Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Fede sko, gid jeg dog kunne gå i høje hæle :blink: men når man er 179 cm høj skal man måske lade vær :floejt:

Altså jeg render da gladeligt rundt i 11 cm hæle indimellem :) Men ok, hvis jeg havde en kæreste, som var på samme højde, så ville jeg kun gøre det, når jeg ikke skulle følges med ham :)

PS Jeg er 180cm :)

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak allesammen.. :) Altså, det der med hubby og planlægning; det kommer meget i bølger.. Lige nu er det noget andet, der har fanget hans opmærksomhed (udforskning af anerledes billeder) F.eks. dette:

EDIT: Har fjernet billedet - ved ikke hvor vild han er med at ligge på nettet uden hans viden :floejt:

Lige nu står det lidt stille herhjemme med planlægningen, da vi skal holde barnedåb for Oliver på søndag..

Jeg (kæresten er på arbejde) skal til møde med præsten i morgen, for at snakke barnedåb og havde der tænkt mig, at forhøre mig om, han har lyst/tid/mulighed for at stå for vielsen til næste år.. Er godt nok spændt, for der er jo over halvandet år til - og vi vil så gerne have, at det er ham der er på arbejde den dag, da han har døbt/skal døbe begge ungerne!

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKO

Nu fandt jeg jo nogle andre sko, som jeg var forelsket i.. Og så er det altså farligt, at lede videre.. Jeg har brug for hjælp, til at vælge hvilke der er pænest - da jeg har forelsket mig lidt i to andre par også :blush: Hvem sagde ubeslutsom :floejt:

1. par:

http://eshoes.dk/shop/menbur-fauno-ivory-52289p.html

Jeg kan virkelig godt lide hælen på denne, omend der kun er et billede fra siden af udsmykningen. Kan godt lide prisen og at det er en "åben" stilet. Spørgsmålet er bare, om den sidder godt på foden - er bange for at "svuppe" ud af dem.. Hvis I forstår hvad jeg mener!

2. par:

http://eshoes.dk/shop/menbur-zapato-ivory-65710p.html

Prisen er igen helt vild fin. Tror at de sidder bedre på foden, da den er lukket, men på den anden side også en lidt "kedelig" stilet i forhold til ovenstående og nedenstående.

3. par: (Disse er dem jeg har linket til tidligere i tråden)

http://www.brandos.dk/menbur/sindia-05230-04-ivory/a77690

Denne er lidt dyrere. Synes den er fin, fordi den er åben i den ene side og lukket i den anden. Er måske bange for, at dette også er en "svupper" :wink:

Hvad siger I, zillaer? Er der noget jeg har glemt at tænke over? Har en veninde der blev gift i september sidste år, som siger, at det er en god ide at have fundet skoene på forhånd, så man ved hvor meget kjolen skal lægges op (for det skal den helt sikkert med mine korte ben, haha..)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lavede den klassiske zilla-fejl og spurgte H2B om råd.. Han kan bedst lide nr. 2, fordi den er lukket og uden peeptoe.. :huh: Det havde han en meget stærk mening om! Men, han skal jo ikke rende rundt og glo mine fødder denne specielle dag, så tror jeg hopper på nr. 3, fordi den nok sidder bedre på foden end nr. 1.. Og 2'eren er sgu nok for kedelig i længden for mig..

Jeg synes også (stadig) nr. 3 er de fineste :) Men de er eddersparkemig høje :lol:

Og ja, de er fanerme høje - heldigvis har jeg over halvandet år til at øve mig i at gå med dem, hvis jeg bestiller dem nu :floejt:

Ej det er da for sejt med LEGO manchetknapper og slipsenål!! Tænk man også kan få det!! :)

Ja, det er utroligt.. Tror lidt kæresten er i 7. himmel, når han får lov at lege sådan med LEGO :lol: Tror ikke engang jeg har fået lagt billederne op af vores LEGO-bordkort..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser stadig med og er vildt imponeret over alle dine indkøb.. og h2b s :) jeg har bare lidt svært ved at tage mig sammen til at kommentere. Jeg kommer jo meget hurtigt bag ud når alle har så meget aktivitet haha. Thumbs up søde Pernille. Du kom mig i forkøbet med lego manchetknapperne jeg havde også fundet dem og ville linke til dig.. hehe.. :D

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser stadig med og er vildt imponeret over alle dine indkøb.. og h2b s :) jeg har bare lidt svært ved at tage mig sammen til at kommentere. Jeg kommer jo meget hurtigt bag ud når alle har så meget aktivitet haha. Thumbs up søde Pernille. Du kom mig i forkøbet med lego manchetknapperne jeg havde også fundet dem og ville linke til dig.. hehe.. :D

Altså, det er jo mest kæresten der får svinget (svunget?) sit dankort.. Vi har lige fået nye og andre papsugerør hjem - det kommer der også billeder af snart..

Jeg har stadigvæk ikke turde kaste mig ud i skokøb.. Kan ikke finde ud af, om det er bedst at vente.. Men, hvad nu hvis de lige pludselig er væk (det er min undskyldning for at købe alverdens ting NU.. De kunne jo lige pludselig forsvinde ud af den blå luft og ikke kunne opstøves nogle steder :wink::blush: )

Hvor er du sød, at du har fundet manchetknapper - det er manden selv der fandt dem, havde slet ikke tænkt i de baner.. Er vidst slet ikke så kreativ, som jeg gerne ville være..

Hvor er det nogle fede køb, du har gjort dig. LEGO-detaljerne er vildt fede :thumbsupsmileyanim: Hvor har du egentlig fundet manchetknapperne henne? :)

Jeg ved faktisk ikke hvor han har fundet dem henne - jeg kan lide bede om at finde linket og så vender jeg tilbage :biggrin:

Og tak til jer andre - var bange for, om der måske gik for meget LEGO i den, men (som skrevet tidligere) nu tror jeg det er slut.. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe han er effektiv må man sige :)

Hvis du sørger for at gemme billedet af skoene, så kan du sikkert altid finde dem igen et eller andet sted, evt. brugte eller som fejlkøb for en anden.

Et argument for at købe dem nu er, at du kan nå at gå dem til og vænne dig til højden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fede køb, du har gjort dig. LEGO-detaljerne er vildt fede :thumbsupsmileyanim: Hvor har du egentlig fundet manchetknapperne henne? :)

Han har købt manchetknapperne på ebay.co.uk - søg på LEGO cufflinks, så kommer der en masse forskellige frem :biggrin:

Hehe han er effektiv må man sige :)

Hvis du sørger for at gemme billedet af skoene, så kan du sikkert altid finde dem igen et eller andet sted, evt. brugte eller som fejlkøb for en anden.

Et argument for at købe dem nu er, at du kan nå at gå dem til og vænne dig til højden :)

Du har så evigt ret, kære navnesøster.. Jeg må fluks ind og se, hvilke det skal være… Tror det ender med de dyre :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og hvis du fortryder valget, så går det nok :) Jeg endte selv med 3 par, hvoraf jeg kun kunne bruge reserveparret pga en skade :)

Det er bare så sjældent at jeg går med hvide stiletter ellers … Men, der er jo altid den mulighed at sætte dem til salg, hvis det går helt galt! :wink: Har en drøm om at have et par limegrønne stiletter på - i samme genre som dem jeg har fundet.. Men, ved ikke helt om man kan købe noget tekstil-halløj, der kan bruges til sko/stiletter.. Hvis I kender til noget, så giv lyd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så vidt jeg kan læse mig frem til diverse steder, så skal stoffet skoen er lavet af, være lavet til at tage imod farve. Jeg kan ikke huske hvilket stof det er, men det er ikke alle sko der kan farves.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så vidt jeg kan læse mig frem til diverse steder, så skal stoffet skoen er lavet af, være lavet til at tage imod farve. Jeg kan ikke huske hvilket stof det er, men det er ikke alle sko der kan farves.

Og selvfølgelig står der ikke på hjemmesiden, hvad de er lavet af.. Jeg snuser videre.. Kan jo altid købe dem og tage dem med til en skomager der evt. kan guide mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer