Guest MamaBenzi

Duft på bryllupsdagen

40 posts in this topic

Som overskriften lyder, så er jeg interesseret i at høre hvilken duft I regner med at bruge på dagen.

Det var egentlig ikke et spørgsmål jeg har tænkt særlig meget over, men da jeg i torsdags fik spørgsmålet gik jeg helt i sort.
"What? Skal jeg også dufte af noget?" :oops:

Nu har jeg researchet lidt, og har købt en spritny duft.

Coco Mademoiselle. Jeg har længet ønsket mig en Chanel duft, og nu var lejligheden der lissom til at gøre alvor af det.

Men hvad skal I andre have på? Og er det en ny duft eller en gammel kending?

0

Annonce ♥

Jeg fik i Tirsdag en helt ny parfume af H2B. Vi havde års dag (hvilket han havde glemt, så da jeg kom hjem fra arbejde kl. 23.45 lå den på min pude)

Men der gav han mig den nye duft fra Calvin Kline "Down Town"

Så den skal jeg da have på.

1

Gaultier Classique - den plejer jeg også at bruge

0

jeg skal have den indkøbte calvin Kleins euphoria på :)

0

Annonce ♥

Jeg vaklede mellem amor amor og envy me 2... Endte med amor amor, for den stod forrest da jeg skulle pakke taske :)

0

Lige pt er min yndlingsduft Miss Dior Cherie, så tænker jeg vil bruge den til brylluppet :) Men kan jo godt være jeg når at ombestemme mig inden 14.6.14 :wink:

Ellers er det jo også en meget sød tanke at bruge en parfume der hedder noget med "Forever" eller "Love" :loveshower:

P133401_hero.jpeg

0

Min absolutte favorit Nina Ricci - Premier Jour (som desværre er udgået, så godt at jeg nåede at købe til lager)

0

Mit valg er faldet på "Pure Poison fra Christian Dior", Den havde jeg på på vores første date, så syntes det er passende :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg har overhovedet ikke overvejet hvilken duft jeg skal have på endnu... Men jeg synes tit at de dufte jeg bruger til hverdag, der forsvinder duften faktisk rigtig hurtigt..

Så jeg skal på jagt efter en god parfume som holder længe.. :-)

0

Jeg havde Armani Code på :) Har i langt tid syntes den duftede vildt godt, men har aldrig haft den selv :)

Min mand( :7himmel: ) var heldigivs også vild med den :wink:

0

Vi valgte begge at købe en ny duft til den store dag fordi vi begge har det sådan at bestemte dufte kan minde om bestemte begivenheder :)

Jeg havde Flora by Gucci (den røde) på og manden havde Acqua Di GIO fra Giorgio Armani - en duft jeg er helt vild med :)

0

Jeg er så uheldigt stillet, at de fleste parfumer dufter af billig sæbe på mig. :(

Den eneste parfume jeg har fundet, som dufter godt på mig er Lacoste "A touch of Pink", så med mindre jeg finder en mere som er god til mig så bliver det jo nok den.

0

Annonce ♥

Jeg er helt vild med lady million... Jeg har ikke brugt duften de sidste 4-5 måneder - for så bliver den også lidt speciel på vores bryllupsdag... :)

0

Jeg kan faktisk ikke huske om jeg huskede at tage parfume på på min bryllupsdag. Men jeg havde valgt at have den jeg altid bruger på, I stedet for at købe en ny. Jeg ville jo gerne dufte sådan som min mand kender mig og ikke fremmed.. Han forbinder jo mig med den duft, så derfor synes jeg det skulle være sådan....

0

Min mor har parfume allergi, så ingen lækker duft til mig (håber gæsterne også husker det)

0

Jeg skal have Chanel Allure på - min absolut favorit :loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg skal have noget parfumefrit på, min svigermor og min far kan ikke tåle parfume..

Og jeg vil gerne at de begge holder hele aftenen, der bliver også noteret i indbydelserne at gæsterne bedes lade parfumen, stå på hylden den dag....

0

Hold da op hvor er der mange forskellige bud på parfumer.

Det var også lidt det jeg følte at min research viste.

Jeg har som sagt købt Chanels Coco Mademoiselle, og jeg glæder mig SÅ meget...

0

Jeg har normalt Chanel eller Giorgio Armani på- men tænker også, at have en speciel duft på dagen måske... er lidt ude i en Narcississo Rodriguez "Her" som er en meget varm/lyserød duft med både roser, musk og vanilie i... Eller noget endnu lettere! Ellers tager jeg 'bare' min Coco Chanel på...

0

Annonce ♥

Min parfume til den 14/9 (uh, det er snart!) er Wera Wangs "Love struck"

0

Enten Marc Jacobs Daisy, som er min favorit.. Mmmh.. den er god og ellers skal det være Dior Addict 2, som var den parfume jeg havde på, på vores første date, hvor han sagde jeg duftede godt :loveshower:

0

Marc Jacobs - Daisy So Fresh. Jeg vender altid tilbage til den

1

Min personlige favorit er Hugo Boss Deep Red - Men jeg ved at H2B synes at Noa Cacheral Pearl er fantastisk på mig, så tror det bliver den jeg tager på :wink:

0

Lige nu er de to jeg har Hugo Boss Nuit og Hugo Boss Jour, så med mindre der kommer en ny duft til i mellemtiden, så bliver det nok Jour...

post-65875-0-20890100-1394179970_thumb.j post-65875-0-77484900-1394179980_thumb.j

0