Sweetness

Fotograf Kbh

12 posts in this topic

Hej Zilla'er

Kan i anbefale en god bryllupsfotograf i KBH området ?

Pft :wink:

0

Annonce ♥

Hej Zilla'er

Kan i anbefale en god bryllupsfotograf i KBH området ?

Pft :wink:

Vi har været glade for Mørkøv Foto, der har en meget rimelig pris og har fanget nogle vinkler/øjeblikke til vores bryllup. Der er en masse billeder i min bryllupsberetning ("A Touch of Purple...")...

0

Hej Sweetness :-)

Vi er fra Hvidovre og hjælper gerne med at forevige din store dag.

Du kan se mere på www.nordic-productions.com og såfremt du måtte have nogle specielle ønsker så kontakt os gerne.

Du kan altid skrive en besked til os med dine ønsker og vi vil altid kunne tilpasse os efter netop dine ønsker.

Mvh Martin.

0

Jeg kan helt klart anbefale Nordic-productions.

De er simpelthen så dejlige mennesker at have med at gøre, og samtidig er de super professionelle.

1

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Laura Friis. Hun har først lige startet sin forretning op, så har kun taget tre-fire bryllupper, men vi var rigtig glade for hende! Hun har også bare sådan en dejlig personlighed og er et af de ærligste mennesker jeg har mødt. http://laurafriisfoto.com/

0

Vi har brugt Flemming Leitorp og været meget tilfredse :)

0

Tusind tak for jeres svar, vi kigger på det :-)

0

Annonce ♥

Torben greve - www.torbengreve.dk

Han tog billederne til vores bryllup (de kan ses i min beretning), og udover at han er vildt dygtig, så er han også rigtig flink og nede på jorden. :)

0

Vores venner fik for 3 uger siden taget nogle sindsygt smukke og unikke billeder af Tim Wahlfried (KBH).

Han er professionel fotograf og laver meget andet end bryllupper, men bryllupper er han vildt god til. Da jeg var brudepige og min forlovede var "best man", var vi med, da billederne skulle tages for at rette slør og den slags, og fotografen var super god til at skabe en hyggelig og professionel stemning og fik brudeparret til at slappe af og nyde hinanden - dén slags kan virkelig ses på billederne bagefter, kan jeg hilse at sige. Og så sørgede han for lækre og fede stemningsbilleder af gæster osv. ved kirken både inden og efter ceremonien.

Behøver jeg nævne, at vi har afbestilt vores "almindelige" traditionelle bryllupsfotograf og booket Tim til vores bryllup i 2013? ;o)

Nogle af hans billeder kan ses her: http://wahlfriedwedding.com/Home.html

0

Vi bruge Charlotte Trippetti.

Hun er SUPER dygtig og en virkelig dejlig person! :)

Du kan se hendes facebook side her, hjemmeside her og du kan se billederne fra vores bryllup i min berretning (Link i min signatur) :)

Ellers god fotograf-jagt :wink:

0

Hej

Jeg vil varmt anbefale en der hedder Mark Thyrring, han er virkelig dygtig. Han er god til sit håndværk, god til at få det bedste frem i dem han fotograferer. Derudover er han et behageligt og empatisk menneske, som er en fornøjelse at arbejde sammen med. Han kommer med noge fair priser i forskellige klasser, alt efter hvad man ønsker.

hans hjemmeside er markthyrring.dk - hils ham fra Maria Qvortrup Kjær

0

Annonce ♥