Guest Linette Laursen

Guide til planlægningstråd

89 indlæg i dette emne

Nu har jeg fået oprettet en planlægningtråd, tror jeg. Når jeg så gerne vil lave et indlæg om noget nyt til tråden, skal jeg så lave en ny besvarelse til mit første indlæg og linke eller skal jeg lave et helt nyt indlæg for sig selv og linke? Vil helst ikke spamme forum:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har problemer med at ændre i min planlægningstråd. Håber at der er nogle, som kan hjælpe mig.

Problem nr. 1: Når jeg vil skrive i en anden farve, hopper markøren op i toppen af mit indlæg og skriver med farven, fremfor længere nede i teksten, hvor jeg vil have den.

Problem nr. 2: Jeg kan ikke få lov at indlæse et link. Når jeg har kopieret webside adressen ind, sker der intet når jeg trykker ok, boksen bliver altså ved med at være der..

Håber virkelig, at der nogle som kan hjælpe mig :)

0

Del dette indlæg

Jeg har tidligere haft en planlægningstråd, men jeg fik lavet ged i den, så nu starter jeg forfra. Men det der er mit problem er, at når jeg laver et nyt indlæg, så vil jeg jo gerne have, at folk kan se, at der sker noget nyt. Men hvordan gør man det??

Jeg failede totalt sidst og endte med at slette mit allerførste indlæg, altså alt det indledende. :angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har netop oprettet en planlægningstråd - når jeg vil linke til et indlæg i min tråd, så kan jeg komme så langt at jeg kan sætte url linket ind i dialogboksen, men jeg kan ikke få lov til at trykke 'OK'. Det er ligesom om dialogboksen fryser. Er det kun mig der har det problem? og hvad kan jeg gøre ved det?

0

Del dette indlæg

Er det bare mig der hverken kan få lavet bryllupsticker eller lavet link til min planlægningstråd?

på ipad kan jeg godt kopiere bryllupstickeren ind, men den bliver bare vist som link... på den bærbare trykker jeg kopier, men når jeg så vil sætte ind så er "sæt ind" grå og man kan ikke trykke på den...

planlægningstråden ser bare helt underlig ud... jeg synes ski teknikken halter lidt, eller også er det bare mig der er et fjols når sådan noget ikke bare virker...

0

Del dette indlæg

Har netop oprettet en planlægningstråd - når jeg vil linke til et indlæg i min tråd, så kan jeg komme så langt at jeg kan sætte url linket ind i dialogboksen, men jeg kan ikke få lov til at trykke 'OK'. Det er ligesom om dialogboksen fryser. Er det kun mig der har det problem? og hvad kan jeg gøre ved det?

Det problem har jeg også haft.. Jeg bruger normalt internet explorer (hvor jeg havde problemet), men har også Mozilla Firefox på min com, og når jeg anvender firefox frem for explorer har jeg intet problem med at læse links ind.. Det er meget mærkeligt :blink:

Har dog stadig ikke fået det til at virke i explorer, men er ved at have vænnet mig rimelig meget til firefow nu, og bruger stort set kun den nu..

0

Del dette indlæg

Det problem har jeg også haft.. Jeg bruger normalt internet explorer (hvor jeg havde problemet), men har også Mozilla Firefox på min com, og når jeg anvender firefox frem for explorer har jeg intet problem med at læse links ind.. Det er meget mærkeligt :blink:

Har dog stadig ikke fået det til at virke i explorer, men er ved at have vænnet mig rimelig meget til firefow nu, og bruger stort set kun den nu..

Tak for råd :) Det underlige er, at hvis jeg bruger min egen computer med explorer så kan jeg ikke få lov at linke - men hvis jeg bruger min arbejdscomputer med explorer så kan jeg godt få lov :huh::blink: Vil prøve med firefox på min private computer :happy:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke helt med på hvordan man gør endnu :( Har vidst lavede det forkert indtil videre.. Nu er jeg ved at samle det hele i en tråd (hedder mia&Theis 06.08.14 - og forstået det sådan at nu skal jeg tilføje mine indlæg efter denne start intro - men hvordan tilføjer jeg billeder i disse indlæg?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh

Er blevet SÅ hooked på denne her hjemmeside, at jeg fortryder at jeg ikke har lavet en planlægningstråd :( Syntes bare det virkede uoverskueligt i starten... Og synes måske, at her 2½ uge før brylluppet er det lidt for sent... Øv øv!

Men hvor er det skønt, at se alle jeres skønne beretninger :biggrin::heart:

0

Del dette indlæg

Ved ikke om andre har spurgt ind til det..

Men er der nogen der kan fortælle mig hvordan man linker til sin egen planlægningstråd, som en form for signatur når man kommentere i andres tråde?

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej ...

Hvordan sætter jeg billeder ind i mine oplæg ? er der en guide til det ?

Tryk anvend fuld editor i bunden så kan du uploade fotos. :biggrin:

Mange tak :)

0

Del dette indlæg

Hej ...

Var så lidt. Hvis det knaser så spørg igen for i starten er det svært at finde ud af funktionerne. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej ...

Var så lidt. Hvis det knaser så spørg igen for i starten er det svært at finde ud af funktionerne. :biggrin:

Mange tak, jeg har fået det med billeder til at virke, men det kan jo være der kommer andre spørgsmål hen ad vejen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstår ikke hvordan jeg får den der ticker ind i mine indlæg??

Du skal gå ind under din profil og trykke rediger profil. Så har du i venstre side muligheden for at vælge skift signatur. Der skal du kopiere linket fra tickeren ind :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer