøre meget for at lave en fantastisk fest for mig :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stemmer med i koret og vil sige NEJ. H2B ridder ikke den dag han sadler, og ville ALDRIG få stablet et bryllup på benen på to uger. Havde han 3 år ville han sikkert kunne nå det :tunge: Kan ikke engang lade ham stå for eftensmaden. Ville ikke kunne ligge min kontrol fra mig. 100.000kr, jo tak og tv velkommen men det ville blive MIG der skulle planlægge :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Det kunne være sjovt hvis årets nye twist er at BRUDEN skal planlægge det hele uden manden, OG HUN HAR KUN EN UGE!! Selvom mange af os kan være nogle bridezillaer engang imellem, så vil vi vel stadig gerne have vores H2B med i processen og planlægningen :wink:

0

Del dette indlæg

Nu sluger jeg ikke disse programmer råt men det gjorde jeg sidste år (TV3) fordi jeg selv var med i et af dem og på mig virkede det som at det i højere grad handlede om at udstille de enkelte brude i forhold til hinanden fremfor at give et indtryk af forberedelserne til og selve forløbet af en bryllupsfest.

Jeg er også meget fristet, men det er faktisk min økonomi, som holder mig tilbage. Jeg er alenemor til en dreng på tre og læser, så det vil betyde at gifter jeg mig nu, så mister jeg alle mine tillæg og vi skal leve for mindre end hvad jeg har til os (Isaac og jeg) nu :(

Det er et lille sidespring og måske har jeg misforstået noget men er der forskel på at være samlevende og gift i ovenstående henseende ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tænker lidt min kommende mand, ved hvad der skal til, ved hvad jeg ønsker.. og vil gøre alt i hans magt for det skal lykkes at give mig den dag, jeg ikke fik første gang.. Ja vi har begge været gift før, og har mine og dine børn.. jeg kunne virkeligt godt tænke mig at bruden skulle klare alt, hvis det var os ville min tilkommende blive gomzilla.. hi hi! jeg er nok mere til pretty in pink, pattegris og fadbamse anlæg.. hvor han mener, karret, kirke og slot til prinsessen.. mon man kan flette det sammen... :a1221: syndes bare nogle af programmern, er for meget efter min smag.. men ser det alligevel!

0

Del dette indlæg

Egentlig tror jeg ikke jeg ville have noget imod at blive udstillet - for jeg er i forvejen af og til i avisen, i fagforeningsblade, er tillidsmand osv. men når man ser at de hiver bruden til side flere gange under festen for at få kommentarer, så må det alligevel give en mærkelig afbrydelse.

Vi har talt om det herhjemme, og da MANGE af vores gæster ikke bare kan komme fredag om 3 uger, så vil vi ikke risikere at få en halv fest - ellers tror jeg faktisk vi havde gjort det, nu jeg tænker nærmere over det...

0

Del dette indlæg

Nu sluger jeg ikke disse programmer råt men det gjorde jeg sidste år (TV3) fordi jeg selv var med i et af dem og på mig virkede det som at det i højere grad handlede om at udstille de enkelte brude i forhold til hinanden fremfor at give et indtryk af forberedelserne til og selve forløbet af en bryllupsfest.

Jeg tror du blander to programmer sammen. :wink: Det fra TV3 hed "4 bryllupper" og handlede ganske rigtigt om at de 4 brude skulle vurdere hinandens bryllupsfest. Men programmet: "Hvad bruden ikke ved" kommer fra Tv2 og handler om hvordan gommen skal forberede hele brylluppet uden brudens indtræden. Begge sjove programmer. :)

Jeg ville heller ikke melde mig til sådan et program som "hvad bruden ikke ved". Det har ikke noget at gøre med kameraerne og jeg er overbevist om at h2b kunne få alletiders fest på benene, lige som vi begge vil have det, men som så mange af jer andre, så vil jeg heller ikke gå glip af planlægningen og det sjove i det...

0

Del dette indlæg

Det ved jeg - men det var nok mest henvendt til Andrup Pigen og andre som ikke vil bryde sig om at hele Danmark kan sidde og følge med i deres bryllup. Min egen oplevelse(og flere kolleger der har deltaget i lignende programmer) er at det er meget begrænset hvad man egentlig ser fra selve festen: fordi det er bruden (og her gommen) der fokuseres på.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer