irskdansk

chokolade træ

17 indlæg i dette emne

Jeg har opdaget en glimrende ide på nettet som kan bruges til receptionen, som borddekorationer eller også til en børnefest.

Der en en meget grundig guide på engelsk her: http://macsflowers.b...iary-trees.html

Jeg købte alt jeg havde behov for enten i Tiger eller Panduro Hobby.

spande x2

polystyren kugler x2

pinde x2

silkepapir

ler

lim

Ferrero Rocher æsker x3 (90 stykker i alt til 2 træer men der kunne godt bruges ca. 8 stykker mere)

masser tandstikker

De er meget nemt at lave og tog ca. en time. Men man kan også give det lidt ekstra så at lim på toppen af pinden (i kuglen) kan tørres

Kugler pakkes ind i silkepapir så at polystyren kan ikke ses i mellem chokolader. Jeg har også brugt silkepapir til at dække ler i spandenpost-49391-0-21027600-1338301608.gif

post-49391-0-11264300-1338301629.gif

post-49391-0-74122900-1338301654.gif

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Halleluja - Det må jeg have!!!

Et spørgsmål - Hvad er Polysyren?

Det er noget man finder tit som indpakning i papkasser. Men i denne version, er det lavet som runde kugler (man kan købe hos Panduro Hobby og også måske hos blomsterforhandler)

0

Del dette indlæg

Halleluja - Det må jeg have!!!

Et spørgsmål - Hvad er Polysyren?

Det er noget man finder tit som indpakning i papkasser. Men i denne version, er det lavet som runde kugler (man kan købe hos Panduro Hobby og også måske hos blomsterforhandler)

Okay tak, hvor store er de? Dem der er brugt her?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er vild med disse træer! Dem ska vi ha til vores reception! Måske med andre chokolader, da jeg synes Ferrero er ret dyrt... Vil nu ellers helst ha dem, da jeg synes de smager gudeligt! Samt det at de er super flotte...

0

Del dette indlæg

Kunne det tænkes man måske kunne bruge en oasis kugle istedet for en polystyren kugle? :)

Super fin ide :D Dejligt med så mange flotte, smarte og kreative idéer på dette forum... I LOVE IT :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer