SoExited

"Det sidste sommerbryllup" 31-8-13!/sneak-peaks side 63/

1,262 indlæg i dette emne

Tak for jeres søde kommentarer!

Nej, det var ikke lige planen at jeg skulle have SÅ højt et nummer. Det betyder rent praktisk, at jeg formentlig bliver tvunget til at vælge et sted i udkants-jylland, og i den situation vil jeg gå efter at få noget i Esbjerg, da mine forældre jo bor i Ribe (30 min fra Esbjerg). Og det tager trods alt kun 3 timer med tog København-Esbjerg, så H2B og jeg må være weekend-ægtefæller i et år :unsure:

Der er MÅSKE en tini-wini-lille mulighed for, at jeg kan få noget i Holbæk, Slagelse eller Næstved, men det kommer helt an på, hvad alle dem før mig vælger. Det ville jo være bedre for mit kommende ægteskab, men til gengæld forestiller jeg mig, at det må være sindssygt hårdt at pendle så langt hver dag. :cowsleep:

Nogen erfaringer med et pendle København-Holbæk ???

Men det er super fedt med dem Rickshaw :loveshower: Mine forældre siger, at den kører fint, men at den måske trænger til afpusning og en klat maling, så det kan vi jo ordne i sommerferien. Den skal nok bliver super flot pyntet med blomster og tyl :a1221:

Att "Os2": Hvis du ser et par midaldrende tosser køre rundt i Ribe på en Richshaw med rødt tag, så er det den :lol: Mine forældre er vist meget begejstrede for deres nye legetøj -HAHA-

Mht min slør/headpiece- frustrationer havde jeg jo håbet at få afklaret det lidt mere, da jeg prøvede kjolen. Men de havde desværre ikke så meget i butikken, fx slet ikke nogle rigtigt lange slør. MEN jeg er nu blevet rimelig sikker på, at jeg skal prøve med er langt slør, og nu er der to muligheder

1. Jeg låner min søsters slør. Det er nok 2,5 meter langt, helt simpelt uden kant. Og uden blusher.

2. Jeg køber et langt drop veil på en hjemmeside hvor jeg kan få det alt-inklusiv til 400 kroner.

Og så prøver jeg det med kjolen på et senere tidspunkt og ser hvordan det virker. Sløret skal lige meget hvad KUN være i kirken.

Samtidig vil jeg jo gerne have et headpiece. Men kan SIMPLETHEN ikke finde ud af hvad det skal være :angry::pokey::cowsleep: Der er jo SÅ mange muligheder, men hvad passer bedst til kjolen, hvad passer bedst til håret, hvad giver et tydeligt statement uden at være ALT for dominerende! Aaaaargh!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det kommer til, at du kan vælge mellem Slagelse og Næstved, så ville jeg, hvis jeg tænker rent transportmæssigt med DSB, uden tvivl vælge Slagelse. Alle tog til Næstved bliver enten forsinkede eller holdt tilbage, fordi togene, der kører øst/vest skal frem før dem, der kører nord/syd...

0

Del dette indlæg

Ej det er altså underligt det med kjolen, at sådan en dyr designer ikke har løst det, da det jo tydeligvis er sket før, så må hun jo finde en løsning :( Bliver spændende hvad det ender med :) Men godt det var den helt rigtige kjole :)

Og det lyder fedt med en cykeltaxa, den glæder jeg mig til at se billeder af og at du også kunne få den drøm opfyldt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt billeder fra 2. kjoleprøvning. Dokumenterer at jeg kan sidde ned i kjolen :thumbsupsmileyanim:

Og at mine sko ser seje ud :thumbsupsmileyanim:

Og så kan I lige se hvordan der ser ud med et slør. Det skal ikke være det der. Det skal være endnu enklere, længere og så muligvis som drop-veil.

Nogle der ved hvor bredt man skal bestille sløret??? Synes det er er for bredt, for det komme til at lægge i folder - det skal det ikke.. Standard bredden der hvor jeg skal bestille er vist 2,6 m, men det tror jeg er for bredt for mig... Any Ideas? Tænker selv at 1,5 meter bredt måske er mere passende..?

post-56949-0-47796100-1362827069.jpg

post-56949-0-47799000-1362827086.jpg

post-56949-0-71461600-1362827109.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor er du smuk i den kjole!

Jeg er helt vild med at den er så enkel men alligevel romantisk og overdådig.

Den understreger virkelig hvor køn du er :7himmel:

IIh, tusind tak - er også bare rigtig glad for den :7himmel:

Bortset fra, at jeg lige nu er lidt stresset over, at den tilsyneladende trævler i skørtet :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

AAAAARRRGGGH!!!

Kan bare mærke at jeg er mega ked af at det der skørt trævler :unsure::pokey:

Jeg har ikke fået ringet og snakket med med butikken endnu, men har skrevet en besked til Gudnitz på Facebook for at spørge hvad de plejer gøre ved det der skørt, men hun/de svarer selvfølgelig ikke :huh::shooter:

Hvis man googler "organza" kan man jo læse alle steder, at det trævler som bare satan, så det skal ALTID sys i kanten eller lignende. Og kan også godt se eksempler på, at det bliver brændt i kanten, men så krøller det jo også lidt bagefter :(:o Det er jo ikke meningen!!! Så kommer den jo til at se helt anderledes ud!

Det kan da ikke være rigtigt at man køber en mega dyr designerkjole, og så trævler den!!!! FOR FANDEN DA OGSÅ!

Elsker jo den kjole og jeg vil ikke have en anden, DEN ER JO VILDT FLOT - men vil da ikke have en kjole på, som allerede er lidt i stykker :( :boohoo:Hvad hvis nu jeg ville sælge den bagefter???? Det kan man jo heller ikke så :huh:

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Åh hvor er det bare øv med den kjole... :-( Kan du ikke ringe til Gudnitz på mandag, så du kan få nogle ordentlige svar!

Kan godt forstå, at du ikke kan være tilfreds med en kjole der går i stykker bare man rører ved den - det er virkelig ikke OK!

0

Del dette indlæg

Jeg er enig med dig i at sløret gerne må være smallere, så det ikke er så fyldigt. Tror et helt glat/mere glat slør vil være smukt. Vil du have det over skuldrene i kirken? For så skal det jo være bredt nok.

Ikke at jeg er enig, men tror du ikke at organza trævlerne er en del af "looket"? Sådan svævende og udviskede grænser?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er enig med dig i at sløret gerne må være smallere, så det ikke er så fyldigt. Tror et helt glat/mere glat slør vil være smukt. Vil du have det over skuldrene i kirken? For så skal det jo være bredt nok.

Ikke at jeg er enig, men tror du ikke at organza trævlerne er en del af "looket"? Sådan svævende og udviskede grænser?

Det kan da godt være. Det virker bare som noget, der kunne finde på, at trævle rigtig hurtigt! Det er ikke bare et par løse tråde i enderne - halvdelen af stofstykkerne var trævlet op nogle steder på den der udstillingsmodel i Bella Center. Så det bliver hurtigt rigtig grimt...

Og hvis jeg besluttede mig for at leve med det, ville jeg være mega nervøs for at bevæge mig i den på bryllupsdagen: Hvad hvis jeg lige går over noget, der griber fat i stoffet, så det trævler endnu mere. Og hvad hvis jeg vil sælge den?? Den koster 16.000 kroner fra ny, men den kan kun bruges én gang før den bliver alt for optrævle!?

0

Del dette indlæg

Altså ikke fordi jeg siger at du skal leve med det, men er udstillings modellen ikke godt brugt?!

Hvis det var mig ville jeg give kanterne en omgang klar lak, det plejer at virke på nylon strømperne :-) så er du i hvert fald på den sikre side.

0

Del dette indlæg

Altså ikke fordi jeg siger at du skal leve med det, men er udstillings modellen ikke godt brugt?!

Hvis det var mig ville jeg give kanterne en omgang klar lak, det plejer at virke på nylon strømperne :-) så er du i hvert fald på den sikre side.

Jeg ved ikke hvor slidt udstillingsmodellen er, men den har da nok været prøvet på en del gange. Men min kjole er jo helt ny, og trævler alligevel allerede - det er det der bekymrer mig!

Men jo - min far sagde også lige, at det smarteste ville være klar lak. Så jeg må ringe ned i butikken og snakke med dem og finde ud af om det er deres job eller mit - det kan hurtigt blive et stort arbejde :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt nyt:

Har lige købt noget brudetyl på stofstedet.dk. Det er umiddelbart tiltænkt mit drop veil - men hvis det ikke er som forventet kan det nok bruges til risposer. Har givet ca. 180 kroner inklusiv forsendelse for 4 meter :thumbsupsmileyanim: Havde tænkt mig at købe det som rigtigt slør på USA, men det endte med at bliver lidt dyrt med forsendelse, så nu prøver vi der her.

Har købt i farven "off white", fordi jeg tænke at farven "hvid" blev for hvid, men nu må jeg se, når det kommer.

Og så har jeg fundet en Hollandsk forhandler på Etsy, der lever de smukkeste headpieces :a1221: Leder jo stadig efter det rigtige til mig selv. De her kunne jeg godt bliver forelskede i :fløjt: (Godt man har fået penge tilbage i skat ) :lol:

Her: http://www.etsy.com/...odesigns?page=2 og her: http://www.sibodesigns.com

il_570xN.338228927.jpg

il_570xN.335591579.jpg

021-009356-R1-0021.jpg

Og tyllet:

mvty21.jpg

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Skønt med nye bryllupsting! Og tillykke med penge tilbage - det er simpelthen så deiligt... selv om det er forkert, føler jeg bare at jeg har fået en masse penge!

Mht hairpiece tænker jeg på, om du skulle vente til slørt var på plads? Eller har du besluttet dig for hvordan det skal sidde osv?

0

Del dette indlæg

Skønt med nye bryllupsting! Og tillykke med penge tilbage - det er simpelthen så deiligt... selv om det er forkert, føler jeg bare at jeg har fået en masse penge!

Mht hairpiece tænker jeg på, om du skulle vente til slørt var på plads? Eller har du besluttet dig for hvordan det skal sidde osv?

Jeg køber ikke noget før jeg er sikker på hvilken frisure jeg skal have. Og frisuren afhænger af, om jeg skal have slør - så du har helt ret! Men derfor kan man jo godt kigge :fløjt: :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende hvad du finder udd af med tyllet :) Puh, et farligt link du har lagt op.. Har forelsket mig i en alt for dyr kam :unsure: Kan godt forstå du venter med at købe noget til du har fået styr på frisure og slør, men man kan altid kigge lidt :wink:

0

Del dette indlæg

Her en den så; Vidunderet :wink:

Der var også et rødt tag over hele yklen oprindeligt, men mine forældre har vist pillet stoffet af. Enten skal der nyt "tag" på eller også skal stativet også pilles af. Og så skal cyklen nok males. Og pyntes selvfølgelig :thumbsupsmileyanim:

Vi har selv betalt de 1500 kroner for cyklen og mine forældre har sagt at de gerne vil stå for renoveringen.

post-56949-0-78790500-1363091816.jpg

post-56949-0-86373800-1363091838.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer