nadi_ras

Hvad synes I? To mulige...

73 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Takker endnu en gang for inputs... Altså da jeg fik kjole nr 1 på, kom der tårer i øjnene, men når jeg ser nr 2 bagefter på billeder synes jeg bare den er så smuk også... Nogen siger tårer i øjnene er et tegn, men jeg ved det ikke. Uh det er svært, der er så mange at vælge imellem :) Håber jeg vælger rigtigt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmm... der var ingen tårer hos mig mens jeg har prøvet kjoler, men derfor kan det sagtens være den rigtige kjole alligevel.

Uanset hvilken kjole du vælger, så er det i hvert fald ikke et forkert valg, for de er begge smukke til dig :loveshower:

Jeg er sikker på at du bliver glad for kjolen uanset hvilken kjole du vælger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:toot: Nummer 1, Nummer 1, Nummer 1, Nummer 1, Nummer 1, Nummer 1, Nummer 1, Nummer 1, Nummer 1, Nummer 1, Nummer 1, Nummer 1 :toot:

Den giver dig i en smuk figur og du stråler bare i den.!! :cheerleader3:

Redigeret af keiko
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billede:)

http://www.bryllupsk...det-kjolen.html

Det er så min kjole.

Jeg har ikke fundet ud af hvordan man ændre titlen på sine posts endnu, så har tre med kjoler.. :rolleyes:

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde, og jeg sætter pris på alle jeres input, men fandt en 3. idag som jeg købte :loveshower:

Du skal vist skrive det på dit eget indlæg :)

Ej Hvor pinligt!

Min post hedder "Mulig kjole. Hvad syntes I?" og har to mulige, så kom til at klikke ind på den forkerte i farten.

Undskyld, skal nok lige se om jeg kan fjerne det ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig sjovt, jeg var inde og prøve den selvsamme kjole i går (nr. 1) OG synes bare den er fantastisk!!!! Elsker tyllet og den bang-effekt den giver, og så er den speciel (synes jeg, tihi) Jeg bytter blomsterne ud med et sort accessorie med et skull broche i bedste bling-bling stil, men det er mere for at give kjolen det sidste personlige præg! Altså ingen tårer fra min side (måske også fordi jeg ikke :boohoo: så let) MEN MEN MEN skal i Panayotis i morgen og har bare fået at vide fra flere at de har ledt og ledt og til sidst fundet kjolen der, så måske du skulle prøve der, hvis du er så meget i tvivl om de 2 kjoler, så måske følge de andres råd om at finde en 3 :wink: Problem solved!

Glæder mig til at se hvad du vælger!

Held og lykke!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eeeejj kan godt forstå du er i tvivl. Da jeg så billederne af kjole 1, tænkte jeg, at uanset hvordan kjole 2 så ud, ville jej stemmer på 1eren, da den er superfed, og klæder dig rigtig rigtig godt. MEN... så kom kjole 2.. Den tror jeg sgu jeg stemmer på. SÅ SMUK - både du og kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer