jwe

Bryllup 14.04.2012 - Billed fra bryllup!

62 indlæg i dette emne

Hej piger,

Nu vil jeg også prøve at lave en side med planlægning.

- Er dog lidt itvivl om hvordan jeg gør

:wink:

Lige lidt om os.

Vi mødte hinanden på en ferie i grækenland for 2 år siden - vi er oprindeligt fra jylland men er nu bosat i København Ø.

Vores bryllup skal holdes på Dronninglund slot, og vielsen i Dronninglundslot-kirke.

Vi bliver 45 gæster og ca. 60 til receptionen.

Og ikke mindst - vi skal giftes 14. april 2012

()()

Redigeret af jwe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Feststed (Dronninglund slot) http://www.dronninglund-slot.dk/

Kirke (Dronninglund slotskirke)

Brudekjole http://www.luccabrid...es/Denice-p.jpg http://www.luccabrid...enice%202-p.jpg

Brudesko

Undertøj

Smykker (lånes af farmor)

Jakke

Gommen tøj

Gommens sko

Invitationer

Kirkeprogram

Bordkort (kysseklokker med navn og digt)

Menuhæfter (med bordplan og beskrivelse/relation er hver gæst) -

Gæstebog

Toastmaster (vores gode ven)

Bestman (vores gode ven og min bonus søn)

Brudepiger (3 veninder, min søster og min bonus datter)

Fotograf (privat fotograf)

Bryllupskage (privat person)

Musik til middagen (DJ)

Musik under receptionen (bekendte af os)

Brudebuket, knaphul osv. (laves af bekendt)

Transport fra hjem til kirke

Transport fra kirke til fotograf

Takkegaver til brudepiger

Frisør (min veninde)

Make up (mig selv)

Negle (tid er bestilt)

Tandlæge (tid er bestilt)

Sang til manden min

Tale til manden min

Morgengave til manden min

Overnatning

Vielsesringe

:a1221:

Redigeret af jwe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til! :balloons: Og et stort tillykke med det kommende bryllup, - og milepælen, - der er jo kun en måned til!!! :o:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Det ser da ud til, at du har godt styr på planlægningen... :wink: Ser frem til at følge dig... :wink:

Tak - der er jo ikke så langt mellem vores bryllupper :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

rigtig mange gange velkommen til :balloons: og tillykke med at du/i skal giftes. Med hensyn til hvad du mangler eller kan kaste dig ud i kan du få meget inspiration ved at læse andres planlægning eller ved at kigge i det underfora som hedder DIY-debatten eller DIY-step by step... Du må også meget gerne kigge i min planlægnin, jeg har også lavet en del orskelligt.

0

Del dette indlæg

rigtig mange gange velkommen til :balloons: og tillykke med at du/i skal giftes. Med hensyn til hvad du mangler eller kan kaste dig ud i kan du få meget inspiration ved at læse andres planlægning eller ved at kigge i det underfora som hedder DIY-debatten eller DIY-step by step... Du må også meget gerne kigge i min planlægnin, jeg har også lavet en del orskelligt.

Ihh tak - det vil jeg prøve :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser da ud til du har styr på det meste. :) Men bliver lige nød til at spørge.... Tandlæge? Altså er det fordi du skal have bleget tænder eller sådan noget? Er bare nysgerrig. :D

Ja jeg skal lige have mig en lille blegning - så jeg får et smukt bryllups smil :biggrin: :biggrin: :biggrin:

0

Del dette indlæg

Menuen er nu på plads:

Velkomstdrinks - Kirr Royale

Forret : Laks Florentine anrettet på sauteret spinat med caviar, lime, butterdejsstang, jomfruhummerhaler og sauce Mornay

Hvidvin : Bunker Bay Rødvin

Hovedret : Kalveryg med sauté af asparges, cherrytomat, perleløg samt ost. Hertil stegte svampe, bagt rødbedepuré i kurv, indbagte løg, pommes Rösti samt Morkelsauce

Rødvin : Solanera

Dessert : Kanel-/orangefragilite anrettet på tallerken med orange-/passionssirup, frugt, italiensk melonsorbet i mandelkurv samt mynteparfait.

Dessertvin : Pineau des Charentes

Kaffe & Te

Kransekagekonfekt samt én cognac/likør

Natmad : Røde hotdogs med diverse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot kjole, lækker lokation - virker som om du har styr på det hele, så mon ikke også der er det? :)

Ihh det håber jeg :wink: - det er jo første gang jeg skal være vært ved en så stor fest ..

0

Del dette indlæg

Velkommen til dette fantastiske forum :balloons: :balloons:

Glæder mig til at følge dig, især når det nu skal holdes i det nordjyske :fløjt: Dronninglund slot er jo et fantastisk smukt sted, har en veninde der også skal holde bryllup der d 27. maj.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære BK venner :loveshower:

Så er det i morgen min kære kommende mand skal holde PA. Det bliver spændende. Min H2B har jo været gift før og har derfor ikke det store ønske om en vild PA. De skal spise smørrebrød, drikke øl og lave lidt aktiviteter. - Lige som han ønsker det.

Min kære far og pap-far kommer hele vejen herover fra det nordjyske, der ud over kommer der nogle af hans kammerater her fra CPH - så er godt nok spændt på at høre hvordan det går når min far skal ud med min kæreste.. :fløjt:

Jeg skal ud med nogle veninder og gøre byen usikker :biggrin:GP ...

0

Del dette indlæg

Det ser da ud til du har styr på det meste. :) Men bliver lige nød til at spørge.... Tandlæge? Altså er det fordi du skal have bleget tænder eller sådan noget? Er bare nysgerrig. :D

Ja jeg skal lige have mig en lille blegning - så jeg får et smukt bryllups smil :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Tandfeen her, har altså lidt svært ved at lade være med at komme med info ang. tandblegning.

Med mindre du har et smil hvor man lægger utroligt meget mærke til dine tænder i undermunden, så nøjes med at få øverste etage bleget. Blegning kan (meget afhængigt af metoden) være rigtig hårdt for tænderne og der er ingen grund til at udsætte flere af dem end nødvendigt. Du skal være opmærksom på at dine tænder kan blive meget følsomme (isninger) overfor koldt og varmt og kan være det i flere uger (måneder endda) efter behandlingen. Alt dette er selvfølgelig noget din tandlæge skal oplyse dig om, men jeg skriver alligevel fordi jeg ved at der desværre er så mange tandlæger, som bekymrer sig mere om klinikkens omsætning end patientens bedste. Jeg håber din tandlæge er sød og dygtig og guider dig til at få en god oplevelse med tandblegning!

0

Del dette indlæg

Tandfeen her, har altså lidt svært ved at lade være med at komme med info ang. tandblegning.

Med mindre du har et smil hvor man lægger utroligt meget mærke til dine tænder i undermunden, så nøjes med at få øverste etage bleget. Blegning kan (meget afhængigt af metoden) være rigtig hårdt for tænderne og der er ingen grund til at udsætte flere af dem end nødvendigt. Du skal være opmærksom på at dine tænder kan blive meget følsomme (isninger) overfor koldt og varmt og kan være det i flere uger (måneder endda) efter behandlingen. Alt dette er selvfølgelig noget din tandlæge skal oplyse dig om, men jeg skriver alligevel fordi jeg ved at der desværre er så mange tandlæger, som bekymrer sig mere om klinikkens omsætning end patientens bedste. Jeg håber din tandlæge er sød og dygtig og guider dig til at få en god oplevelse med tandblegning!

Tak for din besked. Jeg har prøvet det a' 2 omgange, har heldigvis en meget dygtig tandlæge, så jeg er nu helt tryg :biggrin::b223:

0

Del dette indlæg

Sidder og tænker, og beslutter at dele tankerne her.

Bryllup er så stor en dag og får virkelig følelserne frem både i os og ved vores familie.

- Jeg har 3 mindre søskende (3-9 år) som min far har med hans kone. De er inviteret med til receptionen og ikke med til vores fest om aftenen, da vi gerne vil have en "voksen" fest. Ligeledes tænker jeg at det ikke er så meget ved for mindre børn at sidde ved højbords i mange timer, og at de voksne (altså forældrene) slapper mere af og er mere tilstedeværende ved ikke at have ungerne med.. Problemet er at jeg bare klan mærke på min far og hans kone at de er meget skuffet/kede over vores valg om ikke at invitere dem om aftenen. Jeg tænker bare at de jo er med både under vielsen og til receptionen som er mere uformel. De er med i 5 timer af vores dag, og jeg ønsker slet ikke at de skal deltage om aftenen. - alligevel melder usikkerheden sig i mig, har jeg mon truffet det forkerte valg.. Burde jeg imødekomme min far og hans kones behov.

Svigermor synes at det er dybt forkasteligt at hendes søn tager mit efternavn, hun synes der er meget umandigt, og er virkelig rystet over vores beslutning..

Min kæreste blev ked af det igår fordi hans afdøde farmor ikke kunne deltage i hans bryllup, ligeledes blev min mor ked af det fordi hendes afdøde mor ikke nåede at se mig blive gift.

Min fars kone er ked af jeg ikke har spurgt om deres datter vil være brudepige, og hun ikke synes jeg inddrager dem nok. Ligeledes kan hun ikke forstå hvorfor jeg ikke vil være ved dem morgenen før vi skal giftes..

Hvad sker der?? Vi bliver sindsyg følsomme op til sådan en dag. Kender i det? Oplever i det?

0

Del dette indlæg

Jeg har oplevet adskillige bryllupsfester hvor der har været børn med og det er forløbet helt fint, sålænge man bare er bevidst om at børn bliver overtrætte hvis man holder dem oppe til sent ud på natten og sikrer sig at stedet er egnet til det (er det her). Men det er jeres fest og hvis I ønsker en fest uden børn så er den ikke længere.

Med hensyn til det med at tage hendes navn så er vi jo andre der har gjort det samme. Det betyder at når folk spørger om man er i famlie med den og den så er svaret "nej jeg har betalt en høj pris for det" :rolleyes: Min far tog det meget humoristisk og bemærkede at det jo ikke var enhver forundt at hedde Rasmussen til efter navn og min mor reagerede ikke på det (hvad hun normalt havde gjort hvis hun havde noget at indvende). Jeg tror din svigermors reaktion er noget som går over med med tiden.

Den med brudepigen kan der måske være noget i men det er svært at sige når man ikke kender forholdene og igen er det jo i bund og grund dit valg.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer