namibianbride

kommende navn & dato sko

26 indlæg i dette emne

Denne er nok mest til pigerne, der skal have stiletter på.

Opslaget er egentlig også i min planlægningstråd, men syntes da stadig jeg ville dele med alle andre end dem der følger med også.

Jeg så ideen på nettet, og har nu sat mit kommende efternavn og vores bryllupsdato på mine brudesko.' :a1221:

Har købt sølv glimmer klistermærker i panduro for 44,50 og dekoreret mine brudesko. H2B, der har set skoene er bare helt vild med ideen, og syntes det er super fantastisk at jeg ser så meget frem til at få hans navn :loveshower:

post-57208-0-43837700-1344945402.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Virkelig en sød ide, men som Majse71 skriver, så bliver det nok ikke det samme med "Fru Madsen". Men kunne selvfølgelig nøjes med initialerne.. Hmm.. Eller bare S&C... Jo jo, der er muligheder i det ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig en sød ide, men som Majse71 skriver, så bliver det nok ikke det samme med "Fru Madsen". Men kunne selvfølgelig nøjes med initialerne.. Hmm.. Eller bare S&C... Jo jo, der er muligheder i det ;)

Ja, ikke os alle der er velsignet med et fancy efternavn eller gifter os til dét :unsure: Men havde slet ikke tænkt på initialer eller M&T ,,,, Se, det ville jo ta´sig langt bedre ud ... Super ide, dén tror jeg, at jeg snupper :wink:Tak for dét ....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig en sød ide, men som Majse71 skriver, så bliver det nok ikke det samme med "Fru Madsen". Men kunne selvfølgelig nøjes med initialerne.. Hmm.. Eller bare S&C... Jo jo, der er muligheder i det ;)

Ja, det er en god idé med initaler, i den pakke klistermærker jeg købte er der også det fancy & med :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih altså! Det er da dét jeg skal! De er jo perfekte... Havde tænkt mig selv at sætte blå similisten på og skrive mine initialer under den ene - hans under den anden... Men synes da også datoen er sød!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiih altså! Det er da dét jeg skal! De er jo perfekte... Havde tænkt mig selv at sætte blå similisten på og skrive mine initialer under den ene - hans under den anden... Men synes da også datoen er sød!

Det var også meningen jeg skulle have blå sten der sagde "I do", men nu syntes jeg bare navn og dato var lidt sødere og nu har jeg blåt på strømpebåndet :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med mandens sko? Så et billede et sted, hvor manden havde skrevet "Help me" under skoene :lol: Synes det er god humor.

Ja dem har jeg også set, det er en helt vildt godt idé, men så er man næsten nødt til at male det på? Mandens sko er jo så lav at jeg vil være bange for at klistermærkeidéen ville blive slidt af når han går udenfor i sten, sand og hvad der ellers kan være? :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne er nok mest til pigerne, der skal have stiletter på.

Opslaget er egentlig også i min planlægningstråd, men syntes da stadig jeg ville dele med alle andre end dem der følger med også.

Jeg så ideen på nettet, og har nu sat mit kommende efternavn og vores bryllupsdato på mine brudesko.' :a1221:

Har købt sølv glimmer klistermærker i panduro for 44,50 og dekoreret mine brudesko. H2B, der har set skoene er bare helt vild med ideen, og syntes det er super fantastisk at jeg ser så meget frem til at få hans navn :loveshower:

Skal helt sikkert også have det lavet :)

Er det nigerer altid har i panduro? Synes ikke lige jeg har kunnet finde noget lignende, må ind og lede bedre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Denne er nok mest til pigerne, der skal have stiletter på.

Opslaget er egentlig også i min planlægningstråd, men syntes da stadig jeg ville dele med alle andre end dem der følger med også.

Jeg så ideen på nettet, og har nu sat mit kommende efternavn og vores bryllupsdato på mine brudesko.' :a1221:

Har købt sølv glimmer klistermærker i panduro for 44,50 og dekoreret mine brudesko. H2B, der har set skoene er bare helt vild med ideen, og syntes det er super fantastisk at jeg ser så meget frem til at få hans navn :loveshower:

Skal helt sikkert også have det lavet :)

Er det nigerer altid har i panduro? Synes ikke lige jeg har kunnet finde noget lignende, må ind og lede bedre :)

Det ved jeg faktisk ikke, spurgte hende i kassen efter det og så fandt hun dem. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Denne er nok mest til pigerne, der skal have stiletter på.

Opslaget er egentlig også i min planlægningstråd, men syntes da stadig jeg ville dele med alle andre end dem der følger med også.

Jeg så ideen på nettet, og har nu sat mit kommende efternavn og vores bryllupsdato på mine brudesko.' :a1221:

Har købt sølv glimmer klistermærker i panduro for 44,50 og dekoreret mine brudesko. H2B, der har set skoene er bare helt vild med ideen, og syntes det er super fantastisk at jeg ser så meget frem til at få hans navn :loveshower:

Skal helt sikkert også have det lavet :)

Er det nigerer altid har i panduro? Synes ikke lige jeg har kunnet finde noget lignende, må ind og lede bedre :)

Det ved jeg faktisk ikke, spurgte hende i kassen efter det og så fandt hun dem. :)

Ok, tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer