Janina

Morgenmad på dagen

16 indlæg i dette emne

Ja, der er mange småting man kommer til at tænke på :)

Jeg er helt klart sådan én, der helst ville springe morgenmaden over på bryllupsdagen. For det første, fordi sommerfuglene ville fylde hele maven og for det andet, for ikke at fylde maven, som jo gerne skal snøres ind (og gerne må forsvinde helt og aldeles), MEN jeg ved jo godt at man er nød til at have noget at spise, hvis man skal fungere resten af dagen, så...

Hvad kunne I finde på at spise til morgenmad?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det som jeg altid spiser.. kan ikke undvære min morgenmad på nogen vilkår, så kommer jeg ingen steder..

Har faktisk lavet en spiseplan, for at være sikker på at jeg får nok at spise - ellers bliver jeg fuld eller dårlig...

Indeholder: Morgen, morgen 2 (jeg står meget tidligt op..), hos frisøren lige inden vielse, kage til reception, sandwich inden fotografering - og så hopper jeg på middagen fra kl 18..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...tror det er en rigtig god idé at få spist noget om morgenen, det er en lang og begivenhedsrig dag, så man skal have noget at stå imod med - jeg kan personligt heller ikke fungerer ordenligt hvis jeg ikke har spist om morgenen, så for mig er det en absolut nødvendighed....

Til gengæld ved jeg endnu ikke hvad det blir, for tror måske min kæreste og jeg starter med at spise et lille morgenbord sammen med brudepige og forlover (vi har god tid på dagen), men ellers er havregryn med rosiner eller musli et rigtig godt bud, det holder kroppen igang (og maven mæt) længere end en bolle eller croissant.... syns jeg i hvert fald :wink:

0

Del dette indlæg

Havregrød og gryn kan være ret tungt hvis man ikke er vandt til det og samtidig har maven fuld af sommerfugle, så prøv evt. med youghurt og banan eller anden frugt, måske et stykke godt rugbrød med ost.

Hvis du slet ikke kan få noget ned, så tag lidt frugt og evt. snacks ala. Wasas Crisp & Cereal med til frisør osv.

Tror det er en fordel at 'snacke' lidt i løbet af dagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

min morgenmad vil bestå af

150g melon, 100g cultura naturel med 75g jordbær

1. stk rugbrød med becel plantemargarine samt 1 blødkogt æg

og nok en rundstykke med smøreost.

jeg har været på ddv kostomlægning og tabt mig 25 kilo. på 25 uger

jeg har fundet ud af hvor vigtigt det er at få en god og nærende morgenmad

så den vil jeg ikke undvære længer.

håber du finder ud af hvad du vil spise men spis nu noget så du ikke bliver dårlig det jo en lang dag

og du skulle gerne være med hele vejen

hilsen Betina:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal jeg først vies kl. 14.30, så morgenmad skal jeg nok få ned, men det er nok værer med frokost, der er jeg dårlig med at hoppe den over, men det bliver nok i form af noget frugt, eller hvad vi nu har hjemme.Ellers kan de godt samle mig op på kirkegulvet. Det har min mand prøvet, og det var ikke sjovt for ham,at opleve.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer