CilleTX

C&N, rockabilly-style. /Påbegyndt beretning - takkekort bestilt/

1,205 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Genialt med en buket af knapper - jeg glaeder mig til, at se det faerdige resultat.

I oevrigt synes jeg at jeres kombination af turkis og orange er super flot :thumbsupsmileyanim:

Tak! :7himmel:

Ihh, det kribler i fingrene for at komme i gang med buketten :tunge:

Hvor er det bare fedt! Har du overvejet også at lave knaphulsblomst af knapper til manden(mændene)?

Har set dem flere steder, de er SÅ fine!

post-58951-0-24330200-1357592349.jpgpost-58951-0-83286200-1357592377.jpg

Ja, det har jeg overvejet - og hvor er det bare nogle FINE nogen, du har fundet her. Tak for inspirationen :thumbsupsmileyanim:

Sikke nogle fine knapper du har bestilt.. Det skal nok blive en super flot buket.. Og hvor er det fedt at du selv laver det.. Er så imponeret over din kreativitet :-)

Ih, tak :blush::7himmel:

Jeg ved ikke, om knapperne er præcis ligesom dem på billedet, men jeg håber det lidt, for de er godt nok fine :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da bare en vildt fed ide med buketten, så fedt at du netop tænker udenfor boksen og laver noget helt anderleds, er ikke i tvivl om at det er meget jer, og så kan andre synes hvad de vil (selvom jeg selv kan have svært ved at huske det :wink: ).. Det bliver sikkert også et hyggeligt projekt for dig, kan godt selv li at have noget at pusle med :)

0

Del dette indlæg

Uhh det bliver spændende at se dine kreationer af knappe buket osv :thumbsupsmileyanim:

Mange tak, jeg glæder mig også - både til at lave dem, men såmænd også til at vise dem frem :wink: :fløjt:

Det er da bare en vildt fed ide med buketten, så fedt at du netop tænker udenfor boksen og laver noget helt anderleds, er ikke i tvivl om at det er meget jer, og så kan andre synes hvad de vil (selvom jeg selv kan have svært ved at huske det :wink: ).. Det bliver sikkert også et hyggeligt projekt for dig, kan godt selv li at have noget at pusle med :)

Mange tak!

Ja, det kan være rigtig svært at huske på, at det er lige meget hvad andre synes engang imellem; når det kommer til bryllupper, så er der bare så mange forventninger fra alle sider, at man aldrig kan gøre alle tilfredse, så jeg tror "bare" man skal mærke efter hvad der vil gøre en selv (og H2B, naturligvis) glad og tilfreds. Men puh, det er hårdt engang imellem :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tanker om hår og makeup...

Jeg har kigget lidt efter ideer til hvordan min frisure og makeup skal være på dagen. Vil gerne have det lidt rocket, men stadig feminint.

Har kig på følgende frisurer:

post-58523-0-12140500-1358523691.jpg

post-58523-0-51178600-1358523640.jpg

post-58523-0-58328100-1358523629.jpg

post-58523-0-96775200-1358524140.jpg

post-58523-0-28147200-1358524153.jpg

Det afhænger jo lidt af hvad min veninde kan finde ud af at lave, da det er hende, der skal sætte mit hår. Men hun laver tit selv frisurer, der minder om... Så mon ikke det går...?!? :)

0

Del dette indlæg

...makeup...

Af makeup har jeg kig på noget alá dette (håret på 2'eren er også ret fint):

post-58523-0-66173000-1358524597.jpg (Det er måske lidt for småt...)

post-58523-0-83115600-1358525042.jpg

post-58523-0-74986200-1358525082.jpg

Der er jo fokus på øjne og læber (derfor det sidste billede - bare med skygge på øjet også)

Mit eneste issue er, at rød læbestift bare ikke rigtig passer til mig... I hvert fald ikke nogen rød, jeg har fundet endnu. Men jeg synes det er såååå fint!! :(

Nogen ideer til hvilket farve, jeg kan erstatte med?

0

Del dette indlæg

uh, det bliver så godt.. jeg kan godt lide den første frisure og den sidste.. og så er makeuppen jo også bare fed.. :thumbsupsmileyanim:

Hvad med en mere fersken farvet læbestift? Var det ikke også en brugt farve dengang? :) har du prøvet med den røde læbestift og så øjenmakeuppen også? det kunne være det så fint ud på dig, når det hele var der....

0

Del dette indlæg

Jeg stemmer også for noget der ligner den første og den sidste frits :thumbsupsmileyanim: Hvor er det bare MEGA flot :cheerleader3:

Og er du sikker på rød læbestift ikke klæder dig? Jeg kunne ellers lige forestille mig det :7himmel: Du bliver bare den perfekte, skønneste 50'er brud :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uh, det bliver så godt.. jeg kan godt lide den første frisure og den sidste.. og så er makeuppen jo også bare fed.. :thumbsupsmileyanim:

Hvad med en mere fersken farvet læbestift? Var det ikke også en brugt farve dengang? :) har du prøvet med den røde læbestift og så øjenmakeuppen også? det kunne være det så fint ud på dig, når det hele var der....

Jeg hælder faktisk også mest til de to frisurer selv :thumbsupsmileyanim:

Hmm... ferskenfarvet kunne være en ide at prøve! Jeg har prøvet rød læbestift med fuld makeup på øjnene også, ja; da jeg arbejdede i Body Shop havde vi bestemte looks, vi alle havde på - og når det var looks med rød læbestift så jeg bare altid ret udvasket ud, selv med øjenmakeup, rouge osv. på også :(

0

Del dette indlæg

Jeg stemmer også for noget der ligner den første og den sidste frits :thumbsupsmileyanim: Hvor er det bare MEGA flot :cheerleader3:

Og er du sikker på rød læbestift ikke klæder dig? Jeg kunne ellers lige forestille mig det :7himmel: Du bliver bare den perfekte, skønneste 50'er brud :a1221:

Åh, taaark!! Hvor er du sød :7himmel::blush:

Se mit svar til Malene ang. læbestiften... Men jeg tror jeg prøver at spørge i MAC, det kan være de kan anbefale en tone, jeg ikke har prøvet endnu (let's face it: de har lidt flere læbestifter end Body Shop og derfor lidt flere nuancer af de forskellige farver)

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fine frisure og fint makeup, synes det passer vildt godt sammen også til temaet. Det bliver spændende hvad din veninde kan få ud af det :biggrin:

Hmmm... Hvis jeg var dig ville jeg tage ind i matas eller andet sted man kan købe makeup og få råd, ellers måske en mørkere rød og eller så skal man altså også vænne sig lidt til den helt skrappe røde, tror der er mange der ikke synes den passer ordentlig til en selv i starten, så måske prøve det lidt mere af :wink: Jeg synes nemlig med de billeder jeg har set af dig, tror jeg godt du kan bære de helt røde læber :lol:

Redigeret af LiseMM
0

Del dette indlæg

Se mit svar til Malene ang. læbestiften... Men jeg tror jeg prøver at spørge i MAC, det kan være de kan anbefale en tone, jeg ikke har prøvet endnu (let's face it: de har lidt flere læbestifter end Body Shop og derfor lidt flere nuancer af de forskellige farver)

Go plan! OG de kan putte den på dig mens du er der, så du kan se hvordan det ser ud!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Go plan! OG de kan putte den på dig mens du er der, så du kan se hvordan det ser ud!

...og tage billeder, som jeg kan poste her, så I kan bedømme om det er go eller no-go :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg ville helt sikkert tage en tur i Mac og høre deres forslag. Der er så mange nuancer af rød fx brun, orange etc. Og der er helt sikkert en af dem der vil være super til din hudtone. Det er bare et spørgsmål om at finde den rigtige. Så jeg ville helt sikkert få hjælp af en prof - de har lidt mere styr på det end vi andre har;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det look er så lækkert! Synes håret med "sløjfen" er vildt fint!

Mht. Læbestiften, så synes jeg også du skal prøve dig frem, der er et hav af røde. Ligeledes er der også stor forskel på om det er en mat, gloss eller med perlemor.

For mig hjælper det at vælge en rød med en blå undertone, både for min hud og for ikke at mine tænder skal se gule ud :)

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fine frisure og fint makeup, synes det passer vildt godt sammen også til temaet. Det bliver spændende hvad din veninde kan få ud af det :biggrin:

Hmmm... Hvis jeg var dig ville jeg tage ind i matas eller andet sted man kan købe makeup og få råd, ellers måske en mørkere rød og eller så skal man altså også vænne sig lidt til den helt skrappe røde, tror der er mange der ikke synes den passer ordentlig til en selv i starten, så måske prøve det lidt mere af :wink: Jeg synes nemlig med de billeder jeg har set af dig, tror jeg godt du kan bære de helt røde læber :lol:

Hov! Din besked havde forputtet sig mellem andre beskeder, så jeg har først lige set den :blush:

Ja, jeg tror jeg vil vise min veninde billederne næste gang vi ses og høre om hun har mod på det (og om mit hår er langt nok. Det har jo også lidt at sige), og så kan vi øve os lidt på dem og se hvilken passer bedst til mig... Jeg skal jo også overveje hårpynt :blink:

Som jeg skrev til de andre, så må jeg jo tage lidt billeder og uploade - så kan I bedømme om det funger :tunge:

0

Del dette indlæg

Jeg ville helt sikkert tage en tur i Mac og høre deres forslag. Der er så mange nuancer af rød fx brun, orange etc. Og der er helt sikkert en af dem der vil være super til din hudtone. Det er bare et spørgsmål om at finde den rigtige. Så jeg ville helt sikkert få hjælp af en prof - de har lidt mere styr på det end vi andre har;)

Ja, det er jo det! Mon ikke de har? Ellers så prøver jeg kræfter med en peach/koral som Malene foreslog og ser om det er bedre... Jeg skal nok finde noget - der er jo 6 mdr. + endnu :wink:

0

Del dette indlæg

Mht. Læbestiften, så synes jeg også du skal prøve dig frem, der er et hav af røde. Ligeledes er der også stor forskel på om det er en mat, gloss eller med perlemor.

For mig hjælper det at vælge en rød med en blå undertone, både for min hud og for ikke at mine tænder skal se gule ud :)

Mener du billede to?? Jeg synes det er rigtig, rigtig fint! Dog har jeg ret høj pande og tindinger, så det er ikke altid bedst med intet hår i panden for mig... (Oddly enough, så kan det være rigtig fint nogle gange).

Tror jeg hører min veninde - det kan jo være hun er frisk på at prøve lidt forskelligt inden, så jeg bedre kan vælge. Og hvis jeg skal have fascinator eller birdcage veil, så er det måske godt med intet pandehår...?

Bum, bum... Ih, alle disse beslutninger!

0

Del dette indlæg

For mig hjælper det at vælge en rød med en blå undertone, både for min hud og for ikke at mine tænder skal se gule ud :)/>

Mener du billede to?? Jeg synes det er rigtig, rigtig fint! Dog har jeg ret høj pande og tindinger, så det er ikke altid bedst med intet hår i panden for mig... (Oddly enough, så kan det være rigtig fint nogle gange).

Tror jeg hører min veninde - det kan jo være hun er frisk på at prøve lidt forskelligt inden, så jeg bedre kan vælge. Og hvis jeg skal have fascinator eller birdcage veil, så er det måske godt med intet pandehår...?

Bum, bum... Ih, alle disse beslutninger!

Ja nr to :) det er altså mange ting man skal tage stilling til!

Hvis du har høj pande, har du overvejet et tungt pandehår? Det kan jo også være ret 50'er :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer