D+T

Københavnerbryllup 2. august 2014 - Baby on the way

587 indlæg i dette emne

Annonce ♥

1 måned til den store dag + brudekjolen

Og så var det endelig dagen, hvor jeg skulle prøve kjolen efter at have været til skrædder med den!

Der er kommet mere fyld under, et ekstra lag satin og af samme stof er der et lille bælte i livet, som lige gør det sidste.

Sådan så kjolen ud før skrædder. Der skulle ikke gøres meget og det er måske svært at se på billederne, men WOW hvor er det bare noget helt andet nu!

Og sko, jakke og den fine lille taske passer bare perfekt til. BH'erne er nogo, men man kan ikke vinde hele tiden :)

post-62978-0-63320400-1404404845_thumb.j

Og så var der i går 1 måned til den store dag! Hvor er det bare vildt. Det bliver den længste og den korteste måned i mit liv!

Vi betalte for rejsen i går og jeg fik besked fra Københavns KOmmune om, at nu var attesten på vej til os, så vi kunne give den til Frederiksberg. Jeg har godt nok haft mange mareridt om, at det ikke kunne nå frem, men det havde jeg slet ikke behøvet :)

Min kæreste er på Roskilde Festival og jeg havde ikke rigtig lyst til at tage med, men vi fik dog fejret vores 3 års forlovelsesdag i går, da han kom hjem og overnattede og lige fik slappet lidt af.

I morgen tager jeg så på en endagstur til Roskilde, men ingen ved det, så jeg glæder mig til at overraske ham dernede! Det bliver bare nogle vilde dage vi går i møde i juli! Hold nu fast hvor bliver det hele bare dejligt!

Redigeret af D+T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 måned til den store dag + brudekjolen

Og så var det endelig dagen, hvor jeg skulle prøve kjolen efter at have været til skrædder med den!

Der er kommet mere fyld under, et ekstra lag satin og af samme stof er der et lille bælte i livet, som lige gør det sidste.

Sådan så kjolen ud før skrædder. Der skulle ikke gøres meget og det er måske svært at se på billederne, men WOW hvor er det bare noget helt andet nu!

Og sko, jakke og den fine lille taske passer bare perfekt til. BH'erne er nogo, men man kan ikke vinde hele tiden :)

attachicon.gifkjolen.jpg

Og så var der i går 1 måned til den store dag! Hvor er det bare vildt. Det bliver den længste og den korteste måned i mit liv!

Vi betalte for rejsen i går og jeg fik besked fra Københavns KOmmune om, at nu var attesten på vej til os, så vi kunne give den til Frederiksberg. Jeg har godt nok haft mange mareridt om, at det ikke kunne nå frem, men det havde jeg slet ikke behøvet :)

Min kæreste er på Roskilde Festival og jeg havde ikke rigtig lyst til at tage med, men vi fik dog fejret vores 3 års forlovelsesdag i går, da han kom hjem og overnattede og lige fik slappet lidt af.

I morgen tager jeg så på en endagstur til Roskilde, men ingen ved det, så jeg glæder mig til at overraske ham dernede! Det bliver bare nogle vilde dage vi går i møde i juli! Hold nu fast hvor bliver det hele bare dejligt!

Den ser smuk ud og kan sagtens se forandringen :7himmel:

Lige nu her 2 dage før ville jeg ønske det var mig der havde en måned til bryllupsdagen :a1221: :a1221: :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 uger tilbage!

Polterabend!

I lørdags den 12. juli, var der 3 uger til den store dag. Og kl. 10.00 sharp stod de dejligste veninder, mine to kusiner og min mor klar og så skulle jeg ellers på polterabend!

Det var bare sådan en hyggelig og dejlig dag. Jeg endte med at blive virkelig, virkelig fuld til sidst, men bortset fra det, så gik alting, som det skulle. Det var så fedt ikke at have noget med planlægning at gøre og vide, at de havde lagt en masse kræfter og tid i en dag, bare til mig!

Vi startede på Amager Strand, hvor vi spiste morgenmad og skålede. Derefter skulle jeg samle nogle sten på stranden og lægge i et glas, som gæsterne til brylluppet så skulle skrive på. Derefter spillede vi minigolf og nåede kun halvvejs, fordi vi var små berusede og klodsede. Ej hvor vi grinte!

Så besvarede jeg en masse spørgsmål, som de andre så skulle se, om de kunne svare rigtigt på også :)

Derefter gik turen til Christiania, hvor vi fik en guidet rundtur og endte hos en dame, der skulle lære os at spile på bongo trommer haha. Jeg er vild med trommer og rock, så har altid sagt, at jeg gerne ville lære det. Det var smadder sødt, at de havde husket det!

Derefter spise vi på Loppen og så gik turen videre på bar, hvor jeg fik en masse shots og drinks.

Alt i alt en dejlig dag :)

Brudekjolen

.. Hentede jeg fra skrædderen i går. Den er blevet så fin og hænger nu herhjemme. Det er så underligt, at den er herhjemme og hænger sammen med alt det andet i skabet!

Vielsesringene

Har vi lige købt i dag! Det endte med at blive de klassiske guldringe, som ingen af os havde regnet med ;) Min kæreste valgte sin ½ mm mindre end i første omgang, så de bliver meget tynde og fine. Smider et billede, når vi får dem hjem - gerne i starten af næste uge!

Prøveopsætning

Og i fredags den 11. havde jeg prøve opsætning og det skal I da lige set et par billeder af :) Make uppen fik vi ikke taget nogle gode billeder af, men det bliver meget fokus på øjnene og ellers bare en lidt pænere udgave af mig selv! Håret er en almindelig pæn brudefrisure, bare rodet godt igennem. Den skal sidde lidt lavere på selve dagen. Har ikke lige et billede af den forfra :/ Men hele håret blev krøllet og sat op og så rodet rundt hæhæ.

Det bliver meget fint alt sammen!

post-62978-0-42858900-1405534981_thumb.j

Redigeret af D+T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er helt vild med din håropsætning! Super smuk! Og blev også inspireret af din clutch fra H&M, så den har jeg også været ude og se på i butikken. Blev dog lidt i tvivl, da det ikke virker til at der kan være ret meget i. Du bliver i hvert fald en meget smuk H&M-brud :tunge::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for de søde ord alle sammen :)

Er også fint tilfreds med det. Mest af alt, er det bare rart, at jeg ved, hvad der skal ske. Nu er der vist også styr på det hele :)

Er helt vild med din håropsætning! Super smuk! Og blev også inspireret af din clutch fra H&M, så den har jeg også været ude og se på i butikken. Blev dog lidt i tvivl, da det ikke virker til at der kan være ret meget i. Du bliver i hvert fald en meget smuk H&M-brud :tunge::loveshower:

Mange tak!! Det er dejligt at få at vide :)

Og ja, der kan ikke være meget andet end et par kreitkort og en mobil - hvis man ikke har en for står mobil i hvert fald! Men jeg regner heller ikke med, at jeg skal have mere med end det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vielsesringene :a1221:

Puha folk lyver ikke, når de siger bridezilla! Her en uge før brylluppet, føler jeg mig godt nok lige ude af min sædvanlige ro. Jeg tænker ikke på andet end brylluppet. Var håret nu flot nok? Er det nu den rigtige kjole? Skulle vi have gjort det anderledes? Hvad nu hvis jeg ikke kan skriver under med mit nye efternavn? HVAD HVIS JEG IKKE HAR ET NY EFTERNAVN!!!!

Puuuuuuha. Jeg ved, at så snart jeg vågner på dagen, så forsvinder alt det her, men det er godt nok hårdt med alle de tanker der flyver rundt og jeg prøver at huske mig selv på, at være rationel omkring det hele. Det hjælper ikke altid!

Nå, men en lille bekymring mindre er, at min søde kæreste (snart mand.. uhhhhhhh) kom med hjem vielsesringene i dag! Jeg fik kun et billede af min, men wow hvor var det fedt at få dem hjem og klar til brug!! De har endda stavet mit navn rigtigt ;) Det er ikke altid, at jeg er så heldig.

Han er i øvrigt rigtig sød til at støtte mig og lader de lidt underlige sætninger glide hurtigt ud af hukommelsen. Forleden havde jeg et anfald af bekymringer, for hvad nu hvis vi ikke ville det samme?? Hvorfor var det vi skulle giftes og hvem var vi egentlig! Det kan man vist kalde godt gammeldags kolde fødder hæhæ. Det svinger lidt fra dag til dag, men i dag er jeg klart oven på! Uhh vielsesringe :loveshower:

Og se lige:

(De ser sølv ud, men er altså guld)

post-62978-0-28449500-1406307245_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste nat med kliken

I går var der 1 uge til den store dag!

Jeg var ude med mine to bedste veninder og finde kjoler til dem og det fik de heldigvis! Derefter gik turen ud til min kæreste og flere af vores venner på Amager Strand, hvor jeg hoppede i min fine badedragt, der ellers er købt til honeymoon, men den var så rar at have på, at jeg ikke kunne lade være.

Hele dagen bar præg af, at vi skal giftes lige om lidt. Alle der var med på stranden, kommer også til festen om aftenen og vi snakkede meget om det hele og de er alle sammen så spændte :7himmel:

Da mørket faldt på, foreslog én af vennerne, at vi gjorde noget vildt, når nu det var den sidste lørdag som kærester, og hoppede nøgne i havet.

Så det gjorde vi :b223:(y)

Alle sammen heldigvis og det var jo mørkt så det var ikke helt så slemt ;)

Da vi tog hjem snakkede vi om, at den her aften ville vi huske resten af vores liv. Helt frie, sorgløse og dejlig sommer i selskab med de dejligste venner. Den bedste weekend inden den store dag!

Nu er vi SÅ klar til at se dem igen på lørdag til en rigtig fest!! :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidste nat med kliken

I går var der 1 uge til den store dag!

Jeg var ude med mine to bedste veninder og finde kjoler til dem og det fik de heldigvis! Derefter gik turen ud til min kæreste og flere af vores venner på Amager Strand, hvor jeg hoppede i min fine badedragt, der ellers er købt til honeymoon, men den var så rar at have på, at jeg ikke kunne lade være.

Hele dagen bar præg af, at vi skal giftes lige om lidt. Alle der var med på stranden, kommer også til festen om aftenen og vi snakkede meget om det hele og de er alle sammen så spændte :7himmel:

Da mørket faldt på, foreslog én af vennerne, at vi gjorde noget vildt, når nu det var den sidste lørdag som kærester, og hoppede nøgne i havet.

Så det gjorde vi :b223:(y)

Alle sammen heldigvis og det var jo mørkt så det var ikke helt så slemt ;)

Da vi tog hjem snakkede vi om, at den her aften ville vi huske resten af vores liv. Helt frie, sorgløse og dejlig sommer i selskab med de dejligste venner. Den bedste weekend inden den store dag!

Nu er vi SÅ klar til at se dem igen på lørdag til en rigtig fest!! :happy:

hvor lyder det som en fantastisk "afslutning" på kærestestadiet og en skøn start på jeres nye liv, der starter på lørdag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sidste dag som Frøken!

I morgen er det!! Puha hvor er der mange sommerfugle i maven!

Vi havde begge fri i dag og min stakkels kæreste, havde mareridt den halve nat om, at vi glemte ringene og han kunne ikke få fat i en taxa, så han kunne komme hjem og hente dem!

Det skulle vist ikke blive et problem i morgen ;)

Nå, men jeg er jo lidt sådan én, der godt kan li at spare, så jeg ville ikke betale dyre domme for en buket, som jeg i øvrigt har lovet at kaste omkring midnat, som erstatning for den manglende brudevals! SÅ jeg farede ind til Torvehallerne og fik bundet en meget fin buket til 212 kr. Det er da til at have med at gøre :) Jeg har bundet et bånd rundt om og så skal det nok gå det hele.

post-62978-0-36635700-1406894235_thumb.j

derudover har jeg fåret farvet vipper, rettet brynene og er ellers så klar, som man kan blive. Jeg har øvet mig i at skrive med ny underskrift, men det er vist noget der bare må komme med tiden. Kan ikke helt knække koden endnu. Har jo også skrevet under med et andet navn i 10 år, så det tager nok lidt tilvænning!

Én af vores venner henter os i denne skønne bil i morgen og heldigvis bliver vejret jo dejligt!

post-62978-0-83883200-1406894629_thumb.j

Ellers står den på hygge og afslapning herhjemme. Vi glæder os bare så meget og min søde kæreste sender mange søde kys og blik i min retning i dag. Det er så dejligt det hele!

Redigeret af D+T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer