namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

735 indlæg i dette emne

Mit hårpynt

Her er mit (syntes selv) smukke hjemmegjorte hårpynt.

Jeg har klistret og syet fjer, blonder, pallietter og sten på et stykke ovalt filt, hvorefter jeg har syet det på en "kam". Fandt noget lignende på Etsy til 99 US$ og blev for nærig, dette smukke headpiece har kostet mig 95 kr.

post-57208-0-12002700-1344251919.jpg

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har endelig modtaget vores ringe, de er lavet af tungsten og er et materiale der er velegnet til folk der har et håndarbejdserhverv, da det ikke bliver lige så nemt ridset og bøjet som f.eks. almindelig hvidguld

Prisen på vores ringe var 1.900 for begge med gravering og er købt på www.bound4life.dk

post-57208-0-37148300-1344252762.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev mit strømpebånd klart. Det er min mors gamle strømpebånd og min mormors brosche, har bare sat bånd og en lyseblå perle på :)

har desuden små lyseblå blomster hele vejen rundt, så både noget gammelt og noget blåt :rolleyes:

post-57208-0-91119100-1344865238.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder i fuld gang med vores lomme invitationer og finder ud af at der jo slet ikke på nogen måde kan blive plads til alt den info vi skal informere om. Så nu er H2B og jeg blevet enige om at lave en hjemmeside :help:

Har oprettet en wia mywedding.com, og så skriver vi både omkring toastmaster, ønskeseddel, overnatningsmuligheder, vores forskellige traditioner og det hele :rolleyes:

Nå men pointet var at jeg så fandt frem til et eller andet smartphone weddingparty app, som jeg sætter op og inviterer alle vores gæster til, og så hver gang der er noget bryllupsrelateret så tager gæsterne et billede med denne app og billederne bliver automatisk uploadet til vores hjemmeside, i den rækkefølge de bliver taget i. Det er skisme da smart!! :lol: :lol: :lol:

0

Del dette indlæg

Ja, det lyder godt nok smart. Den side kunne du da godt lige ha fundet noget før, så jeg kunne ha benyttet mig af den. :tunge::biggrin: :biggrin: :biggrin:

Ja det kan jeg godt se, hehe :lol: :lol:

Det værste er faktisk at jeg fandt ud af det inden d. 4. er bare først rigtig kommet i gang nu :blink:

men håber i havde et dejligt bryllup og har fået en masse gode billeder alligevel!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

6 dage tilbage!

Min forlovede og jeg har været adskilt i 4 måneder, mens jeg har gjort mit studie færdigt, men nu er der kun 6 dage tilbage indtil vi ses, og ingen af os kan vente længere! :hug:

Vi er begyndt at tælle dagene og kufferten er ved at være pakket. :)

Det betyder også at bryllupsplanlægning fra mandag af vil tage store skridt! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Det bliver da helt fantastisk at I endelig får set hinanden igen. 4 mdr, puha, det er godt nok også lang tid. Det tror jeg slet ikke jeg kunne holde til. Men så er lykken måske også bare så meget større når man så ser hinanden igen?! Men kan godt forstå du glæder dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver da helt fantastisk at I endelig får set hinanden igen. 4 mdr, puha, det er godt nok også lang tid. Det tror jeg slet ikke jeg kunne holde til. Men så er lykken måske også bare så meget større når man så ser hinanden igen?! Men kan godt forstå du glæder dig.

Lykken er meget større når man ser hinanden igen. Det er helt som at være nyforelsket :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Vi (jeg) har bestemt at lave favours til vores gæster, har overvejet at putte følgende i:

panodiler

lommetørklæde

pers. chokolader

tyggegummi

plaster

tandstik

og så nogle til børn (lidt større) med:

opgavehæfte

farver

balloner

mini slikposer

klistermærker

Men kom gerne med nogle flere forslag :thanks:

0

Del dette indlæg

Jeg så nogle søde mine ruller af mentos, dem kunne man klister noget personligt billede/papir med skrift om, istedet for tyggegummi måske?

Ja det kunne også være en ret god idé! :lol:

Kunne være jeg skulle lede efter dem :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv, har fået forsømt min tråd lidt, da jeg har haft travlt med at rejse tilbage til min H2B :heart: men nu er der update klar! I morgen skal vi ud og se / planlægge / snakke med dem, på vores fest og vielsessted, det er første gang jeg skal se det! YAY, glæder mig :lol:

Derudover er H2B og jeg begyndt at snakke lidt om hvilke centerpieces vi godt kunne tænke os til den store dag og blev rimelig hurtigt enige om en blanding af følgende ting:

- Vase med små hvide sten i bunden, vand og grene med små lysestager der hænger. Mellem grene skal der stikke hvide Amarillis op :)

- lav lysestage dekoreret med grene

- og evt. noget med flydelys

Vi kunne godt tænke os noget i forskellige højder og 3 stk vase på hvert bord.

tjek vores inspirationsbilleder her

post-57208-0-58190600-1346683255.jpg

post-57208-0-37946600-1346683301.jpg

post-57208-0-89523200-1346683332.jpg

post-57208-0-86898300-1346683376.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer