Celi

Prinsessebryllup d.14.6.2014 kl.14 - Bukettens sidste rejse <3

1,049 indlæg i dette emne

Annonce ♥

TUSIND TAK FOR LYKØNSKNINGERNE!

Mange tak for alle de dejlige hilsner herinde!

Vi havde en helt fantastisk dag som bare var helt perfekt! ...bortset fra jeg kom 25 min for sent i kirken :o:biggrin:

Det blev en dag, som vi aldrig vil glemme og tror bestemt også det gælder for vores gæster! :loveshower:

Her er et lille billede af de nygifte, som lige er kommet ud af kirken

post-39594-0-78211500-1402950518_thumb.j

post-39594-0-91196600-1402950749_thumb.j

post-39594-0-83204400-1402954046_thumb.j

Redigeret af Celi
1

Del dette indlæg

Juuubiii jeg har også glædet mig til billeder fra dig:-) Og beretning.

I ser godt nok fine ud, og glade..jeg glæder mig til at høre hvorfor du kom 25 min for sent i kirken - godt det ikke starter uden bruden sådsn et show:-)

Kæmpe stort tillykke til jer:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DAGEN FØR DAGEN

Jeg vil lige vise lidt billeder fra forberedelserne fra om fredagen, så I kan få et lille indblik i hvordan det så ud :) Vi fik først lov til at komme ud og pynte op kl. 16.00 og det var rimelig presset, da det tager rigtig lang tid at få alle tingene op! Derudover havde vi reserveret bord kl. 19.00 på en restaurant, hvilket vi blev forsinket til... derude ventede også en overraskelse: min gravide veninde fra Vejle havde taget den lange togtur herover, vildt sødt af hende :a1221: Forlover og min kære gom måtte ordne blomsterdekorationerne selv da vi kørte fra festlokalet :)

Vi havde både en slikbuffet ude i teltet, som skulle bruges til "receptionen" og indenfor i selve festlokalet. Jeg kan fortælle at der var én ting, som der blev udsolgt af: LAKRIDSPIBER! ...selvom vi havde købt 60 stk.! :) Men ellers har vi tonsvis af slik tilbage!

Efter vi havde været ude ved feststedet skulle jeg lige hjem og vaske hår og få printet talen ud... ! Derudover skulle jeg jo også pakke en taske til overnatningen. Min brudepige og veninde begyndte pludselig at lave hemmeligheder udenfor... det var en fantastisk æresport rundt om vores carport lavet af tyl! :) kom først i seng ca. kl. 00.30 om natten... og var vågen indtil kl. 2 og faldt først i søvn derefter.... :td:

post-39594-0-77313400-1402952534_thumb.j

post-39594-0-43804800-1402952542_thumb.j

Redigeret af Celi
1

Del dette indlæg

I ser godt nok fine ud, og glade..jeg glæder mig til at høre hvorfor du kom 25 min for sent i kirken - godt det ikke starter uden bruden sådsn et show:-)

Hvor er du bare sød :kiss: Ja jeg venter dog med beretning til vi får de flotte billeder fra fotografen :)

Hehe jeg synes nu ikke det var min skyld jeg kom for sent, men det var nok mere pga vi var så mange hjemme hos os som skulle gøres klar og så løb tiden.. min håropsætning trak også ud... og ja så kom jeg jo også for sent i kjolen :) Hehe nej gæsterne synes ikke jeg var så sød at lade ham vente så længe :floejt:

0

Del dette indlæg

I er superfine :loveshower:

Mange tak og et stort tillykke med jeres dag i lørdags! Håber den var lige så fantastisk som vores :loveshower:

...og jeg ved ikke hvem der fik sovet mest for jeg var i hvert fald vågen kl. 2 om natten og faldt først i søvn derefter og vækkeuret ringede 6.30 :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak og et stort tillykke med jeres dag i lørdags! Håber den var lige så fantastisk som vores :loveshower:

...og jeg ved ikke hvem der fik sovet mest for jeg var i hvert fald vågen kl. 2 om natten og faldt først i søvn derefter og vækkeuret ringede 6.30 :pokey:

Tak :loveshower: Vi syntes i hvert fald den var hel fantastisk :a1221:

Jeg faldt i søvn lidt over et og vågnede 04.40 :pokey: Men så kørte jeg da bare ud til lokalerne og fik de småting ordnet, som jeg havde glemt aftenen før :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hvor er du bare sød :kiss: Ja jeg venter dog med beretning til vi får de flotte billeder fra fotografen :)

Hehe jeg synes nu ikke det var min skyld jeg kom for sent, men det var nok mere pga vi var så mange hjemme hos os som skulle gøres klar og så løb tiden.. min håropsætning trak også ud... og ja så kom jeg jo også for sent i kjolen :) Hehe nej gæsterne synes ikke jeg var så sød at lade ham vente så længe :floejt:

Nej det der med at lade gommen vente er noget man ser på film:-) Men jeg kan godt se det er en blanding af det hele, godt det ikke var noget alvorligt trods alt. Men derfor kunne jeg levende forestille mig det var lidt stressende.

Og sikke fin oppyntning i har lavet, manner det er gennemført.

Det der står på en bakke, er det en 'toiletkurv'? Det er meget fint - og ikke mindst slik buffeten:-)

0

Del dette indlæg

Jeg faldt i søvn lidt over et og vågnede 04.40 :pokey: Men så kørte jeg da bare ud til lokalerne og fik de småting ordnet, som jeg havde glemt aftenen før :rolleyes:

Okay jeg tror vidst du er "vinderen" af den konkurrence !! :lol::lol::lol:

Vildt nok at du kørte ud til lokalerne og fik ordnet det glemte!!! :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det der med at lade gommen vente er noget man ser på film:-) Men jeg kan godt se det er en blanding af det hele, godt det ikke var noget alvorligt trods alt. Men derfor kunne jeg levende forestille mig det var lidt stressende.

Og sikke fin oppyntning i har lavet, manner det er gennemført.

Det der står på en bakke, er det en 'toiletkurv'? Det er meget fint - og ikke mindst slik buffeten:-)

Det var mega stressende at komme for sent for det gik mega hurtigt med at komme i kjolen og lige skulle jo ret hurtigt op ad kirkegulvet da jeg så ankom... :huh:

Ja synes virkelig det blev fint med oppyntningen, det var virkelig en prinsessesal! :loveflag:

Ja det er mit toiletfad, synes det ser lidt mere eksklusivt ud på et fad, specielt når det er på et toilet med guldtapet :wink:

0

Del dette indlæg

Okay jeg tror vidst du er "vinderen" af den konkurrence !! :lol::lol::lol:

Vildt nok at du kørte ud til lokalerne og fik ordnet det glemte!!! :huh:

Ja, ikk' :lol: Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg sidst har været vågen i 24 timer...

Jamen, det blev jeg lidt nødt til: Vi havde glemt alt om borde til drikkevarer - både i receptionslokalet og i festsalen :huh: Så det måtte jo lige fixes :)

Glemte forresten at sige, at de fremviste ting ser mega godt ud :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af sle85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser I godt ud! Og sikke nogle fede glaskrukker I har brugt til slikbuffet!

Mange tak :) Ja synes selv det er lykkes at finde nogle fine glaskrukker og at finde nogle der matcher hinanden selvom de er forskellige :)

hvor ser i fantastiske ud :loveshower::loveshower:

Tak sødeste Marie :)

Hvor ser i bare knaldhamrende godt ud. jeg har virkelig glædet mig til din beretning!!!

Jeres forberedelser ser ogs¨super smukt ud, men havde så absolut heller ikke regnet med andet.

Ih altså rødmer jo helt, tusind tak :kiss: Jeg skal nok skrive beretning men det bliver efter bryllupsrejsen :)

Hehe nej gæsterne var også vildt imponeret over alle mine detaljer :)

....lige et billede hvor I bedre kan se det smukke slør sammen med kjolen :loveshower:

Det er virkelig prinsessestil all the way :loveshower:

Er glad for det lykkes at ramme stilen :biggrin: Det var SÅ godt jeg holdte fast i blondesløret :loveboard:

Hvor ser I fantastiske ud!!

Tillykke med en vellykket fest - det er virkelig fint med alle dine detaljer...

Mange tak! Det var en helt fantastisk fest fyldt med kærlighed :loveflag:

En rigtig prinsesse det ser du i hvert fald ud til at være blevet :)

Ja det må man sige, fantastisk at drømmen gik i opfyldelse :)

0

Del dette indlæg

SNEAK PEAKS FRA FOTOGRAFEN

Vi har heldigvis nået at få nogle sneak peaks fra fotografen inden vi rejser på bryllupsrejse på torsdag :loveflag: Synes selv det tegner rigtig godt og glæder mig til at se dem alle :loveboard: Jeg lader billederne tale for sig selv :)

post-39594-0-64281100-1403033056_thumb.j

post-39594-0-15873300-1403033209_thumb.j

post-39594-0-39640500-1403033224_thumb.j

post-39594-0-49023500-1403033235_thumb.j

post-39594-0-38939700-1403033243_thumb.j

post-39594-0-00854900-1403033256_thumb.j

post-39594-0-79943000-1403033266_thumb.j

post-39594-0-11016100-1403033279_thumb.j

post-39594-0-89707400-1403033286_thumb.j

post-39594-0-34871000-1403033294_thumb.j

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer