RikkeD

Vintage inspireret i egen Festsal og Have. Beretning opdat. 18/09

566 indlæg i dette emne

Så den også i går.. Men kan ikke finde ud af sætte link ind.. :angry:

Den er en af de sange jeg ALTID tuder til.. :boohoo: :boohoo:

den er SIMPELTHEN noget af det mest vidunderlige.. kan så bare ikke så godt lide originalen..

men hold da nu helt BIB han gør det fantastisk .. og lytter man efter er teksten lavet om.. så den rammer bare POW..

Jeg ville ikke hører den til mit bryllup alene af den grund jeg ville hulke mig igennem resten af dagen så.. :lol:

Ja jegvlagde også mærke til teksten er anderledes :) Men det gør den jo bare endnu mere fantastisk :)

At sætte link ind er nemt. Kopier teksten i adressefeltet øverst og sæt det ind i din tekst ;) Giver det mening?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

smækker lige et link på med Leonard Cohen, se oven over dette indlæg ;)

Hedder "you raise me up" hallelujah? Mente hallelujah var den der tina dickow har lavet et cover af?

Redigeret af RikkeD
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når jeg klikker på videoen med præsten foroven synger han "You raise me up", som jeg bedst kender med Josh Groban, nemlig denne:

Men den jeg kender som Leonard Cohens Hallelujah og som jeg også siger er den jeg mener Tina Dickow har lavet cover af (og Jeff Buckley, for den sags skyld - et rigtig fedt cover) er den du linker nu Rikke, nemlig denne:

https://www.youtube.com/watch?v=WJTiXoMCppw

De to er da ikke den samme sang?! :blink:

Jeg er forvirret på et højere plan nu :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når jeg klikker på videoen med præsten foroven synger han "You raise me up", som jeg bedst kender med Josh Groban, nemlig denne:

Men den jeg kender som Leonard Cohens Hallelujah og som jeg også siger er den jeg mener Tina Dickow har lavet cover af (og Jeff Buckley, for den sags skyld - et rigtig fedt cover) er den du linker nu Rikke, nemlig denne:

https://www.youtube.com/watch?v=WJTiXoMCppw

De to er da ikke den samme sang?! :blink:

Jeg er forvirret på et højere plan nu :lol:

Det er fordi at jeg har set en anden version …

Redigeret af EDK
0

Del dette indlæg

OMG !!!!! I skal se dette.... sikke en præst....

Elsker bare den sang ♥♥ Den skal dælme være en del af mit bryllup på en eller anden måde ♥♥

HAHAH! Så er det sgu ikke engang den sang jeg har set ham med … Jeg så den med Hallelujah .. :)

Redigeret af EDK
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OMG....... DET SKU FORDI JEG LINKEDE TIL DET FORKERTE LINK !!!! DOHH..... giver mig selv en doffie..... ejjj altså...

Det var NEMLIG den som Edk smed ind som jeg ville linke til. Anede ikke engang der var flere med præsten ;) Griner...

UNDSKYLD FORVIRRINGEN.... TUMPE ER JEG he he

Halleluja sangen er den jeg er vild med halleluja sangen med leonard cohen. Syntes raise you up passer til en forældre til barn sang ;) Men det der gør præstens version så pokkers lækker er at den er lavet om og er personlig til parret.

Redigeret af RikkeD
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhhhhh...... Har gjort noget impulsivt..... Har lige fået en tid ved Kennedys i morgen...... Skal derind helt alene..... Er mega spændt.....

Må man tage billeder hos kennedys?

God fornøjelse. Jeg var også alene da jeg fandt den endelig kjole, og det synes jeg faktisk var super dejligt. Og ja man må gerne tage billeder i Kennedys

0

Del dette indlæg

Kennedys

Jeg er forelsket.... I den butik... Nøj hvor er den lækker....

Så dejlig en oplevelse, selvom jeg havde 2 små børn og min mor med wink.pngLige nu er jeg sikker på at jeg kommer til at købe min kjole der. Har lyst til at komme der hver uge indtil brylluppet... Gade vide om man skulle søge job der eller bare flytte ind he he tongue.png Servicen var fantastisk og sørme om jeg ikke blev forelsket i 2 skønne kjoler.

Den allerførste hun fandt frem havde jeg selv set på nettet og tænkt at den ville jeg helt sikkert se. Den er så fin og anderledes med et kort slæb. Den vejer nærmest ingenting og er så let og elegant at jeg sagtens kan se mig selv både til vores havereception og dans i gildesalen. Den var en hel del for lille, men kunne sagtens forstille mig hvordan den ville sidde når jeg får tabt nogle af baby kiloerne.

Den anden var HELT anderledes. Da hun først viste mig den tænkte jeg "Åhh nej et TYLhelvede". Men hoppede i den og tænk sig... Den var bare så flot.... Selvom jeg vejer ALT for meget pt følte jeg mig tynd (Bortset fra mormor-armene). Den overraskede mig helt vildt og min mor var helt væk i den. Den havde et (efter min mening) pænt langt slæb som min H2B vil elske. Nemlig ham der mener en brudekjole skal have et langt slæb rolleyes.gif Den er dog så stor med tyl.... Slet ikke hvad jeg havde forventet at skulle i. Som jeg sagde til ekspedienten, "Vælger jeg den er vi nødtil at omdøbe vores gård til et Gods" ha ha

Ejj... Kan slet ikke finde ud af hvilken man skulle vælge.... Godt jeg er i god tid tongue.png Tror jeg må ind og prøve kjolerne igen efter jeg har tabt mig også lave en afgørelse...

Jeg var jo også i Lilly, der var også smukke kjoler men de passede bare ikke lige til mig.... Måske fordi hun gik lidt på tværs da jeg nægtede at prøve nogen der var satin, glatte og med "Ruffet" stof (Ved ikke hvad det hedder, men hvor det nærmest ligger i folder?). Sagde jeg så mig selv i noget der var med masser af blonder. Gerne ren blonde. Så hun fandt kun tylkjoler. Hvilket jo virkede med den ene jeg prøvede i Kennedy, men dem i Lilly følte jeg mig fed i. Det dur ikke, heller ikke selvom jeg skal tabe mig. Kunne slet ikke forestille mig hvordan det ville se ud efter slankekur.

Nå men jeg finder lige billeder til teksten ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer