RikkeD

Vintage inspireret i egen Festsal og Have. Beretning opdat. 18/09

566 indlæg i dette emne

Sikke en gildesal og super flot pyntet op til barnedåb :-). Er vild med mimosa-ideen, så den ryger lige på ønskelisten til vores dagen-derpå brunch!

Redigeret af DrMalene
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha ha.... Fantastisk "save the date" besked!

Og sikke en fantastisk sal I har fået Jer. Jeg ved du skriver den ikke er helt færdig endnu, men gennemført er den da!! Det bliver da helt fantastisk til brylluppet...

+ tillykke med ham den lille!

0

Del dette indlæg

Haha Rikke, fed Save the Date besked! Du siger bare til, kan jo ikke love at jeg har tid, men hvis jeg har, så hjælper jeg gerne. :)

Jeg er ikke lige så meget herinde for tiden, jeg er ikke helt mig selv igen endnu. Nu skal jeg lige have det godt nok til at få besøg af Pille og ham den lille :biggrin: Men ellers siger du bare til. PB eller mail, så ser jeg det nok.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en gildesal og super flot pyntet op til barnedåb :-). Er vild med mimosa-ideen, så den ryger lige på ønskelisten til vores dagen-derpå brunch!

Takker :loveshower:

Kan som sagt kun anbefale Mimosa, det var så lækker for ikke at nævne økonomisk :cheerleader3:

Ha ha ha.... Fantastisk "save the date" besked!

Og sikke en fantastisk sal I har fået Jer. Jeg ved du skriver den ikke er helt færdig endnu, men gennemført er den da!! Det bliver da helt fantastisk til brylluppet...

+ tillykke med ham den lille!

Vi mangler nogenlunde andet lag maling over alt endnu. Men vi er helt klart også meget stolte af vores sal. Og det at familie kommer og spørger om de kan "leje" den til deres fester tager jeg som et kæmpe klap på skulderne.

- Nogen der er i tvivl om at jeg ELSKER at holde fester?? :tunge:

Tak (fra ham den lille og jeg )

Haha Rikke, fed Save the Date besked! Du siger bare til, kan jo ikke love at jeg har tid, men hvis jeg har, så hjælper jeg gerne. :)

Jeg er ikke lige så meget herinde for tiden, jeg er ikke helt mig selv igen endnu. Nu skal jeg lige have det godt nok til at få besøg af Pille og ham den lille :biggrin: Men ellers siger du bare til. PB eller mail, så ser jeg det nok.

Jeg skal ikke til at stresse dig nu. Er ked af jeg slet ikke har fået skrevet til dig på det sidste, men vil lige sende dig et KÆMPE knus. Det er da godt nok en hård tid i er i. Håber I snart kommer ovenpå igen.

Når du så er ovenpå og med overskud tror jeg at jeg har en stor udfordring til dig hvis du er Game :bunny_4:

Sikke en fin fest i de lækreste omgivelser! Hvem der bare lige havde sådan en gildesal... :biggrin:

Tak igen :loveshower:

0

Del dette indlæg

Det er vist på tide jeg får lavet en ny opdatering... Har skam lavet en masse og taget en del beslutninger med H2B.... Har nok presset ham rigeligt på det sidste. Han mener jeg har bryllup på hjernen... Jamen indrømmer gerne, har ca. 90% bryllupsrelateret tanker og 10% ikke bryllupsrelateret tongue.png

Tømmermændskit :

Jeg har skam været i gang med at lave tømmermændskit. Har set dem på Etsy og er helt vild med dem. Da H2B blev 40 sidste sommer var der MANGE overnattende og alle (næsten) spurgte efter hovedpinepiller, vand mm.

Så elsker ideen med tømmermændskit. Tror vi får dem sat frem om aftenen inden folk tager hjem eller hopper i deres telte i haven. Hvis der stadig skulle være nogen tilbage dagen efter kommer de på bordet til morgenbuffeten.

Min erfaring er at jeg ville ønske jeg havde lavet de røde kors med "kartoffeltryk" i stedet for at bruge spraymaling. Min skabelon blev hurtig for træls og det røde blev ikke så flot kantet.

Bogstavtrykket er lavet med et meget billigt stempelsæt fra Tiger. I starten irrerede det mig vildt at der kom kanter på. Men skar dem til og VUPTI... Jeg er glad... De er lidt skæve og ikke perfekte. Men syntes jeg heller ikke de behøver at være.post-62315-0-04514100-1401739605_thumb.j

post-62315-0-02187200-1401739620_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fede tømmermændskit, har godt luret på dem på pinterest.... Hvor har du købt selve poserne?

Fandt dem på ebay mener jeg. Sendt fra Israel :wink: De har en god størrelse. Ikke for små.

Men hvad pokker kan man putte i ud over panodil og gajoler? Tænker det kunne være fedt med noget til mavsen hvis man er en der bliver dårlig på den måde :wink: Duer samarin til tømmermænds-mave?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fede tømmermændskit, har godt luret på dem på pinterest.... Hvor har du købt selve poserne?

Fandt dem på ebay mener jeg. Sendt fra Israel :wink: De har en god størrelse. Ikke for små.

Men hvad pokker kan man putte i ud over panodil og gajoler? Tænker det kunne være fedt med noget til mavsen hvis man er en der bliver dårlig på den måde :wink: Duer samarin til tømmermænds-mave?

Samarin til de sure opstød (af både alkohol og alt for meget god mad)

vitaminpiller (skulle eftersigende gøre godt mod tømmermænd, om det er en skrøne ved jeg ikke)

Miniblok/papirrulle og mini blyant så man kan skrive alle de dumme ting man har lavet op før man glemmer det :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha hvor er i gode !! :BKSTREET:

Det er skrevet bag øret ;) Altid godt med gode ideer. Flere modtages gerne. Eneste minus med cactus pillerne (som jeg selv bruger når vi skal til stor festÅ) er at de koster kassen. Det er jo 4 piller pr person.

Så dem må de drømme sig til. Køber kun til os selv :tunge:

Alle andre ideer var gode. Også den med blokken, det havde jeg ikke tænkt på. Skide skægt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Min mave er lykkelig for anti-histaminer når den er tømmermandsramt... Et trick jeg har lært af min veninde, hvis mor er overlæge - selv om det lyder lidt underligt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor sjovt har jeg aldrig hørt før. Må afprøves en gang ved lejlighed :-D

Jeg kan klart anbefale det... Lider at noget så hyggeligt som et irriteret tarmsystem og alkohol kan virkelig slå min mave i stykker, hvis jeg ikke indtager det rigtige mad og vand i forbindelse med... Men anti-histaminer redder min dag, så jeg kan andet end at ligge på sofaen og være tæt på toilettet...

Sorry - forsøgte at formulere det pænt uden det blev lidt vammelt, men det er altså svært :tunge:

0

Del dette indlæg

Hvor sjovt har jeg aldrig hørt før. Må afprøves en gang ved lejlighed :-D

Jeg kan klart anbefale det... Lider at noget så hyggeligt som et irriteret tarmsystem og alkohol kan virkelig slå min mave i stykker, hvis jeg ikke indtager det rigtige mad og vand i forbindelse med... Men anti-histaminer redder min dag, så jeg kan andet end at ligge på sofaen og være tæt på toilettet...

Sorry - forsøgte at formulere det pænt uden det blev lidt vammelt, men det er altså svært :tunge:

Jeg har 5 børn, er IKKE sart på nogen som helst måder (y)

1

Del dette indlæg

Vielsesringe under overvejelse....

Hold da op hvor jeg syntes det er svært at finde lige præcis den ring der er min... Vi har aldrig været i tvivl om vi ikke skal have ens ringe. Det er ikke en nødvendighed for os at de er ens for at vi føler os gift a1221.gif

H2B har allerede fundet sin. Han ønsker den fine guldring med træ (se billedet). Det passer perfekt på ham. Han er jo tømrer og elsker træ.

Men mig??? H2B og jeg er helt uenige om min ring, han er til MEGET bling bling og syntes denne (på billedet) ring er perfekt dog i guld. Jeg mener det er for meget. Jeg kan ikke se mig selv gå med den om 20-30 år. Tror jeg vil syntes den er for ungdommelig til den tid. Jeg vil have en elegant, tidsløs ring. Hmm ved ikke om vi ender med at kontakte en af de smykkeværksteder der laver egen design. Syntes det er vildt svært.

post-62315-0-32266900-1401958248_thumb.j

0

Del dette indlæg

Fed ring til din kæreste, det er jo lige i skabet med en ring med træ til en tømrer:-)

Jeg vil anbefae dig Ege Art, vores ringe laver han også. Prøv hans hjemmeside, alt er muligt hos ham.

Vi var hjemme hos ham og få designet vores - nu venter vi bare. Men det virker som om alt kan lade sig gøre, og til en meget fornuftig pris:-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer