Mulle_Mulle

Beretning: Flere billeder! :D

75 indlæg i dette emne

Weeee så er det i dag! Jeg kan bare slet ikke vente! Bliver helt fantastisk! :lol:/>/>/>/>/>

Gik først i seng kl 2... Det var nok lidt dumt.. For sov en time over mig! Nåå.. Jeg skal nok nå det :wink:/>/>/>/>/>

SÅ er min beretning startet! Og skriver så ofte jeg kan!

Glæder mig til kl. 9, for der skal jeg hente alle blomsterne!! :cheerleader3:/>/>/>/>/>

Og kl 10 er der ingen vej udenom.... Der er vi på vej til Kolding for at få taget billeder! :heart:/>/>/>/>/>

7 timer tilbage!

Redigeret af Mulle_Mulle
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Zillaer!

Jeg vil bare sige at jeg ikk har glemt jer! Jeg har bare været så optaget af Mathias og jeg har ikke rigtig nogen billeder at vise jer, så jeg har ikke rigtig skrevet noget..

Men jeg kan da skrive lidt..

Kl 10:15 var vi klar til at køre til Kolding. Fotoshoot går rigtig godt, megen Mathias har lidt problemer med at smile ;) men de blir nok fine alligevel. Er spændt på at se dem!

Da vi var færdige skulle vi videre til Vejle for at hente min niece der skulle være brudepige (HOLD op hvor så de bare søde ud!) Vi var alle sån lidt sultne... Så vi kørte til mcDrive og købte pommes frites... Det var jo det eneste der ikke kunne drysse på min kjole :D I skulle ha' set deres ansigter da vi kørte forbi med Jaguar og mig druknet i tyl på forsædet. Haha!!

Kl 14 ankom jeg til rigssalen.. Og mere får I ikke at vide på nuværende tidspunkt ;) Nu skal vi nemlig ud og bytte nogle gaver og få brændt nogle penge af! :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til lykke med din store dag. Glæder mig sådan til at se billeder af dig - kan huske dem fra din prøvning og du var bare den SMUKKESTE.

/Josephine

Årh tak hvor er du sød!! ^^' Jeg håber jeg snart får nogle.. Kan nok godt finde nogle billeder på Facebook :D

Tillykke! :cheerleader3:/> Glæder mig til at se og høre mere :lol:/>

Hihi jeg skal nok finde på noget med billeder.. Der er bare ikke mange der har lagt noget op på Facebook ^^

0

Del dette indlæg

Undskyld! Jeg har ikke fået skrevet så meget og jeg beklager :( Mathias har bare taget al min tid og vi har lavet så meget andet, så har ikke rigtig kunne finde tid til det.. Heh

Nå.. men.. Kl 14:00 ankommer vi til rigssalen. Vi kører egentlig forbi 5 minutter før, men så kører vi lidt rundt i ring ^^ jeg ser SÅ mange mennesker! Bilerne holder helt ude ved vejen. Der bliver jeg sygt meget nervøs! Der måtte desværre kun være 200 inde i rigssalen, så resten blev sendt ud til forsamlingshuset.. Sån er det - vi kunne ikke rigtig gøre mere..

Vielsesforretteren holder et foredrag om hvad man henholdsvis som ægtemand og -hustru skal tænke på og gøre for hinanden. Ganske udemærket foredrag ^^ så er det tiden hvor vi skal sige ja. Mathias siger ja så det runger, og lille mig... Ja det var et lille ja. Vi skal op og skrive under, og mit er noget krims krams fordi jeg var så nervøs! Ihh altså ^^

Vores forlovere og os stikker af i Jaguaren og kører ud til stedet. Der ser vi ENDNU flere biler! Nøøj jeg var ved at gå i koma over at se så mange mennesker! Vi var ialt ca. 320 mennesker, så det var en dejlig stor fest! :D

Dagen forløber HELT perfekt! Ingen slåskampe, der var mad nok, Mathias' ønske om at folk skulle gå rundt gik i opfyldelse, og jeg spildte ikke på min kjole! :D alt i alt en perfekt dag!

Der er nok 10 taler/sketches i løbet af aftenen og det var meget passende. Folk respekterede vores ønske om ikke at have sange, så det var også bare fint! Min far holdte den bedste tale man kunne ønske sig. Det var den eneste gang på dagen hvor jeg græd som pisket! Min far er virkelig også en af mine bedste venner! Vi har kørt mange ture sammen, snakket, grint, grædt, hørt musik osv! Så sluttede han af med at sige, at nu vil han lige nyde en sidste sang med mig. (Tuder igen bare ved at tænke på det... Hehe) Så bliver Kim Larsen - Red min seng spillet. Det har altid været en sang jeg har ønsket der blev spillet til mit bryllup - som brudevals, alm. dans osv. Og nu spillede han den som den sidste sang vi hørte på vores sidste køretur sammen. (Åh hvor jeg dog savner ham derhjemme....) Det var en tale efter mit hjerte!

Ikke mere for nu ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min smukke mand og jeg <3

I får lige et enkelt billede. Har desværre ikke mere lige nu, men skal nok sætte nogle op løbende... Heh

Og ja... Hans jakkesæt er boudouxfarvet ;) Han så SÅ godt ud!

post-62420-0-70643700-1358708843.jpg

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer