M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

992 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej hvor er det frustrerende - din brok er da SP meget berettiget!!!!

Håber det hele løser sig og de som minimum vælger at hoppe af i karup.

For øvrigt - hvor er det vildt romantisk og smukt at den ene vil overraske hans hustru :loveshower: og :respekt: til hustru for at deltage i jeres store dag!!

Jep, det er ret frustrerende men er begyndt at blive lidt bedre humør igen :)

Håber også at H2B kan overtale dem til at gøre det så de kan være lidt med :) Men nu må vi se :)

Det er virkelig romantisk :loveflag: Hun kender heldigvis de andre soldater der kommer ret godt, så hun bliver ikke helt alene :)

0

Del dette indlæg

Eh altså..... Grrrrrrr..... Dumme Danilog!!!,

De må sørge for at der holder en helikopter i Karup til at flyve de 2 hjemvendte ned til jer... SOM MINIMUM!!!!

Det der Rødding... Er det i Sdr Jylland? :o

HØRT DORTE!!!! Det må være et krav - når de klumre i det :lol::tunge:

By the way Rødding er der i hvertfald en by i Sønderjylland der hedder lidt syd for vejen efter skodborg :lol: (ikke at jeg skal blande mig :blush: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De må sørge for at der holder en helikopter i Karup til at flyve de 2 hjemvendte ned til jer... SOM MINIMUM!!!!

By the way Rødding er der i hvertfald en by i Sønderjylland der hedder lidt syd for vejen efter skodborg :lol: (ikke at jeg skal blande mig :blush: )

Jeg tror den eneste by i DK der hedder Rødding er den i Sønderjylland - det er en fantastisk hyggelig lille by (med en næsten mere fantastisk højskole) :)

Og ja, Danilog kunne da godt liiiige tage sig lidt sammen. Det lyder ikke som om de har vildt meget styr på det :td:

Redigeret af Camils
0

Del dette indlæg

Jeg tror den eneste by i DK der hedder Rødding er den i Sønderjylland - det er en fantastisk hyggelig lille by (med en næsten mere fantastisk højskole) :)

Og ja, Danilog kunne da godt liiiige tage sig lidt sammen. Det lyder ikke som om de har vildt meget styr på det :td:

Tillader mig lige at svare samlet :wink:

Jep, Rødding er en lille by i Sønderjylland så vi får kørt lidt den dag :wink:

Heh, det kunne være lidt fedt hvis der var en helikopter til dem men det sker nok ikke lige (ellers lidt blæret entre) :)

Har desværre haft en del uheldige oplevelser med danilog, men håber de har en god grund siden de har ændret på det..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh kun 1 uge... Ih du skal bare glæde dig, det bliver helt fantastisk... :a1221:

Og Malene har ret... Ugen efter brylluppet går endnu hurtigere, heldigvis - så ingen efter-bryllups-depression li med det samme... :lol::)

0

Del dette indlæg

Wuhu én uge.. Pas på det går hurtigt! Men ugen efter brylluppet går faktisk hurtigere! Det synes jeg i hvert fald.....

Synes allerede den her uge har gået hurtigt! Men har heldigvis nået en masse :)

YEAH, kun 1 uge. Det bliver fantastisk :loveshower:

Det bliver så fantastisk! Ihh, hvor jeg glæder mig :loveshower:

Uhh kun 1 uge... Ih du skal bare glæde dig, det bliver helt fantastisk... :a1221:

Og Malene har ret... Ugen efter brylluppet går endnu hurtigere, heldigvis - så ingen efter-bryllups-depression li med det samme... :lol::)

Glæder mig også virkelig meget :loveshower:

Hvis ugen efter brylluppet går rigtig hurtigt så kommer vi bare endnu hurtigere på bryllupsrejse :wink: Som jeg også glæder mig meget til! :cheerleader3:

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 uge tilbage:) Ja, tror mig, det kommer til at gå så stærkt.

OG sikke en kjole :o

Glæder mig til at se den på, du bliver så smuk.

Det tror jeg på, for synes bare denne uge er gået så hurtigt!

Tak, glæder mig til at få den på igen :loveshower:

Tillykke med det! Hvor er det vildt! :cheerleader3:

Tak! Det er SÅ vildt! :loveshower:

Uhh 1 uge :blink::cheerleader3::loveshower:

Snart er du frue

Synes det er lidt underligt at tænke på at jeg fremover kan kalde mig fru Fogh.. Men dejligt :a1221:

Tillykke!!! Glæder du dig lige så meget som jeg gør? :wink::cheerleader3:

Tak, i lige måde :cheerleader3: Tja, hvis du glæder dig helt vildt meget så tror jeg vi er på samme stadie :wink::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med milepælen.. Vildt dre kun er en uge tilbage

Stort tillykke med milepælen - det er jo for vildt :o

Under en uge nu..... CRAZYYYYY

Een uge!!!!!! Det er jo nærmest nu

Tak, det er så vildt! Min far har pænt bemærket at nu er det min sidste søndag som frøken og at jeg hver dag har en ny sidste dag i den her uge :tunge:

Redigeret af M.Rose
1

Del dette indlæg

Topfigur

Det var egentlig meningen at jeg ville have pyntet to disney figurer og brugt dem som topfigur, men selvom det virker som et lille projekt har jeg bare slet ikke kunne overskue det i løbet af ugen bl.a. pga. en ret irriterende forkølelse som heldigvis er på vej væk.. Har fået bageren til at bestille en topfigur hjem som jeg synes er rigitg flot og ikke så traditionel..

post-54439-0-45367500-1374447174_thumb.p

Negle

Har i lang tid været i tvivl om jeg skulle have lavet negle eller ej, men er kommet frem til at det bare bliver min naturlige længde.. Jeg har aldrig fået lavet negle, og har næsten aldrig lange negle så tror de ville irritere mig rigtig meget på dagen!

Så har fået købt en fin neglelak til dagen :) Endte faktisk med at købe tre da jeg ikke kunne bestemme mig, men efter at have prøvet dem på samme hånd har jeg besluttet mig for "Essie - Pearly white" :)

0

Del dette indlæg

Så er det lige ved at være oppe over...... :cheerleader3::cheerleader3:

Håber du for en dejlig uge op til jeres store dag.. :a1221:

Er helt vild med den Caketopper.... den er fantastisk... :wink:

Indtil videre har den hvertdald været god :wink: Men har fundet ud af at det er ret kedeligt at lave risposer hehe :tunge:

Synes også den er rigtig flot :) Kunne godt finde på at have den stående fremme bagefter :)

0

Del dette indlæg

Bordkort

Så er alle bordkortene færdige og pakket i poser for hvert bord :)

post-54439-0-83316100-1374532536_thumb.j

post-54439-0-03142400-1374532544_thumb.j

Menukort

Menukortene mangler bare at blive foldet :) Der kommer til at stå 3 trekanter på hvert bord :)

post-54439-0-02875500-1374532549_thumb.j

Har desværre ikke lige de store overskud til at skrive i andre tråde (og i min egen :blush: ), men følger stadig med herinde når jeg holder pauser :)

Ellers er jeg i dag begyndt på risposerne.. Puh, synes det tager ret lang tid og det er ikke så spændende :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer