Pernille pjuske

Nattøj

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg går og venter på at mit elskede lazensa åbner igen i UK. Altså webshoppen. Det undertøj man kan få i DK er så mega kedeligt, og trusserne er jo mormor selvom det er gstreng. Medmidre man ikke har større bryster end end D skål, og det har jeg jo i den grad.

Så jeg håber jeg kan finde noget.

0

Del dette indlæg

Jeg går og venter på at mit elskede lazensa åbner igen i UK. Altså webshoppen. Det undertøj man kan få i DK er så mega kedeligt, og trusserne er jo mormor selvom det er gstreng. Medmidre man ikke har større bryster end end D skål, og det har jeg jo i den grad.

Hvad hedder den webshop, når den vel og mærket åbner ? Har også et par store ..... og er lidt træt af valget oftest kun hedder Prima Donna ..... og så Prima Donna - så stort er deres udvalg jo så heller ikke ;)

Så jeg håber jeg kan finde noget.

0

Del dette indlæg

www.lasenza.co.uk - mener jeg. Men den gik konkurs for et år siden, vræææææl. Men på deres hjemmeside står der at de snart åbner igen, så det har de bare at gøre!!! Elsker mit undertøj derfra. Og det koster kun en 1/3 af primadonna. Noget er også billigere, men så syntes jeg kvaliteten er derefter. De har også babydolls til DD+ og det har jeg aldrig set før. Det er kanon!

Så hvis du skal til London, så gå derind! Og tag noget med til mig :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hvinede og hobbede så meget i sofaen så hunden gik helt amok haha. Min kæreste har sagt, at jeg bare kunne hente hans dankort og købe hvad jeg ville. Jeg kan slet ikke håndtere det! :) :)

Det ligner bare, at der kun er levering i UK. Det håber jeg er løgn...

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, jeg kan da se, at de går til 40G :)

Årh tak!! Jeg skal bare åbne mine øjne og trykke på DD+. Pyhaaa altså.

Jeg kan godt se at der står 40G, men kan ikke se at de rent faktisk har nogle.. Når jeg lige sådan klikker rundt, så er det slet ikke som førhen. Der var meget meget mere at vælge imellem i alle kategorier. Men man kan jo håbe på at det kommer igen.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt se at der står 40G, men kan ikke se at de rent faktisk har nogle.. Når jeg lige sådan klikker rundt, så er det slet ikke som førhen. Der var meget meget mere at vælge imellem i alle kategorier. Men man kan jo håbe på at det kommer igen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer