Alexandra Worm Danbo

Disneydømme/havtema -J&A´s disneystrand bryllups link

989 indlæg i dette emne

ih.. hvor lyder det bare som et helt fantastisk bryllup I har gang i.. jeg var selv på bryllupsmessen i BC uden H2b, men med en veninde. Så man kunne se på en masse kjoler og se på inspiration, men du har ret i at man ikke rigtig kunne tage imod nogle af alle de mange gode tilbud...

Rart at vide jeg ikke var alene om ikke at have H2B med :) men ja der var stadig en masse at se på til inspiration heldigvis :biggrin:

Jeg var virkelig vild med stoldækdig boden.. de havde jeg en masse ting til bordene jeg ikke havde overvejet, at man kunne have med :lol:

Overvejer lidt at skaffe et par af de der just married klipklappere :biggrin:

http://www.stoldaekd...637-p-1300.html

Den kiggede jeg ikke helt så meget på.. Mest fordi jeg håber på vi får råd til at holde bryllup på en restaurant eller lignende hvor de sørger for sådan noget tilbehør.. Men hvor er det bare nogle super NICE sandaler. :thumbsupsmileyanim: Det kunne godt være jeg skulle se lidt mere på deres hjemmeside. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ih.. hvor lyder det bare som et helt fantastisk bryllup I har gang i.. jeg var selv på bryllupsmessen i BC uden H2b, men med en veninde. Så man kunne se på en masse kjoler og se på inspiration, men du har ret i at man ikke rigtig kunne tage imod nogle af alle de mange gode tilbud...

Rart at vide jeg ikke var alene om ikke at have H2B med :) men ja der var stadig en masse at se på til inspiration heldigvis :biggrin:

Jeg var virkelig vild med stoldækdig boden.. de havde jeg en masse ting til bordene jeg ikke havde overvejet, at man kunne have med :lol:

Overvejer lidt at skaffe et par af de der just married klipklappere :biggrin:

http://www.stoldaekd...637-p-1300.html

Den kiggede jeg ikke helt så meget på.. Mest fordi jeg håber på vi får råd til at holde bryllup på en restaurant eller lignende hvor de sørger for sådan noget tilbehør.. Men hvor er det bare nogle super NICE sandaler. :thumbsupsmileyanim: Det kunne godt være jeg skulle se lidt mere på deres hjemmeside. :biggrin:

De har en masse fede ting derinde, ikke kun til bordene, men til lidt af hvert :)

0

Del dette indlæg

Invitation!!

Har besluttet mig for at lave denne invitation selv :biggrin:

Måske med få ændringer...

Ham der laver dem sender ikke til DK.. :td:

Men synes at den er så fin og meget det jeg (øøh mener vi :blush:).. godt vil have :thumbsupsmileyanim:

post-55793-0-73629700-1327159649.jpg

post-55793-0-71946300-1327159945.jpg

post-55793-0-51299500-1327160087.jpg

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitation!!

Har besluttet mig for at lave denne invitation selv :biggrin:

måske med få ændringer... men Synes at den er så fin og meget det jeg godt vil have :thumbsupsmileyanim:

Den er rigtig fin, glæder mig til se jeres endelig resultat :)

0

Del dette indlæg

skønne invitation m.m. det der akvarelmotiv er virkelig smukt!

Var også lidt det der fangede mig til at strate med :)

Og farven var helt rigtig og så ligner den der snoede dims en bølge og synes det er så fint med de to søstjerner :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey smukke invitationer! Hvordan skal du lave dem?

Har fundet noget meget smukt hamret papir i hvid og blå og nogle akvareller jeg kan bruge der passer i farven..

Jeg har også et smukt guldbånd jeg vil se om jeg kan få ind i dem på en måde..

Vil starte med, at øve mig lidt på, at male de blå detaljer og når de er på plads, vil jeg male dem på det hvide papir, og så forsigtigt rive bunden og toppen af som det også er på billedet:) jeg er igang med, at få styr på teksten, der skal stå inde i invitationen, men kan først gøre det helt færdigt, når vi har fået en godkendelse af vores vielses sted.. leger også lidt med idéen om, at lave en form for lomme eller to inden i, så jeg kan vedlægge nogle detaljer om, hvor folk skal hen og hvordan dagen vil forløbe :)

Så har en masse idéer :lol:

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan du ikke lave de der stjerne med en for for tryk?

Det første der falder mig ind er kartoffeltryk, men der er sikkert en bedre måde.

Jeg ved der er nogle sælgere på Etsy som laver personlige stempler, men kunne kun lige finde ham her i farten :)

Så bliver du fri for at sidde og male en hel stak invitationer!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer