RikkeD

Vintage inspireret i egen Festsal og Have. Beretning opdat. 18/09

566 indlæg i dette emne

e name="Namak" post="1404813" timestamp="1385494543"]Hold da op hvor er de blevet flotte dine sko. Jeg beunderer at du finder tid til at lave dem med hele børneflokken. -Og ikke mindst at du kan gå i dem. :o:)

Tipper du mig ikke lige om hvor du købte dine sten?

tak :-) børnene sover jo også engang i mellem he he

Stenen er købt på ebay, du får lige et link

Nej hvordan får du dem til det? Altså her i huset skal der bedøvelsesgas eller et gok i nøden til, før jeg får fred haha.. :tunge:

Mange tak for linket. :biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ligner de sko er født sådan! :thumbsupsmileyanim: De er virkelig flotte!

tak ♡ så erjeg tilfreds, ville være træls hvis de så hjrmmelavet ud :-)

e name="Namak" post="1404813" timestamp="1385494543"]Hold da op hvor er de blevet flotte dine sko. Jeg beunderer at du finder tid til at lave dem med hele børneflokken. -Og ikke mindst at du kan gå i dem. :o:)

Nej hvordan får du dem til det? Altså her i huset skal der bedøvelsesgas eller et gok i nøden til, før jeg får fred haha.. :tunge:

Anytime :-)

børn der sover guld værd. Nu har lillemand været god til at sove igennem så frygter næsten at starte forfra med lillebror om en mdrs tid ;-)

0

Del dette indlæg

Det ligner de sko er født sådan! :thumbsupsmileyanim: De er virkelig flotte!

tak ♡ så erjeg tilfreds, ville være træls hvis de så hjrmmelavet ud :-)

Anytime :-)

børn der sover guld værd. Nu har lillemand været god til at sove igennem så frygter næsten at starte forfra med lillebror om en mdrs tid ;-)

Uuuh ja det er ikke så rart hvis man kommer i søvnmangel. Bare med at lave skiftehold hvis bettefisen viser sig at ville bestemme over jeres søvn. Spææændende jo. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow, skoene er godt nok blevet totalt flotte! Og husk at holde os opdaterede med drinks-dispenseren, det er jeg lidt spændt på :) Sådan nogle kunne man jo godt overveje at anskaffe sig :)

vi har indtil videre kun haft vand i dem, men kun lige for at prøve. Giver lyd når de bliver ordenligt testet :-)

Spændende planlægning - og super flotte DIY-sko! :)

Virker som om, at I bor et lækkert og idyllisk sted (ud fra hvad man kan se gennem vinduet :wink:)

Hvor gamle er dine børn og har du så termin omkring jul?[/quote

tak ja vi syntes det er idyl :-) vi elsker at have åbne vider og stadig bor vi i en lille by på 5 huse :-)

Min ælste søn er 16 år og total teenager. Mine tøsepiger er 11 og 12 år. Godt på vej teenager alderen :-) bettemand bliver 1 år den 21 dec. Og ja jeg har termin med lillebror d. 26 dec lige smask midt i julen :-) Bettemand kom lige på sin terminsdato så håber i det mindste at lillebror ikke kommer et par dage for tidligt :-)

Har du ikke fået en tråd endnu?

0

Del dette indlæg

Syntes lige jeg vil vise en anderledes topfigur jeg har lavet her til morgen :-) ok.... det er til en fødselsdag men har før lsvet krondyr og dådyr som brudepar til en bryllupskage hvor parret var jægere :-)

Elsker når folk tænker udenfor boksen :-)

post-62315-0-97902700-1385712214_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rikke, kan du ikke lægge fotos ind af kager som du har lavet, i din tråd her? Eller oprette en tråd kun med dine egne kreationer bare sådan ren blærerække? Jeg kunne jo godt tænke mig at vise hele blærerækken frem for familien, de e nemlig også meget imponerede. :cheerleader3: Jeg synes altså godt du må flashe når de er så flotte. :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg

Tak for det alle i dejlige zilla'er :-)

jeg ville skam gerne lægge billeder ind, meeen er allerede en gang blevet "banket på hovedet" af bk fordi de troede jeg ville sælge kager :-)

Så er lidt forsigtig med at lægge billeder ind af mine kager og kommentere kagesager.

Vil ikke risikerer at blive blacklistet af bk, jeg ville få værrer abstinenser end da jeg stoppede med at ryge ;-)

0

Del dette indlæg

Tak for det alle i dejlige zilla'er :-)

jeg ville skam gerne lægge billeder ind, meeen er allerede en gang blevet "banket på hovedet" af bk fordi de troede jeg ville sælge kager :-)

Så er lidt forsigtig med at lægge billeder ind af mine kager og kommentere kagesager.

Vil ikke risikerer at blive blacklistet af bk, jeg ville få værrer abstinenser end da jeg stoppede med at ryge ;-)

Ja det ville være skidt hvis du blev bannet, men det er jo ikke forbudt at vise hvad man har kreeret så vidt jeg ved. (ellers ryger jeg da i skammekrogen med mine DIY på bare mine std kreationer.)

Måske kunne du lave mega fed overskrift hvor du skriver at det ikke er til salg og at det er dine inspirationsbiller af ting som du har lavet før. Måske inspiration til jeres egen kage?

I din egen tråd kan ingen da vel klandre dig for at vise dine ting frem, når du ikke sælger dem? Alle andre viser da også deres kager frem og altså jeg kender da ikke folks profession. Hvis jeg ville købe kager eller andet ville jeg jo ikke lede i en tilfældig tråd på BK efter en sælger, hehe. Det ville da foregå enten via nettet eller via en lokal forhandler af det jeg ville købe.. :)

Nå men tyg lidt på den for jeg vil da så gerne se.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak tak.... næste gang jeg kommer på den aanden pc skal jeg se om jeg kan finde lidt billeder til jer :-) har ikke rigtig noget herpå tablet og må indrømme jeg er den typiske konditor der altid glemmer at tage billederaf mine kager. Har dog lidt :-)

Meeeen så lige om noget andet :-)

Jeg var et smut omkring FAKTA igår. Hvad var det første jeg så???? Perfekte krukker til slikbuffet. ?.. ok de solgte dem som julekrukker? Jeg er da total Zilla for jeg så kun sommer og slikbuffet i mit hoved he he

vedhæfter billede, der var 3 størrelser men jeg købte kun de store til sølle 50kr stykket og de mellem til kun 30kr stykket. De havde også små der kostede 25 kr stk.

post-62315-0-76636600-1386061814_thumb.j

0

Del dette indlæg

Sikke da et fedt kup. Møg jeg ikke har fakta i nærheden for jeg er da helt inspireret. :biggrin: Zilla Zilla Zilla.. Jeps det skal man jo være når man skal giftes. Jeg havde tænkt fuldstændigt det samme hvis jeg var gået forbi de krukker. hihi :floejt:

Jeg glæder mig så meget over du viser dine kager frem Rikke. iiiiiih :super:

0

Del dette indlæg

Wow, skoene er godt nok blevet totalt flotte! Og husk at holde os opdaterede med drinks-dispenseren, det er jeg lidt spændt på :) Sådan nogle kunne man jo godt overveje at anskaffe sig :)

vi har indtil videre kun haft vand i dem, men kun lige for at prøve. Giver lyd når de bliver ordenligt testet :-)

Virker som om, at I bor et lækkert og idyllisk sted (ud fra hvad man kan se gennem vinduet :wink:)

tak ja vi syntes det er idyl :-) vi elsker at have åbne vider og stadig bor vi i en lille by på 5 huse :-)

Min ælste søn er 16 år og total teenager. Mine tøsepiger er 11 og 12 år. Godt på vej teenager alderen :-) bettemand bliver 1 år den 21 dec. Og ja jeg har termin med lillebror d. 26 dec lige smask midt i julen :-) Bettemand kom lige på sin terminsdato så håber i det mindste at lillebror ikke kommer et par dage for tidligt :-)

Det lyder som et dejligt sted at bo!

I må da have/ få lidt at se til, især med så lille en dreng i forvejen. Haha... og jeg synes, at det er svært nok at få tid til bryllupsplanlægning med bare to børn, så tror da aldrig jeg ville nå noget med 5. Spændende at se hvornår lillebror kommer - kan godt forstå hvis I lige vil have juleaften overstået først :lol:

Jeg har også en tråd, som du har besøgt :)

0

Del dette indlæg

Det lyder som et dejligt sted at bo!I må da have/ få lidt at se til, især med så lille en dreng i forvejen. Haha... og jeg synes, at det er svært nok at få tid til bryllupsplanlægning med bare to børn, så tror da aldrig jeg ville nå noget med 5. Spændende at se hvornår lillebror kommer - kan godt forstå hvis I lige vil have juleaften overstået først :lol:Jeg har også en tråd, som du har besøgt :)

selvfølgelig er der noget at se til, men planlægning er vejen til et godt familie liv. Hvilket gælder lige meget hvor mange børn man har :-)

og når man så er vamt til planlægning af familiens hverdag så tænker man ikke så meget over det længere. Så er der masser af overskud til planlægningen af bryllup.

Meeeeen vil gerne indrømme..... Elsker at planlægge fester. Især tema fester. Min 30 års(for 6 år siden) fødselsdag var en Halloween fest, mandens 40 års i sommers var Western fest. Sønnens konfirmation forrig år var med amerikansk tema.

Vores bryllup er jo i grunden også en tema fest bare på en anden måde ;-)

Det hjælper jo også at vi har vores egen festsal. Det gør det på et eller andet plan nemmere at plamlægge oppyntning i god tid.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer