Sunspirit

Kjolekrise, har forelsket mig i 2

58 indlæg i dette emne

Nu kan jeg se den grønne "kun" koster 150 $ - hvad med at du tillod dig selv at købe begge hvis budgettet er til det? :fløjt:

Kjole nr 2 ku du have på til vielse og det første stykke tid på dagen, synes den har flere fine detaljer som gør den en lille smule mere wow-ish end den grønne - men så kan du skifte til den grønne senere på dagen, og give den gas med fest og dans i den :wink: Det kunne jeg i hvert fald finde på at gøre hvis det var mig hi hi

Man skal selvf altid tage udgangspunkt i hvem man er, og at kjolen udstråler ens personlighed (samtidig med at man føler sig fantastisk og godt tilpas), udfra de to ville jeg mene at kjole 2 er mere bryllupskjole med dens shine og detaljer, men noget siger mig at dit hjerte banker lidt højere for den grønne - du vil se fantastisk ud i dem begge! Go fornøjelse med beslutningen! :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tænkt lidt over det og synes nummer 2 - skal lige tage øre frikadellerne af modellen og tilføje. Dit smukke lyse hår....

Holder med miss-Lena.. Hvis man lige scroller siden op, så modellen bliver halshugget, så er der ikke noget elver over den.. Så er den bare en smuk smuk middelalderkjole.. Åhh.. Tror jeg vil holde en middelalderfest engang og have sådan en kjole på.. Overvejede en kjole i et sådan snit til mig selv, fordi jeg tænker man vil føle sig fantastisk i en sådan kjole.. Men det der bestille hjem noget, det har jeg ikke mod på :S.. Og man kan jo ikke købe det i DK..

Kjole nr. to, men en anden håropsætning!!! Den giver jeg fem stemmer..

Jeg tror den grønne vil komme til at virke lidt "lidt" i forhold til din tilkommende i ridderudstyr, som du jo også selv er inde på.. Medmindre man kan få den grønne lavet i noget mere "opmærksomhedstiltrækkende" stof.. hmm..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den lilla er sååååå smuk og er vild med, selv om det slet ikke er min stil, men der er bare noget over den, noget romantisk på en el, anden måde :a1221:

den grøne er osse rigtig flot, men slet ikke på samme måde :)

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes nr. 1 den grønne er den flotteste, det var helt klart den jeg selv ville vælge. Med pynt, f.eks. perler som foreslået, og med en flot krans af blomster / grønt eller som på billedet tror jeg den vil være super-flot og at den ikke bliver over-shinet af din ridder-mand. (Jeg er også én af dem der er lidt skeptisk overfor lilla velour..) Er spændt på at høre hvad du beslutter!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville vælge den grønne. Synes den sidder rigtig pæn. Personligt bryder jeg mig ikke om mønstret, der går lodret ned foran på den lilla kjole. Jeg er helt vild med den grønne, også pga. udskæringen ved halsen. Den ser også ud til at sidde tættere ind til kroppen og virkelig vise éns figur bedre end den anden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahah... lige da jeg så kjole nummer to kommer jeg til at tænke på hende spøgelset fra Baronessen fra Benzintanken.. I ved hende der siger "Henriette von Rosensteen 1740-1782" - ikke at der overhovedet er noget skidt i det. Den triggede det bare lige

Men jeg må sige at jeg synes kjole to er meget gammeldags, hvor jeg finder kjole et mere stilet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes de er vildt flotte begge to, og kan godt forstå at du er i tvivl, men nu har jeg siddet lidt og kigget på billederne og kigget på dit billede og jeg synes altså, at den lilla er den flotteste. Simpelthen fordi den er mere fin...og det er jo en brudekjole. Og jeg sidder også og tænker på den smukke smukke dronning i Braveheart.... nej, ikke fordi det er en udklædningskjolen, men fordi I typemæssigt minder om hinanden.

Men er sikker på, at du vil være guddommelig smuk i begge kjoler :wink:

Held og lykke med beslutningen - vi er mange der gerne vil se fotos, når den ankommer :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt klart den GRØNNE..

Du har jo sukket over grønne kjoler al den tid jeg har været herinde.. Og ved du er kreativ, så hvad med at lave et smukt bælte til og sy nogle smukke perler i kanten langs halsen og og ærmerne? så får du det shiny look med :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej den er svær.. :a1221:

Jeg synes detaljerne på nr. 2 er fantastiske. Men jeg har en eller anden idé om, at den grønne farve vil være så smuk til din lyse hud og hår.

Du sagde du manglede et kreativt projekt - måske var det den grønne kjole, du skulle kaste dig over?

Du kunne jo bruge den lilla som inspiration og så købe fine perler, måske blonde eller andet mønster og sy på kanterne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay der er kommet afklaring på det hele :) Det hjalp faktisk rigtig meget at skrive herinde, for mange er kommet med kommentarer der har sat tingene lidt i perspektiv. :)

Jeg satte dem lidt op overfor hinanden, og tænkte over hvad jeg gerne vil udstråle og hvilken en jeg ville fortryde ikke at købe, og er kommet til den konklusion.. Hvis jeg købte den grønne ville jeg ikke tænke på den lilla, men hvis jeg købte den lilla ville jeg tænke på den grønne. Desuden udstråler den grønne meget mig, naturlig enkel og en smule Eowyn :wink:

Så køber den :7himmel: grønne :7himmel: og pimper den op :a1221:

TAK FOR AL JERES HJÆLP :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay der er kommet afklaring på det hele :) Det hjalp faktisk rigtig meget at skrive herinde, for mange er kommet med kommentarer der har sat tingene lidt i perspektiv. :)

Jeg satte dem lidt op overfor hinanden, og tænkte over hvad jeg gerne vil udstråle og hvilken en jeg ville fortryde ikke at købe, og er kommet til den konklusion.. Hvis jeg købte den grønne ville jeg ikke tænke på den lilla, men hvis jeg købte den lilla ville jeg tænke på den grønne. Desuden udstråler den grønne meget mig, naturlig enkel og en smule Eowyn :wink:

Så køber den :7himmel:grønne :7himmel: og pimper den op :a1221:

TAK FOR AL JERES HJÆLP :loveshower:

Jaaaaa!!!! :loveshower::bunny_4:

Det er en god beslutning!!! Den helt rigtige beslutning, er jeg overbevist om! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay der er kommet afklaring på det hele :) Det hjalp faktisk rigtig meget at skrive herinde, for mange er kommet med kommentarer der har sat tingene lidt i perspektiv. :)

Jeg satte dem lidt op overfor hinanden, og tænkte over hvad jeg gerne vil udstråle og hvilken en jeg ville fortryde ikke at købe, og er kommet til den konklusion.. Hvis jeg købte den grønne ville jeg ikke tænke på den lilla, men hvis jeg købte den lilla ville jeg tænke på den grønne. Desuden udstråler den grønne meget mig, naturlig enkel og en smule Eowyn :wink:

Så køber den :7himmel: grønne :7himmel: og pimper den op :a1221:

TAK FOR AL JERES HJÆLP :loveshower:

Tillykke med valget :denmarkflag:

Er sikker på det er det rette valg for dig, og tror også den er mest dig (uden selvfølgelig at kende dig :rolleyes:) Men Tror ikke du vil fortryde det :)

:loveshower: HURRA FOR EOWYN :cheerleader3::heart:

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer