Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Ved godt jeg spammer min egen tråd for vildt i de her dage, hehe, men der sker jo efterhånden en masse nu!

Har netop bestilt pynt til at hænge i loftet.....

Disse pomp pom'er! Har bestilt 2 størrelser (15+25 cm), og så i 2 farver

Hvor er de flotte - Hvor har du købt dem henne og hvad koster de?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved godt jeg spammer min egen tråd for vildt i de her dage, hehe, men der sker jo efterhånden en masse nu!

Har netop bestilt pynt til at hænge i loftet.....

Disse pomp pom'er! Har bestilt 2 størrelser (15+25 cm), og så i 2 farver

Hvor er de flotte - Hvor har du købt dem henne og hvad koster de?

Har købt dem på ebay til den nette sum af 6 og 10 ,- /stk. http://www.ebay.com/itm/151140555407?var=450213149973&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Hvis man ikke må spam'e sin egen tråd - og så endda så tæt på brylluppet - hvornår må man så!?

Du kører bare på - og vi ser gladeligt med :)

Hehe det så i orden....! :-D

Kan så fortælle at jeg her til aften har været på hemmelig mission! Har nemlig været til 'formøde' hos en fotograf som skal tage nogle lækre billeder af mig (boudoir), til morgengaven til H2B! Datoen er fastlagt.....7 december skal de skydes :thumbsupsmileyanim: Er MEGA Spændt på det og en smule en nervøs, hehe!

0

Del dette indlæg

Har i dag været i banken for at be dem overfører depositummet for vielsesringene til Tyskland....uha det bliver spændende nu!

Vi har skiftet vores fotograf ud! Vi havde jo bestilt en fra Nordjylland via. servicebyen.dk, men nu nærmer vi jo os tiden, så derfor skrev vi til ham ang. det formøde vi skal have. Han meddeler så at vi skal komme op til ham i studiet til det møde. Indrømmet, det var vi slet ikke forberedt på....troede faktisk at det møde var med i tilbuddet vi fik af ham, så pludselig skal vi til at finde et tidspunkt SNAREST hvor vi kan hive min. ½ dag ud af kalenderen til det møde. Og det kan vi bare slet ikke overskue pt, med alt det andet vi skal nå + vi står overfor en flytning om 1-2 uger + julen.

Hvis vi havde vidst det lang tid i forvejen, havde vi også forberedt os på det og afsat tid til det, men lige nu synes vi begge to at der er så mange ting om ørene på os, at vi har valgt at annullerer opgaven hos ham. Grunden til at vi valgte at annullerer opgaven 'bare sådan lige', var nok også at vi har fundet en lokal fotograf, som er meget dygtig og som meget gerne ville tage opgaven på sig - og det har vi det meget bedre med, da vi allerede kender til hans arbejde igennem bekendte. Trist vi ikke kendte til ham allerede dengang vi søgte tilbud, for så havde vi selvfølgelig aldrig kastet os ud i at hyre en anden langt væk fra hvor vi bor.

Anyway....vi er rigtig glade for det valg her....det er desuden også ham som skal tage vores 'trass the dress' billeder til sommer og mine boudoir billeder....så det bliver alt sammen hans arbejde nu og hans touch vi får, hvilke vi også er glade for :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg var iøvrigt løbet helt tør for blå blonde til bordhæfterne, så var lidt i krise, da ingen af stofforretningerne jeg gik ind i, havde noget der bare mindede om det. Men så vil jeg bare lige sige TAK ebay endnu engang!!! Her kan I se den blonde jeg fik ind af døren i dag....synes det er et okay alternativ til den originale faktisk :-) Det er den nederste der er 'kopi' og den øverste er 'original' blonden jeg startede med.

post-65259-0-17170200-1383769934_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi i dag bestilt vores ringe :loveshower::loveshower::loveshower::7himmel::7himmel: IIhhhhh glæder mig SÅ meget til at se dem 'live'!!

Vi har bestilt dem på en tysk hjemmeside der hedder 123gold.de. Lige nu er ordren afsendt, og vi afventer deres svar på om vores design kan lade sig gøre. Men dem vi har designet er disse....attachicon.gifJeanett.jpgattachicon.gifAnders.jpg

De er 14. karat hvidguld, og den nederste del er 'diamant'-slibet. Der er så 25 brillianter i min og er lidt smallere end H2B's :)

Hvis de accepterer vores design, så kommer de til at koste ca. 9700,- for sættet. Det er mange penge, men det er en post som vi hele tiden har vægtet MEGET højt og gerne vil bruge mange penge på, da det jo er ringe vi skal gå med for resten af livet :loveflag:

Så skulle jeg altså også lige lure dine ringe (igen) Hold da maule de er altså godt stykket sammen. Jeg hepper med på sidelinien om at de skal skynde sig at få dem lavet så i kan få dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så har vi i dag bestilt vores ringe :loveshower::loveshower::loveshower::7himmel::7himmel: IIhhhhh glæder mig SÅ meget til at se dem 'live'!!

Vi har bestilt dem på en tysk hjemmeside der hedder 123gold.de. Lige nu er ordren afsendt, og vi afventer deres svar på om vores design kan lade sig gøre. Men dem vi har designet er disse....attachicon.gif

De er 14. karat hvidguld, og den nederste del er 'diamant'-slibet. Der er så 25 brillianter i min og er lidt smallere end H2B's :)

Hvis de accepterer vores design, så kommer de til at koste ca. 9700,- for sættet. Det er mange penge, men det er en post som vi hele tiden har vægtet MEGET højt og gerne vil bruge mange penge på, da det jo er ringe vi skal gå med for resten af livet :loveflag:

Så skulle jeg altså også lige lure dine ringe (igen) Hold da maule de er altså godt stykket sammen. Jeg hepper med på sidelinien om at de skal skynde sig at få dem lavet så i kan få dem :cheerleader3:

JAaa er helt enig :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: SKynd jer så 123gold :sm:

Jeg er da kommet lidt bagud - Hvor lyder det som en sjov og hyggelig polter helt nede på jorden! Den ville jeg godt have været med på :)

Hehe ja der er pludselig sket en hel masse herinde de sidste par dage....er ved at få masse småting på plads efterhånden :balloon:

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der kom for resten de små hårbøjler med posten i dag fra skønne Sanne - Gadegaard Design! De matcher mit headpiece...de er simpelthen blevet SÅ fine og helt perfekte :toot:

post-65259-0-06148300-1383941226_thumb.jpost-65259-0-06148300-1383941226_thumb.j

Derudover var jeg i Århus med min veninde og kigge efter kjoler til mine to små blomsterpiger (datter + niece). Fandt de SØDESTE og fineste kjoler i basar vest (hint hint til andre der leder efter små pige brudepigekjoler...kan virkelig anbefales at tage et kig derude :thumbsupsmileyanim: ). Fandt så den kjole som de skal have på....den bliver råhvid og med lyseblåt bånd....og så ellers i rigtig prinsesse stil, ej men de bliver så fine! Han skulle så have bestilt hjem i de størrelser og med den farve bånd vi skal bruge, så han vil ringe til mig om 2 ugers tid når de er hjemme. Så tager vi et smut derud og køber dem forhåbentlig!

EDIT: Fandt faktisk lige kjolen på ebay.....den ligner i hvert fald den MEGET som vi kiggede på. Båndet omkring maven bliver så lyseblåt. Pris 150,- :wink:

post-65259-0-08160900-1383941894_thumb.j

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Ummm har netop bestilt hotel til en lille kærestetur som H2B og jeg skal på her om et par uger :7himmel: I 30 års fødselsdagsgave, fik jeg billetter af ham til Burhan G koncert, og det er den vi skal til nu. Jeg fik så for nogle uger siden, også et af de der oplevelsesgavekort af ham, til hotelophold og nu har vi booket hotelværelse til den dag vi skal til koncerten. Ihh glæder mig seriøst meget til at komme lidt ud og lege kærester igen :a1221:

0

Del dette indlæg

Ummm har netop bestilt hotel til en lille kærestetur som H2B og jeg skal på her om et par uger :7himmel: I 30 års fødselsdagsgave, fik jeg billetter af ham til Burhan G koncert, og det er den vi skal til nu. Jeg fik så for nogle uger siden, også et af de der oplevelsesgavekort af ham, til hotelophold og nu har vi booket hotelværelse til den dag vi skal til koncerten. Ihh glæder mig seriøst meget til at komme lidt ud og lege kærester igen :a1221:

Lyder altså også som en rigtig hyggelig mulighed for at kigge lidt på hinanden :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skulle jeg jo liiige se for jeg er spændt på jeres ringe, om der var sket noget. haha. Har du fået dato på hvornår de kommer hva´? hva´? hva`? hehe. spææændende jo . :wink::biggrin:

Ja, ifølge vores mail skulle vi gerne modtage dem engang i næste uge....28 eller 29 nov. Skrev de vist , så er meeegaaa spændt!! :-D

0

Del dette indlæg

Hej :) jeg har desperat ledt efter de sko, som du har valgt og fundet på ebay. Du har vel ikke et link til hvor man ellers kan købe dem? Dem må jeg bare have på til mit bryllup!

For resten, super fede ting du har lavet! :)

Redigeret af Davidsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :) jeg har desperat ledt efter de sko, som du har valgt og fundet på ebay. Du har vel ikke et link til hvor man ellers kan købe dem? Dem må jeg bare have på til mit bryllup!

For resten, super fede ting du har lavet! :)

Ved du hvad....du må købe dem af mig hvis du vil!!! :-D De røg desværre i tolden, så blev en anelse dyrere end forventet OG så viste det sig at de er for små til mig :-D Hva str. bruger du, det kan være du kan passe dem istedet for mig?

0

Del dette indlæg

MILEPÆL i går....2 mdr :cheerleader3::cheerleader3: Det er bare LIGE OM LIDT :7himmel::7himmel:

Ogggggg....har i dag fået mail fra 123gold.de! VORES RINGE ER FÆRDIGE!!!!!! Så de ankommer PÅ MANDAG!!!!! holy moly hvor er jeg bare SPÆNDT!!!! så har simpelthen taget fri hele dagen fra skolen, så jeg kan stå klar til at tage i mod dem, heheheh!! :tunge: De ankommer med UPS bud, så skal være hjemme til at skrive under for modtagelsen, og de kan desværre ikke sige hvornår på dagen det bliver...alt mellem 9-18, såå.....Jeg tager INGEN steder på mandag, før jeg står med de ringe i hånden :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg

MILEPÆL i går....2 mdr :cheerleader3::cheerleader3: Det er bare LIGE OM LIDT :7himmel::7himmel:

Ogggggg....har i dag fået mail fra 123gold.de! VORES RINGE ER FÆRDIGE!!!!!! Så de ankommer PÅ MANDAG!!!!! holy moly hvor er jeg bare SPÆNDT!!!! så har simpelthen taget fri hele dagen fra skolen, så jeg kan stå klar til at tage i mod dem, heheheh!! :tunge: De ankommer med UPS bud, så skal være hjemme til at skrive under for modtagelsen, og de kan desværre ikke sige hvornår på dagen det bliver...alt mellem 9-18, såå.....Jeg tager INGEN steder på mandag, før jeg står med de ringe i hånden :loveshower::loveshower:

Ja det er lige om snart. Tillykke.

-Og jeg er slet overhovedet ikke spor mega meget misundelig over at I får jeres ringe mandag.. :wink:

0

Del dette indlæg

Tusind tak skal I ha alle sammen, det er dejligt at vide der er nogle der følger med i alle de kedelige ting man plaprer om herinde, hehe, så tak fordi I gider følge med og ikke mindst at I giver respons i min tråd :thumbsupsmileyanim:

Her kan I se en prototype af mine favors og hvad der skal i dem.

(hvem sagde perfeksionistisk med billederne.....skulle lige ha en Haribo med, så printede sq lige en ud :biggrin: )

Overblik af favor forløb :rolleyes:

Favors indkøb.

Karton.

Personlige satinbånd.

Snefnug brads.

Silkepapir.

Runde navneskilte.

Favors indhold

Panodiler.

Plaster.

Tandstikker.

Børnecitater.

Personlig chokolade.

Haribo miniposer

Forløb

Skåret ud og klargjort til at samles/limes = 32stk. 6 to go...

Har du en skabelon på din Favour som du vil dele?? :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har netop fået mail nu at ringene er afsendt!! Yajj! :-D Glæder mig mega overmeget til mandag!!!

Ooggg er i dag kommet hjem fra vores lille date tur. Det var simpelthen så hyggeligt og dejligt at komme lidt væk sammen og bare nyde hinanden i stor stil. Hotel overnatning og koncert med Burhan G!! Kan virkelig anbefale alle at tage sådan en tur sammen!

Ang. Skabelon til favors. Har den kun liggende irl, men tjek Mette Holm's blog, der ligger skabelonen inde ;-)

0

Del dette indlæg

Ej havde slet ikke set at Namak havde modtaget deres! Har også haft ret travlt den sidste uge med flytning osv, så har ikke været så meget herinde. Har lige set dem nu, og hvor er de smukke!! Nu glæder jeg mig endnu mere til buddet kommer...manner min tålmodighed bliver sat på prøve i dag, haha!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer