B*delicious

Alternativ bryllupskørsel

17 indlæg i dette emne

Jeg har brug for hjælp, vores bryllup er på flere måder lidt skævt i lige fra valg af tøj, til blomster til stil og stemning for at det ik bliver for fint og opstyltet, hvilket ikke lige er os.

Vi er derfor også på jagt efter en anderledes transport fra kirken men kan ik rigtig finde det rigtige, vi leder lige nu efter mulighed for leje af Rickshaw eller tuk tuk, men kan ikke finde nogen i nordjylland.

Ellers har tankerne os været på en gammel VW boble eller gammel "rugbrød" men heller ik her har fundet ud af hvordan.

Er der nogen der har nogle sjove forslag eller ved hvor man kan leje ovenstående?

Vi er ik til motorcykel, hestevogn, limo eller anden fin fin bil

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En long-John måske? Hvis din kjole tillader det? Så kan din mand cykle, og du kan sidde ude foran og sippe champagne ❤!

Vi skal køre i mine forældres veteran Morris Mascot :-). Dét bliver ømt - min 2 m. høje kæreste og mig i fin kjole - og to børn på bagsædet (hvis deres autostole overhovedet kan sættes i) :-). Men vi er nemlig heller ikke til det fine og prinsessepompøse. Det her er bare meget mere os - skævt, sjovt og jordnært!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at tage en "tur i høet" efter vielsen?

Altså, en ladvogn fyldt med halmballer?

Nu ved jeg ikke hvordan resten af festen er stykket sammen, men man kunne sagtens få det til at se fint og hyggeligt ud, hvis man pyntede halmballerne med lidt markblomster. Og man kan jo få en overdækket vogn (søg på vogne til studenterkørsel f.eks.) hvis det regner.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi vurderede en traktor med en gammel sofa bundet fast på frontlæsseren :biggrin:

Men fik så tilbudt en super fin Karman Ghia (VW) fra nogle venner som vi takkede ja til.

Prøv ellers at kontakte nogen fra http://www.vw-veteranklub.dk, de har medlemmer over hele landet, og masser af 'bobler'.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha... Sådan et folkevognsrugbrød ville passe mig godt også.

Har fundet denne til 700 kr.

http://www.bookaclas...vw-transporter/

Hvor er det en fed side! Så mange fede biler, og en del ikke så fede. Men lidt for enhver smag må man sige. Er ret forelsket i Ford T i Ringe, den er altså bare fin.

Josephine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer