Celi

Prinsessebryllup d.14.6.2014 kl.14 - Bukettens sidste rejse <3

1,049 posts in this topic

Nu har jeg lige sådan hurtigt kigget din tråd igennem :)

Jeg er total forelsket i feststedet, virkelig en prinsesse værdig..

Din kjole er super smuk til dig og sløret er jo en drøm :a1221:

Og i skal giftes på vores årsdag :cheerleader3:

Tænker også at du garanteret er mega kreativ og styr på alle detaljer og sådan, nu når du er VMer :)

Er virkelig også glad for vores feststed, tror det bliver en rigtig smuk ramme om vores store dag :loveboard:

Tænker også at du garanteret er mega kreativ og styr på alle detaljer og sådan, nu når du er VMer :)

Jeg er også rigtig glad for vores feststed og tror det bliver en smuk ramme om vores bryllup :loveboard:

Er også blevet rigtig glad for min kjole og sløret er også så flot, selvom man altid kommer i tvivl om det nu skulle have været et andet slags :floejt:

Hvordan kan det være at I så ikke planlagde bryllup på jeres årsdag..? Vores årsdag faldt faktisk på en lørdag i år....men har aldrig drømt om et januarbryllup og så ville vi kun have haft et halvt år til at planlægge... :huh:

Jeg har i hvert fald mange tanker og ideer til alle mulige detaljer, så håber de alle sammen kommer til at spille sammen på dagen :)

Jeg ved det faktisk ikke hvorfor vi ikke har valgt den dag, tror det er fordi H2B altid har sagt at han synes at vi skal have flere dage der er vores dage og datoen kom faktisk aldrig på tale.. tror også det er fordi det er hans mors fødselsdag..Men nu er jeg også glad for at jeg ikke skal giftes der og være højgravid..

0

Annonce ♥

Er virkelig også glad for vores feststed, tror det bliver en rigtig smuk ramme om vores store dag :loveboard:

Jeg er også rigtig glad for vores feststed og tror det bliver en smuk ramme om vores bryllup :loveboard:

Er også blevet rigtig glad for min kjole og sløret er også så flot, selvom man altid kommer i tvivl om det nu skulle have været et andet slags :floejt:

Hvordan kan det være at I så ikke planlagde bryllup på jeres årsdag..? Vores årsdag faldt faktisk på en lørdag i år....men har aldrig drømt om et januarbryllup og så ville vi kun have haft et halvt år til at planlægge... :huh:

Jeg har i hvert fald mange tanker og ideer til alle mulige detaljer, så håber de alle sammen kommer til at spille sammen på dagen :)

Jeg ved det faktisk ikke hvorfor vi ikke har valgt den dag, tror det er fordi H2B altid har sagt at han synes at vi skal have flere dage der er vores dage og datoen kom faktisk aldrig på tale.. tror også det er fordi det er hans mors fødselsdag..Men nu er jeg også glad for at jeg ikke skal giftes der og være højgravid..

Så er der også mere at fejre... :loveshower: Ja det må da siges, at det egentlig var heldigt I ikke valgte den dato nu når der pludselig kom en lille ny på vej :) hvornår er det du har termin?

0

Så er der også mere at fejre... :loveshower: Ja det må da siges, at det egentlig var heldigt I ikke valgte den dato nu når der pludselig kom en lille ny på vej :) hvornår er det du har termin?

Jeg har termin d. 25. juli men er sygemeldt fordi at de er bange for jeg føder meget for tidligt pga. plukveer så nu må vi om hun bliver derinde tiden ud..

0

NU FÅR PIBEN EN ANDEN LYD...

Ja tror vist ikke dette DIY-påfund er set herinde før... jeg har i hvert fald ikke :) I blandt min H2B's venner og kollegaer laves der altid lidt gas med, om de ikke skal have en pibe når der er en festlig anledning - de er allesammen ikke-rygere vel at mærke :) Derfor har vi købt 60 stk. enkeltpakkede lakridspiber til brylluppet... de er kommet i en flot pyntet æske og kommer til at stå på slikbuffetbordet.... bliver spændende at se hvor mange der kommer til at åbne æsken :wink:

post-39594-0-55301100-1401214727_thumb.j

0

Annonce ♥

Ha ha! Genialt!!! Det er også en af de sliktyper jeg ville overveje kraftigt hvis vi ender med et arrangement hvor jeg synes en slikbuffet passer ind - både min mor og jeg EEEEEEELSKER lakridspiber! Fed idé at købe dem enkeltindpakket og servere dem på den måde!

0

Annonce ♥

Ha ha! Genialt!!! Det er også en af de sliktyper jeg ville overveje kraftigt hvis vi ender med et arrangement hvor jeg synes en slikbuffet passer ind - både min mor og jeg EEEEEEELSKER lakridspiber! Fed idé at købe dem enkeltindpakket og servere dem på den måde!

Selvom den ikke helt passer i farvetemaet så skulle den bare med! :biggrin: Jeg ville oprindeligt have fundet en gammel cigarkasse, men det var lidt svært at have mange lakridspiber i sådan en lille æske :) Man skal bare være opmærksom på, at der er nogle af dem, der er enkeltindpakkede hvor der ikke er lyserødt krymmel på!

Fed detalje med piben:-)

Jeg håber også den får et smil frem hos gæsterne :biggrin:

Simpelthen bare genialt! Den ide kommer jeg måske til at kopiere :)

Hehe takker... det er du velkommen til... vi er vist ikke de eneste der kan more os med lakridspiber :wink:

Gud hvor er det en sjov ide! Love it :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Synes også det er et lidt sjovt påfund selvom det måske ikke passer til prinsessebryllup, så skulle den bare med :cheerleader3:

hehe super sjovt med lakridspiber :biggrin: altid sjovt at finde på noget i udsmykningen som har en historie til nogle af gæsterne

Ja jeg glæder mig til at se hvor mange gæster, udover dem jeg tænker på, som vil hygge sig med dem :)

:lol: hvor genialt ....er bare kæmpe fan af lakridspiber :loveshower:

Vi ELSKER også lakridspiber herhjemme! :)

0

Jeg har købt 80 lakridspiber da de var ekstra nedsat i Netto til vores slikbuffet, de skal nu bare op i en hurrican vase :-)

En der har købt flere lakridspiber end mig!! :biggrin::biggrin::biggrin: Vi købte dem dengang de var til 2 kr stykket i Rema... Tror også det kunne se flot ud i en hurricanvase, men vi har kun sølv, hvid, lyserød og grøn i vores slikbuffet så måtte camouflere den sorte farve :wink:

0

Annonce ♥

Jeg har købt 80 lakridspiber da de var ekstra nedsat i Netto til vores slikbuffet, de skal nu bare op i en hurrican vase :-)

En der har købt flere lakridspiber end mig!! :biggrin::biggrin::biggrin: Vi købte dem dengang de var til 2 kr stykket i Rema... Tror også det kunne se flot ud i en hurricanvase, men vi har kun sølv, hvid, lyserød og grøn i vores slikbuffet så måtte camouflere den sorte farve :wink:

Mine er godt nok ikke enkeltindpakkede, til gengæld købte jeg kasser af 16 stk nedsat til 15 kr, så der kom krejleren lige op i mig.... Vores slikbuffet bliver ikke farvekoordineret, for vi kan li alt for meget farverigt slik ;-)

1

Mine er godt nok ikke enkeltindpakkede, til gengæld købte jeg kasser af 16 stk nedsat til 15 kr, så der kom krejleren lige op i mig.... Vores slikbuffet bliver ikke farvekoordineret, for vi kan li alt for meget farverigt slik ;-)

Du er altså skarp til at spotte de gode tilbud :wink: Ja det er også noget nemmere når det ikke er farvekoordineret, men jeg glæder mig rigtig meget til at se hvordan vores slikbuffet tager sig ud :)

0

Du er altså skarp til at spotte de gode tilbud :wink: Ja det er også noget nemmere når det ikke er farvekoordineret, men jeg glæder mig rigtig meget til at se hvordan vores slikbuffet tager sig ud :)

Det farve koordinerede stoppede efter ca 5 min planlægning hvor H2B proklamerede at man ikke kunne have slikbuffet uden skittles.... De er i sig selv rimelig farverige.... I øvrigt har vi jo blåt tema og det meste blå slik ser bare gustent og giftigt ud :-)

0

BRUNCHKJOLE 2

Jeg havde jo egentlig bestilt en fin hvid sommerkjole som skulle bruges til morgenmaden dagen efter brylluppet... men desværre sad den ikke helt optimalt, så jeg besluttede at sende den retur igen... nu har jeg så fået købt en anden, som er mere råhvid - den anden var kridhvid! Selvom den faktisk er onesize passer den fint, da der er smock bagpå... Derudover har jeg købt lyserød cardigan til og lyse ballerinaer... så er jeg også kun oppe på 4 par sko til brylluppet! :biggrin: :c166:

post-39594-0-64562600-1401361328_thumb.j

1

Annonce ♥

DOORHANGERS

Så fik jeg også produceret doorhangers som skal hænge på de værelser, som er på selve feststedet. De er blevet meget simple, og synes måske der mangler en sommerfugl, men nu er de printede og det projekt kan krydses af listen... :)

Jeg ville egentlig også gerne have lavet "god tur hjem-poser" men det er lidt besværligt når de overnatter forskellige steder, nogle kommer også allerede om fredagen og så er det jo en ting som egentlig godt kan undværes... der er nok at bruge penge på ellers! :)

post-39594-0-19124700-1401361625_thumb.j

0

Rigtig fin brunch kjole....

Havde du ikke en sommerfugle udstanser? Så ville jeg udstanse en eller to sommerfugle, bukke vingerne op og sætte fast med dobbeltklæbende tape eller lign, så er den ged barberet ;-)

0

Havde du ikke en sommerfugle udstanser? Så ville jeg udstanse en eller to sommerfugle, bukke vingerne op og sætte fast med dobbeltklæbende tape eller lign, så er den ged barberet ;-)

Tak glæder mig også til at have den på og bruge den fremover...

Jo jeg har faktisk også sådan nogle sommerfugle liggende, så muligvis de også får sådan en på :)

0

Tak glæder mig også til at have den på og bruge den fremover...

Jo jeg har faktisk også sådan nogle sommerfugle liggende, så muligvis de også får sådan en på :)

Jamen så er det jo lige til hvis du allerede har dem liggende.... Så er der også en "rød" tråd igennem (det kan den her brud godt li) Edited by Camilla_krøier
0

Annonce ♥

MORGENGAVERNE TIL MIN MAND

Faktisk er det endt med hele 3 morgengaver til min kære H2B!! :a1221:

Den første morgengave jeg købte var en personlig collage, som er spændt op på et lærred med bred kant :) Teksten er fra "vores sang", som vi også skal danse til efter brudevalsen.

Derefter har jeg så sidenhen købt nogle personlige manchetknapper med datoerne indgraveret for vores første samtale og første møde og et hjerte under, og på den anden manchetknap datoerne for frieriet (min fødselsdag) og vores bryllupsdato og et evighedstegn under. I vores ringe har vi også et hjerte først og så navn og dato og til sidst et evighedstegn :)

Manchetknapperne skal han have om morgenen d. 14. juni, så han kan have dem på :cheerleader3:

Sammen med manchetknapperne får han også en lille bog med boudiorbillederne, så han rigtig kan glæde sig til at møde sin brud :b223:

Jeg håber at alle gaverne falder i god jord :loveshower:

post-39594-0-96929400-1401638659_thumb.j

post-39594-0-74005700-1401638671_thumb.j

post-39594-0-87747900-1401638685_thumb.j

Edited by Celi
0