Maj83

Bryllupsmesse?

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Maj, jeg kan desværre ikke give dig svar på dit spørgsmål, da jeg heller ikke har prøvet at være på bryllupsmesse før.

jeg overvejer at tage på bryllupsmesse i aalborg d. 5/2, men ja, er også i tvivl om hvad jeg får ud af det.

Jeg er mest interresseret i forslag til blomster dekorationer, nogle der ved om der "plejer" at være noget at komme efter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det syntes jeg faktisk ikke mht blomster - der er en alm. google søgning 1000 gange mere værd :)

jeg skal til messe i Viborg d. 5 - skal se efter tøj til min mand og evt. gode tilbud på et par ting vi mangler.

Og så ellers bare snuse rundt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været til messen i århus mange gange (ikke at jeg har været forlovet eller skulle giftes de første maaaaange gange :fløjt: )

Jeg synes klart det er brugbart, for det første holder alle sælgerne jo som oftes "udsalg" på messen, med masser gode tilbud + jeg kommer tit i tanke om ting jeg har glemt eller opdager muligheder jeg ikke anede eksisterede osv... Og hvis ikke andet synes jeg det er hyggeligt og en god lidt mindre akavet måde at mødes med sælgere på.

Xaksia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var for først gang på bryllupsmesse ude i Bellacentret i år - og jeg var skuffet! Jeg fik ikke noget ud af det, og synes ærlig talt det var kedeligt. Men vi har også alle de store poster på plads, så der var egentlig ikke så vildt meget vi skulle rundt og kigge på. Vi havde dog håbet, at der var lidt flere og mere spændende musik-udbydere med. Jeg får meget mere inspiration herinde fra end jeg gør på en bryllupsmesse. Men hvis man er helt nystartet på sin bryllupsplanlægning, kan det måske være en god inspirationskilde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå okay .... vi skal afsted på søndag i Århus. H2B havde købt billetter og syns det kunne være hyggeligt at tage afsted .... hvor spiser man frokost i Århus forresten ? haha. Ik noget vildt fint .... men hyggeligt og go mad :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi synes det var fedt at være til messe, og vi gik målrettet efter at se på ringe og tøj til ham... Og så skulle jeg jo lige hilse på Jannie Baltzer og Maria fra Vintage Bride.

Og vi var heldige at finde ringe og som de fleste andre herinde, fik vi også 20 % :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Maj, jeg kan desværre ikke give dig svar på dit spørgsmål, da jeg heller ikke har prøvet at være på bryllupsmesse før.

jeg overvejer at tage på bryllupsmesse i aalborg d. 5/2, men ja, er også i tvivl om hvad jeg får ud af det.

Jeg er mest interresseret i forslag til blomster dekorationer, nogle der ved om der "plejer" at være noget at komme efter.

Tak for at du lige skrev at der var messe :) Der skal vi da også hen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på messen de sidste to år, og det føste år fik vi rigtig meget ud af det. Men det kommer an på hvad man tager derud for. Sidste år var noget tamt synes jeg, men vi kom også en time før luk og folk var trætte. Men skal helt sikkert også derud i år, det kunne jo være der var noget jeg ikke havde set. Også bare for hyggens skyld :wink: Men hvis man bestiller kjole tid på messen giver de 10% på kjolen og div. guldsmede plejer at give 20% på ringe. Så tror det afh. meget af hvad man skal bruge messen til. Inspiration er der ikke meget af, der er google og BK ens beste ven :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skal på messen med min mor - vi går kun efter at komme lidt i stemning og lidt nysgerrighed... jeg regner ikke med at købe noget overhovedet, synes jeg har bestilt det vi skal og det vi mangler skal bestilles lokalt (fx blomster) og så lokal er aarhus altså ikke :wink:

H2B skal ikke med - han havde andre planer såsnart jeg nævnte messen :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også på messe i Århus på søndag - har ikke prøvet det før, så vi glæder os og forventer egentlig ikke så meget. Tager primært med for at kigge ringe og tøj til H2B.

Aros har en rigtig fin café - ligger lige ved siden af Scandinavian Congress Center - så hvis messen er lidt kedelig, kunne man jo tage et smut på museum ved samme lejlighed :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var for først gang på bryllupsmesse ude i Bellacentret i år - og jeg var skuffet! Jeg fik ikke noget ud af det, og synes ærlig talt det var kedeligt. Men vi har også alle de store poster på plads, så der var egentlig ikke så vildt meget vi skulle rundt og kigge på. Vi havde dog håbet, at der var lidt flere og mere spændende musik-udbydere med. Jeg får meget mere inspiration herinde fra end jeg gør på en bryllupsmesse. Men hvis man er helt nystartet på sin bryllupsplanlægning, kan det måske være en god inspirationskilde.

Det er jeg helt enig i.. ØV hvor var jeg skuffet.. Jeg havde håbet at der havde været lidt mere med blomster. Vi fik en ide om hvad h2b skal have på men det var også det eneste vi fik ud af det.. Nå jo og så Fik han set min kjole og han var vild med den :cheerleader3: (han ved selvfølgelig ikke det er den jeg har købt )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde dog håbet, at der var lidt flere og mere spændende musik-udbydere med. Jeg får meget mere inspiration herinde fra end jeg gør på en bryllupsmesse. Men hvis man er helt nystartet på sin bryllupsplanlægning, kan det måske være en god inspirationskilde.

Det tror jeg at der er en naturlig årsag til. En brudekjoleforhandler, en bryllupsfotograf eller en bager har nogle produkter som de fysisk kan fremvise hvorved folk bedre kan få et indtryk (og smagsprøver). For vores del vil vi aldrig på en bryllupsmesse hvor folk cirkulerer går og kommer løbende, kunne give et indtryk af det koncept vi leverer og den røde tråd i musikken fordi det jo er noget som strækker sig over rigtig mange timer. Der er folk meget bedre tjent med at høre os ude til andres fester, eller høre andres anbefalinger, og der er vi godt dækket ind.

Vi kan give et indtryk af en typisk bryllupsopstilling og få en god snak med folk på en messe, hvilket i sig selv er fint nok. Derfor har vi også af og til deltaget på mindre messer som jeg personligt syntes ofte er mere hyggelige med mere stemning. På de store messer er standpriserne meget høje. Der er jo kun én gruppe til at betale for det og det er kunderne. Nogle kan nok få et stort udbytte via messetilbud og særlige rabatter men det strider imod vores principper og jeg ville ikke bryde mig om - overfor vores øvrige kunder og i særdeleshed vores trofaste stamkunder - at give særlige rabatter til andre blot fordi de havde mødt os og booket os på en bryllupsmesse ligesom det også strider mod vores principper at tilbyde rabat hvis folk booker inden den og den dato.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå okay .... vi skal afsted på søndag i Århus. H2B havde købt billetter og syns det kunne være hyggeligt at tage afsted .... hvor spiser man frokost i Århus forresten ? haha. Ik noget vildt fint .... men hyggeligt og go mad :)

Hvis I er til almindelig (rimelig billig) cafemad, så gå en tur på Ziggy nede ved åen. Der burger og salaten med laks er god! :)

Generelt er der mange steder ved åen, hvor man får OK cafe mad.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik lidt ud af det , vi fandt vores ringe og bilen derinde, kjolen .....ja man ser jo på kjolerne men har købt forlangt tid siden og tøj til manden der ved vi det også inden vi tog til messe. Ang. blomster så har der hvor vi skal holde det, fået frie hænder, vi har kun valgt blomsterne .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var på messen i bellacenteret 2 dage iår....første gang med min mor så jeg rigtig kunne tøsehygge og kigge på alle de ting som ikke rigtig siger min mand noget (hår, makeup, og kjoler...jeg fandt ovenikøbet en kjole jeg gerne havde prøvet i en anden butik som jeg avr ret vild med 3.000kr billigere end da jeg prøvede samme kjole i en anden butik..)

Næste dag var jeg deruede med h2b for at kigge på ringe og der fandt vi RINGENE...så det var super og ovenikøbet indenfor budgettet :) og vi blev enige om hvor vi gerne vil have vores bryllupskage fra...så alt i alt synes jeg vi fik mange gode ting ug af det..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var på bryllupsmesse i BC sidste år - vi kom hvad vi ledte efter og fik da en masse ideer, som vi dog ikke har brugt alligevel... Vi gik kun efter at købe vores vielsesringe, da vi vidste at guldsmeden havde 20 % rabat på ringene.

Ærlig talt, så tror jeg godt at besøget kunne være undværet.... Men det var nok fordi vi var nået ret langt med planlægningen og havde en del ting på plads - selvom messen lå ca. en måned efter h2b friede til mig :) Det er nu godt at være enige....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer