keiko

Prinsesse Bryllup <3

137 indlæg i dette emne

Hej Alle BK'brude

Her er min historie, lige siden jeg har været en lille pige har jeg drømt om et prinsesse bryllup (Det har de fleste piger!!) og da jeg for 3 år siden mødte min vidunderlige H2b, var jeg ikke i tvivl om det var ham jeg skulle være sammen med <3

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Hvordan Vi mødte hinanden:

Min veninde og jeg var super trætte af drenge og alle deres underlige julelege. Så vi valgte at tage en tøsetur til Bulgarien, for at komme lidt væk. Men vi kom ikke væk fra drenge særlig længe. På vores hotel mødte vi 4 søde Søndejyske drenge (vi er to københavnere) og der gik ikke mange timer før jeg fald pladask :cheerleader3: for min H2B, Daniel. Vi blev kærester efter en uge og jeg flyttede til Sønderjylland efter et år.

Frieri:

Præcis på vores 2,5 årsdag inviterede han mig en Tur til Hamborg på 5 stjernet luksushotel. Efter vi ankom klokken 14:00 tog han mig på en shopping tur rundt i hamborgs gader. Da vi kom tilbage på hotellet fik jeg besked på at tage en fin kjole på før vi skulle ned og spise på en vidunderlig restaurant. Efter vi havde fået en skøn middag med 3 retter og cocktails. Sagde han han lige skulle hente sin jakke på værelset om jeg ikke ville gå med. Da vi kom der op var der pyntet fint med roser og champagne, hvorefter han vendte sig om til mig og gik ned på knæ og spurgte om jeg vil være hans forevigt :kiss:

Glæder mig utroligt meget til vores bryllup, det er snart nu 10 måneder siden an spurgte og der er 6,5 måned til vi skal giftes. Ved det bliver en kæmpe dag, og glæder mig til min prinsesse drøm endelig kan gå i opfyldelse, og at vi kan starte vores eventyr!!

Min Bryllups Planlægning:

Er Lavet:

Igang
  • Vielses ringe
  • Brude make up
  • Musik
  • Antal gæster der kommer til festen: 92
  • Antal gæster der kommer til Receptionen: 30
Mangler at lave:
  • Gæstebog
  • Musik
  • Blomster

post-49973-0-14441900-1352401704.jpg

Redigeret af Martin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke et smukt og romantisk frieri ligesom i filmene :) Og hvor klæder I bare hinanden godt, sikke et godt billede af jer :heart: Jeg har også lige startet min planlægningstråd i dag, det bliver spændende at følge din..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for alle jeres søde ord. Brylluppet følels alligevel som om det er langt ude i fremtiden, men samtidig lige rundt om hjørnet :biggrin:

Jeg er virkelig ved at blive afhængig af dette forum :a1221: , glæder mig til at følge jeres planlægningstråde og få noget inspiration :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej du :balloons: Velkommen til! Det er da verdens skønneste billede du lige har lagt op der :thumbsupsmileyanim:

Hvor langt er i nået med planlægningen?

Der skal lige medfølge en advarsel: Man bliver ektsremt uproduktiv med alt andet end bryllup, når først man rigtig kommer i gang her på siden! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej du :balloons: Velkommen til! Det er da verdens skønneste billede du lige har lagt op der :thumbsupsmileyanim:

Hvor langt er i nået med planlægningen?

Der skal lige medfølge en advarsel: Man bliver ektsremt uproduktiv med alt andet end bryllup, når først man rigtig kommer i gang her på siden! :lol:

Mange tak, vi er også rigtig glad for billedet min bror har taget det, han elsker at tage billeder.

Jamen vi er nået rimelig langt synes jeg. men skal nok opdatere i denne uge. Ja jeg har fundet ud af man bliver afhængig af siden. kan slet ikke snakke om andet end bryllup for tiden :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Valget af kirke??

Normalt siger man jo at man skal giftes i brudens hjemegn :loveflag: Og det ville jeg egentlig også gerne, for jeg ville rigtig gerne giftes i den kirke min far er blevet begravet. men Den kirke er i min hjemby i Helsinge (på Nordsjælld) . Men jeg Jeg flyttede jo til sønderborg for 2 år siden for at bo sammen med min H"B, så det er jo meget langt væk at planlægge et bryllup på den anden side af danmark.

Da vi begyndte at lave gæste liste, kunne vi jo se at ca 80 % af gæsterne er fra jylland (meget af min familie bor i jylland) så det gav mest mening at holde det hernede. Så er det også nemmere at planlægge for mig. Så Vi har valgt Ulkebøl kirke som er den Kirke min H"B's familie altid har brugt.

Skal vies klokken 13:00, da vi gerne vil holde reception også. :a1221:

=08-03-31-l3.JPG?size=webview

18_702_5673.jpg

500030740_800x1200_2e80359aa5b4fdb898c312bc8a7121de53b63487.jpg

Redigeret af keiko
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Reception/feststed:

Der gik ikke særlig lang tid før vi var 100 % sikre på at vi ville holde festen på Ballebro færgekro. Vi havde hørt rigtig meget om det og da vi kom derud, kunne jeg bare se, hvordan det var det perfekte sted at holde et prinsesse bryllup ()()

Det er bare såååååååååååååååååååååååååååååå flot, og et af de eneste stedet, hvor vi kunne have så mange gæster :balloons:

http://www.Ballebro.dk/

Redigeret af keiko
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen!

Jeg har købt min brudekjole, det gjorde jeg i august, efter hvad der føles om meget laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tids søgen. jeg har været i 7 forskellige brudebutikker rundt i landet (også en i tyskland). Bl.a. været i Odense, København, Vejle, Århus,Nordsjælland og Flensborg. Jeg fandt mange smukke kjoler, og jeg var skam også flot i den. Men ingen var 100 % efter mit ønske eller havde den wow effect jeg ventede på.

Jeg begyndte at blive meget fustreret og tænke at vi snart var ude i jeg skulle have den syet. Men da jeg var i Tønders Askepot og Valentino jeg fandt min drømme kjole. Den var helt perfekt, fylder en masse for neden med et flot tyl kjole, men den går ikke bare lige ned, den har en masse folder. Den har langt fint slæb, flot snørreryg, og en flot simpel øverste del af kjolen, med en masse blonder. og for at der lige skal være et brud i kjolen, får jeg sat et bælte på foran.

glæder mig sådan til kjolen kommer hjem, så jeg kan prøve den med mine tilretninger

:)

Redigeret af keiko
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer