Fru Dyrvig

Morgengave - Til ham den skønne

13 posts in this topic

Hey derude :wink:

Jeg er helt på bar bund med morgendags gaven til min kommende mand..
Da jeg altid overrasker med noget personlig, eller noget han på ingen måde forventer - Ja, så har han høje forventninger.

Men hvad skal jeg finde på denne gang - Har virkelig brug for jeres hjælp ??? :a1221:

Han sætter stor pris på:

- Oplevelser / minder

- Noget personligt

- Eller noget man over hovedet ikke forventer..

Hvad finder i på, eller hvad gjorde i ? Eller har i nogle idéer så smid endelig jeres bud tilbage..

På forhånd mange tak :wink:

Hilsen en meget spændt brud :c166:

0

Annonce ♥

Hej.

Jeg skal giftes næste sommer, og jeg har planlagt, at jeg vil have lavet en lille fotoserie af mig selv til ham.

Sådan lidt frække men absolut pæne billeder.

Jeg har aldrig prøvet det før, så det bliver noget grænseoverskridende.

Det tror jeg bestemt din kommende mand vil sætte pris på :-)

Hilsen Mette

0

Jeg fik lavede boudoir billeder til min mand. Han er stor foto fan og elsker at tage billeder.

Men overvejede at give ham en oplevelse, hvor han kunne lave sin egen whisky.

Hans familie kommer oprindeligt fra skotland, så det havde været en perfekt gave. Hvis ikke jeg havde fået taget de billeder.

0

Jeg lavede en stor personlig scrap bog, fyldt med minder i form af billeder og ord og små breve...

Den er blevet utrolig vellykket o. Bli'r dejlig at tage frem i fremtiden, og se tilbage på vores kæreste år sammen...

Han gav mig den fineste rosen busk, som jeg holder meget af og som skal vokse i vores nye have, sammen med os...

0

Annonce ♥

Jeg tænkte rigtig længe over morgengaven, og var faktisk på bar bund. Men så kørte vi på et tidspunkt forbi en Ferrari, og han udbrød: "Sådan én kunne jeg godt tænke mig at prøve at køre". Og få uger efter var der en "deal" på netop det. En times kørsel.

Synes dog han også skulle have noget mere "holdbart" så jeg købte en kuglepen (samme slags som der bruges i rumfærger) hvor hans nye navn er graveret på klipsen. Han blev super glad og overrasket over begge dele.

Edited by Marianne Skibby Rasmussen
0

Takker for de skønne forslag - er imponeret over jeres fantasi... :loveshower:

Jeg har overvejet at lave en års kalender for os. Den skal indeholde oplevelser, som vi skal have sammen hver måned det første år af vores liv som mand og Kone - dog skal nogle af dem være hvor min søn fra tidligere kan deltage..

Hvad tænker i om det??? Og har i forslag til oplevelser som ikke koster en formue, så smid dem endelig.. Det bliver jo hurtigt dyrt når man skal lave 12 forskellige :wink:

0

Takker for de skønne forslag - er imponeret over jeres fantasi... :loveshower:

Jeg har overvejet at lave en års kalender for os. Den skal indeholde oplevelser, som vi skal have sammen hver måned det første år af vores liv som mand og Kone - dog skal nogle af dem være hvor min søn fra tidligere kan deltage..

Hvad tænker i om det??? Og har i forslag til oplevelser som ikke koster en formue, så smid dem endelig.. Det bliver jo hurtigt dyrt når man skal lave 12 forskellige :wink:

Det var da en rigtig god idé! Hvad med en gåtur med en is i en havn et sted ikke alt for langt væk? Der kan sønnemand også være med - alt efter hvor gammel han er, synes han måske det er hyggeligt at se på bådene eller at fodre mågerne med noget brød og I kan holde i hånd og nyde hinanden?

Eller en lille picnic i haven (hvis I har en) eller i en nærliggende park? Det behøver heller ikke koste en formue :) Også her kan sønnemand sagtens være med.

Nu ved jeg ikke hvor I er fra, men hvis I er fra KBH området er det superhyggeligt at tage en tur til øen Ven og leje cykler - evt. et tandem til dig og manden og cykle rundt på øen - kan evt. kombineres med førnævnte picnic.

En kæresteaften hjemme uden sønnemand kunne måske også være et hit, hvor I laver mad sammen hjemme i eget køkken, drikker lidt vin, osv. Det er trods alt billigere end at gå ud at spise.

0

Sådan en kalender gav vi også hinanden i morgengave, han stod for 6 og jeg stod for 6. Vi er fra Odense, så jeg gik ind på vores hjemmeside for Odense, og fandt en masse arrangementer der. Latterkursus, klassisk musik, Julekoncert i Domkirken, Picnic i Kongenshave mens der var en eller anden forestilling mm. For os var det vigtigt, at det var noget vi ikke havde gjort før. Og de fleste af sådanne arrangementer er gratis eller koster ikke så meget.

- Jeg har dog også skejet ud med god middag, spaophold osv. Evt. meld dig ind i Comwells kundeklub hvis i er til en overnatning, så får du gode tilbud mm. Vi bookede ved Kellers Park overnatning, adgang til spa og morgenmad for 1076 kr. for 2 personer - det var meget billigt.

0

Annonce ♥

Tusind tak :loveshower:

I har givet mig så megen inspiration, at jeg er sikker på at gaven vil blive helt specielt... Selv for ham den bette på 4 år :)
Men har da fået nok at se til e næste fire måneder :tunge:

Hva mon der sker i Aalborg i 2014 - hmmmmm

0

Jeg ved ikke om I er til sådan noget, men til december måned kunne det være hyggeligt med en date på skøjter. I Arnold Busck kan man købe en kæreste kalender med forskellige "dates"/udfordringer til hver måned. Evt. den kan bruges eller give inspiration.

0

Dagen inden brylluppet fik han som 'afskedsgave'/vi ses i morgen-gave to billeder af mig.

På morgenen fik han et ur med inskription og som 'sjov gave' fik han customized flip flops til vores bryllupsrejse :)

0

Annonce ♥

Jeg har lavet en bog, med en oplevelse vi skal, 1 for hver måned, nogen er mindre så som i biografen, picnic osv. og nogen er lidt større.

Vi skal giftes i næste månede. så november 2014 inviterer jeg ham på weekendophold. Det bliver den største oplevelse i bogen.

0