phsa

P&S 10/8-13 Sneak peak, mens vi venter på fotografen :)

166 indlæg i dette emne

Synes bedst om den der passer til skoene! :) Tænker det vil give em helhed fra top til tå, hvorimod den anden blot vil bryde det med en helt tredje farve.. Men bare min mening ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den mørke. Den passer til skoene og til den buket du har vist. Synes ikke den nude passer til skoene, den er for varm i farven. Og synes jeg kontraster er fedt. Men prøv den mørke til noget Hvidt tøj og se om det er det første du lægger mærke til. Er lakken essie chinchilly?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

den mørke passer super fint til skoene men den nude passer også godt dertil - personligt ville jeg vælge nude da den er noget mindre dominerende end den mørke.. en meget mørk farve på negle op ad den hvide kjole ville jeg ikke bryde mig.. men det er jo en smagssag :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg ender med den mørke, for at bryde alt det hvide lidt og som LEAntropisk skriver passer den til buketten.

Jeg synes den mørke. Den passer til skoene og til den buket du har vist. Synes ikke den nude passer til skoene, den er for varm i farven. Og synes jeg kontraster er fedt. Men prøv den mørke til noget Hvidt tøj og se om det er det første du lægger mærke til. Er lakken essie chinchilly?

Nej lakken er en der hedder O P I :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En masse DIY og skrædder (billeder)

Så er vi i fuld gang med at lave de sidste DIY ting og i øvrigt få styr på det hele. DER ER UNDER EN MÅNED NU!!! :cheerleader3:

I dag fik vi bestilt bryllupskagen som bliver med en mandel og makronbund og så et lag med chokolademousse og et med hindbærmousse med friske hindbær i.

Jeg har fået lavet bordkort/servietter som kommer til at se sådan ud:

post-55002-0-40104900-1374092170_thumb.j

post-55002-0-45725400-1374092183_thumb.j

Menuen har jeg valgt at putte i en ramme som kommer til at stå rundt omkring på bordene.

post-55002-0-19339500-1374092232_thumb.j

Og sidst men ikke mindst, så er jeg i gang med at lave mit egen headpiece. Typisk mig ikke at synes de der kan købes passer godt nok til mig :wink: Jeg kunne ikke finde det der slør noget nogen steder, så fandt en i Lily til 300 kr. som jeg så kan bruge sløret fra. Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at se ud når jeg skal til prøveopsætning den 31.

post-55002-0-70515300-1374092384_thumb.j

post-55002-0-85057300-1374092403_thumb.j

Hos skrædderen fik jeg lige prøvet hele outfittet. Det bliver SÅ godt. Glæder mig bare så meget til selve dagen hvor hår og make-up også er med.

post-55002-0-76063700-1374092636_thumb.j

post-55002-0-82504500-1374092645_thumb.j

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør i med tale?

Jeg sidder lige og er ved at overveje hvad jeg gør med tale. Og om jeg i det hele taget kan overskue at holde en, ved bare jeg vil komme til at tude, kan næsten tude bare af at tænke på hvor meget jeg elsker ham :loveboard: Men tænker lidt at forberede og øve den, så må jeg se om jeg kan holde den på selve dagen.

Min idé er at tage udgangspunkt i sangen "Jeg er åben" af Barbara Moleko som jeg bare synes passer lige spot on på vores forhold. Det er også den første sang jeg har stortudet til (godt nok havde jeg graviditetshomoner flyvende rundt i kroppen på det tidspunkt, hi hi, og skulle bare tænke på hvor lykkelig jeg var så tudede jeg).

Jeg tænker lidt også at bruge den sang til at gå "ind" til, til vielsen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vælger at være så traditionel at bruden ikke behøver at holde tale. Vi har mange traditionelle ting til vores bryllup, og lige den her passer mig fint. Jeg er ikke god til at stille mig op og tale om mine følelser så jeg vælger simpelthen at lade være. H2b er ok med det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil og jeg skal - død og pine - holde min tale!! Det har jeg besluttet, også selvom jeg måske må græde hele vejen igennem :)

Jeg mener at ved er bryllup skal man vise sine følelser og og det er jo kun smukt så overvældende som det er.

Jeg regner med at alliere mig med min veninde, så hvis jeg knækker helt, så skal hun gøre det færdigt.

Jeg har forsøgt at skrive min 5 gange, hvor jeg enten ikke er tilfreds eller har tudet så meget.. Så jeg har endnu ikke en tale :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vælger at være så traditionel at bruden ikke behøver at holde tale. Vi har mange traditionelle ting til vores bryllup, og lige den her passer mig fint. Jeg er ikke god til at stille mig op og tale om mine følelser så jeg vælger simpelthen at lade være. H2b er ok med det.

Den løsning overvejer jeg også, men tænker at gøre noget klar og så ved jeg at jeg kan "springe over" hvis ikke jeg kan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil og jeg skal - død og pine - holde min tale!! Det har jeg besluttet, også selvom jeg måske må græde hele vejen igennem :)

Jeg mener at ved er bryllup skal man vise sine følelser og og det er jo kun smukt så overvældende som det er.

Jeg regner med at alliere mig med min veninde, så hvis jeg knækker helt, så skal hun gøre det færdigt.

Jeg har forsøgt at skrive min 5 gange, hvor jeg enten ikke er tilfreds eller har tudet så meget.. Så jeg har endnu ikke en tale :blink:

Hvor er du sej, og en god idé med veninden der kan tage over.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil og jeg skal - død og pine - holde min tale!! Det har jeg besluttet, også selvom jeg måske må græde hele vejen igennem :)

Jeg mener at ved er bryllup skal man vise sine følelser og og det er jo kun smukt så overvældende som det er.

Jeg regner med at alliere mig med min veninde, så hvis jeg knækker helt, så skal hun gøre det færdigt.

Jeg har forsøgt at skrive min 5 gange, hvor jeg enten ikke er tilfreds eller har tudet så meget.. Så jeg har endnu ikke en tale :blink:

Hvor er du sej, og en god idé med veninden der kan tage over.
Det ved jeg som ikke om jeg er - men jeg vildt stædig!!! :blush:

Ja syntes også det var den bedste løsning med veninden - det er ovenikøbet også h2b bedste veninde, så hun kender ham jo også godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh har så mange ting at opdatere, men mangler lige nogle billeder. Der er polterabend, prøveopdækning af bord, nyt hår, flere DIY ting. Glæder mig til at dele med jer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En masse DIY

Top til bryllupskagen har vi kreeret af bogstaver fra Panduro som vi har viklet sejlgarn om og sat fast på nogle pinde så de bedre kan stå. Kagen skal pyntes med friske blomster.

post-55002-0-97070100-1375171458_thumb.p

For lang tid siden støtte jeg på disse glaslåger nede i kælderen og fik h2b til at gemme dem i vores kælderrum. Han har bandet og svovlet dem langt væk mange gange ;) men jeg har hele tiden sagt at jeg vidste jeg ville komme til at bruge dem på et tidspunkt. Det blev så nu hvor de giver lidt info til gæsterne :)

post-55002-0-41993200-1375171652_thumb.p

post-55002-0-56255900-1375171695_thumb.j

Jeg så på billeder fra Centenary en vielsesbue til deres udendørs vielse, og det så bare så fint ud. Havde overvejet det selv men tænkte det ville se lidt fjollet ud, men jeg er blevet klogere ;) Så nu er jeg hoppet ud i selv at lave en. Vi kunne ikke finde en bue til en pris vi ville betale, så nu bruger vi en havepavillion som vi betrækker med tyl og blomster til en vielses"bue".

Desuden har h2b været i gang med at skære bjælker ud, så vi kan lave en gang, hvor min far og jeg skal gå :)

Prøvebordopdækning af bord fik jeg også lige prøvet af og det bliver så fint. Billeder kommer senere da de er på min fars kamera. Duge er ved at blive klippet af meget billigt stof fra Ikea, super fedt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er for vildt, nu kun 10 dage. Kender i det med at man stresser helt vildt over om der nu er styr på det, og egentlig godt ved at det er der eller burde være ;) ?

Ja kender det alt for godt! Alt skal checkes og dobbelt checkes - tre gange!!

Der er mange små detaljer som skal på plads hertil sidst. Og man vil være sikker på at der ikke er smuttet noget i svinget:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En uge weee. Har i dag sendt h2b på polterabend, så det er spændende hvornår han kommer hjem ;) Jeg har hygget med vores dejlige søn og nogle veninder med at lave nogle af de sidste DIY projekter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det i dag :) Har ikke nået at opdatere så meget med det sidste, der har været lidt travlt, men må tage revance med en laaang beretning ;)

God dag til alle andre der skal giftes i dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer