Honore2B

P&M's herregårdsbryllup - sidste billeder og takkekort

525 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så kreativ h2b du har, jeg er imponeret :)

Det er jeg også. Han fik selv ideen til at fræse riller ud, så ringene kunne stå. Han ville ikke risikere at stå i kirken og slås med satinbånd der var gået i kludder, hvis nu han pga. nervøsitet ville blive fumlefingret. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tja, så er det vist officielt - jeg har ikke flere DIY projekter.

Og det er minimalt, hvad vi mangler i det hele taget.

  • En sidste prøvesmagning af bryllupskagen, venter bare på at konditoren ringer.
  • Finde tøj til drengene. De store kommer i april, så smutter i i Nordsmark i Vemb og køber smoking/jakkesæt og sko i Deichmann. Den yngste mangler også. Men da han jo vokser i ryk, vil vi ikke købe før i slutningen af april. Mangler også kun bukser, skjorte og sko.
  • Pakke gaveposerne til de overnattende gæster. Men de fylder, så det bliver tidligst et par dage før.
  • Min mor mangler lige det sidste på min cape, så er den færdig. Billede følger selvfølgelig senere.
  • Vælge en sang til brudevalsen
  • Lave playliste
  • Samtale med præsten d. 1. maj

Så i det store hele, så er vi jo nærmest færdige :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OG på søndag skal vi mødes med fotografen. Vi skal lige lære hinanden at kende, og vi får så et "Før brylluppet shoot" gratis :cheerleader3:

Glæder mig helt vildt. Har fundet en masse billede eksempler, som lige skal drøftes med H2b - han har vist nok også noget at skulle have sagt om stilen :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow, jeg er helt vild med jeres ringblok, den er godt nok fin.. Og super god ide med god tur hjem.poserne. Jeg overvejer selv at lave nogle lignende poser til de overnattende, så må jeg spørge (måske dumt) hvor du har købt vandflasker så billigt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, jeg er helt vild med jeres ringblok, den er godt nok fin.. Og super god ide med god tur hjem.poserne. Jeg overvejer selv at lave nogle lignende poser til de overnattende, så må jeg spørge (måske dumt) hvor du har købt vandflasker så billigt?

I Netto. Men Rema1000, Bilka og SuperBest har dem også til den pris.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik vi holdt mødet med fotografen - 4 timer :o som bare fløj afsted.

Vi startede med en tur rundt i alle rummene på Nørre Vosborg - resultatet var en fotograf, der med store øjne udbrød "Godt så - opgaven nu er at begrænse alle mulighederne". Han var vist fyr og flamme over, hvor mange muligheder der var.

Så vi tog endnu en runde, og fandt de steder, hvor vi kunne få de bedste billeder. Uhhh hvor jeg glæder mig :cheerleader3:

Vi fik taget en del billeder af os, som vi glæder os til at se. Og jeg hader ellers at få taget billeder :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi holdt mødet med fotografen - 4 timer :o som bare fløj afsted.

Vi startede med en tur rundt i alle rummene på Nørre Vosborg - resultatet var en fotograf, der med store øjne udbrød "Godt så - opgaven nu er at begrænse alle mulighederne". Han var vist fyr og flamme over, hvor mange muligheder der var.

Så vi tog endnu en runde, og fandt de steder, hvor vi kunne få de bedste billeder. Uhhh hvor jeg glæder mig :cheerleader3:

Vi fik taget en del billeder af os, som vi glæder os til at se. Og jeg hader ellers at få taget billeder :wink:

Det er altid godt med mange muligheder, så er man knap så begrænset..

Men 4 timer, det var godt nok et langt møde - men det er da rart, at det på forhånd er bestemt hvilke rum billederne skal tages i, så man ikke bruger tid på det, på selve dagen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik vi holdt mødet med fotografen - 4 timer :o som bare fløj afsted.

Vi startede med en tur rundt i alle rummene på Nørre Vosborg - resultatet var en fotograf, der med store øjne udbrød "Godt så - opgaven nu er at begrænse alle mulighederne". Han var vist fyr og flamme over, hvor mange muligheder der var.

Så vi tog endnu en runde, og fandt de steder, hvor vi kunne få de bedste billeder. Uhhh hvor jeg glæder mig :cheerleader3:

Vi fik taget en del billeder af os, som vi glæder os til at se. Og jeg hader ellers at få taget billeder :wink:

Det er altid godt med mange muligheder, så er man knap så begrænset..

Men 4 timer, det var godt nok et langt møde - men det er da rart, at det på forhånd er bestemt hvilke rum billederne skal tages i, så man ikke bruger tid på det, på selve dagen..

Her var der faktisk så mange muligheder, at vi blev små forvirrede.

4 timer er lang tid ja, men vi lagde godt nok også ud med en brunch. Mest for lige at "bryde isen" - vi fik så langt en tidsplan for dagen.

De næste 2 - 2½ time brugte vi på at gå rundt og finde stederne. Hvilket vil spare os for rigtig meget tid på dagen - håber vi.

Den sidste halve time fik vi kaffe, og fik styr på de sidste detaljer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu hvor der kun er 48 dage tilbage :cheerleader3::cheerleader3: begynder jeg for alvor at tænke polter abend.

Og ved jo faktisk slet ikke om der bliver en PA. Vores vennekreds er meget lille, og tror helt ærligt ikke, at der i den er nogen der vil arrangere en PA.

Dog har jeg sammen med 11 skønne kollegaer og tidligere kollegaer en "loge", hvor vi med jævne mellemrum fester for fuld skrue. Og sidst en i logen skulle giftes, var jeg da også med til at arrangere en PA. Så hvis jeg skal poltes, ja så sker det nok fra den kant.

Uha hvor er det altså grænseoverskridende fuldstændig at have smidt tøjlerne. Jeg har det bare bedst med at vide, hvad der skal ske og hvornår. Men har meget bevidst truffet beslutningen om, at jeg ikke vil vide besked.

Meeen ........ H2B sendte for over to uger siden en sms, hvor han spurgte om jeg havde planer den 4. april, og om jeg så ville ud og spise med ham. Han har så efterfølgende afsat junior hele weekenden. Nu er det så bare, at sådan plejer H2B aldrig at gøre. Så nu går jeg lidt og mistænker, at hvis det sker så sker det på fredag :blink: uha uha.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I går eftermiddags, da jeg så småt var begyndt at gøre mig klar til at tage hjem fra arbejde blev jeg kidnappet af "logen" - en flok dejlige tøser som er kollegaer og tidligere kollegaer.

Til min store skræk fik jeg hængt et skilt om halsen, hvor der stod "Hjælp jeg skal giftes. Kys 10,-" :blink: Åh sådan noget er bare ikke mig.

Min plan var jo egentlig, at jeg skulle løbe hjem fra arbejde (en del af min tab-et-par-kilo-og-stram-på plan). Dette havde de (med hjælp fra H2B) luret, og jeg fik besked på at vælge de sko, jeg var mindst øm for. Her skal lige forklares, at da jeg går meget rundt på arbejde, ca. 8-10.000 skridt hver dag, går jeg altid i løbesko på arbejde). Da de så indskyder bemærkningen "og som godt kan tåle en tur i Storåen" :blink: så valgte jeg arbejdsskoene, der jo bare er billige løbesko fra Bilka.

Ud i biler med os alle sammen, og jeg bliver så kørt hjem til en af mine kollegaer. Her lå et supermands kostume i str. mand klar til mig. Med rød kappe og det hele. Jeg blev bedt om at skifte til løbeundertøj (sexede lange skiunderbukser og langærmet undertrøje med windbraker) og kostumet. Og selvfølgelig stadig med skiltet. Spørg lige om jeg så øm ud. :tunge:

Der blev serveret lækre nybagte boller, gulerodskage og kaffe og te. Mums - jeg var bare SÅ sulten. Og det skulle så skylles med med shots - i hvert fald for mit vedkommende.

Så ud i bilerne igen og afsted. Vi kom ud til Sørvad Fodboldgolf, og her fik jeg så at vide, at vi skulle spille Bumper Balls-fodbold. I kan se hvad det er her

HOLD NU OP HVOR VAR DET SJOVT. Jeg sværger, jeg var ved at tisse i bukserne af grin et par gange. :balloon:

Så tilbage til Holstebro, lige hjem forbi mig, hvor jeg fik lov til at hente noget skiftetøj.

Hjem til en anden kollega, hvor vi alle 8 hurtigt skulle i bad og skifte tøj - så kan man tale om trængsel på badeværelset :b223:

Afsted igen, og så ned på Cafe Utopia i Holstebro. En lækker lille cafe, der beskriver sig selv sådan her "Og hvorfor er vi så anderledes? Fordi Café Utopia er en arbejdsplads for personer der er psykisk sårbare eller har en sindslidelse, med det formål at give medarbejderne øget livskvalitet gennem meningsfuld beskæftigelse"

Jeg har i lang tid gerne ville ind på Café Utopia, og nu fik jeg så endelig chancen.

Masser af god mad, vin og tøsesnak - det var bare så hyggeligt.

Så retur til min kollegas hjem, og så stod den ellers på drinks og shots i lange baner - og masser af tøse-sladder, der jo længere ud på aftenen vi kom, blev mere og mere løssluppen :bunny_4:

Slap gudskelov for at skulle sælge kys - mine søde tøser kender mig heldigvis :7himmel: og ved at det ville jeg ikke bryde mig om.

Kan ikke helt huske hvornår Michael kom og hentede mig - ved dog, at det tog mig en evighed og en masse fnisen at få skrevet sms :wink: Dumme dumme mikrotastatur på min smartphone.

Vågnede omkring kl. 8 morges, utroligt nok ikke med tømmermænd - hvor heldig har man lige lov til at være? Og første tanke var "NØJ FOR EN FED POLTER ABEND" :cheerleader3::cheerleader3:

Redigeret af Honore2B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden jeg jo, utroligt nok, ikke havde tømmermænd her til morgen, besluttede Michael og jeg over morgenkaffen, hvordan vi gerne ville have borddekorationerne.

Så vi tog lige et smut til Violas blomster i Bækmarksbro.

Vi besluttede, at hun skulle have frie hænder. Vi har bare bedt om, at dekorationerne ikke bliver højere end at man kan se hen over dem og at blomsterne bliver i vores temafarver.

magnetisk-glastavle-100-x-100-cm-lilla.j

og

envelope_a6_light_purple_lavender-p12140

Vi kan godt lide tanken om, at vi overhovedet ikke ved, hvordan dekorationerne kommer til at se ud. Så bliver vi jo også overraskede når vi kommer ind i festlokalet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Michael skulle have nye løbesko, og da den slags jo tager en evighed, så kunne jeg da lige nå i et par undertøjsforretninger i jagten på trussen til under brudekjolen.

Og nu er de så også fundet.

post-67849-0-75298400-1396715311_thumb.j

Jøsses der er dømt "mormor" -HAHA- Tror aldrig jeg nogen sinde har ejet så enorm en trusse før. Men den er dælme praktisk

Det bliver i hvert fald IKKE dem, der kommer til at sørge for :a1093: på bryllupsnatten

Redigeret af Honore2B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som om du havde en max fed PA!! Og hold nu op bumber-ball ser sjovt ud!

Det var hyle morsomt. Man blev jo jordet fuldstændig. Fløj i alle retninger, lå og rullede rundt over hele banen. Og det var dælme ikke nemt at komme op igen, og jo mere man grinte, jo sværre blev det.

På et tidspunkte endte en af tøserne med at stå med hovedet ned og benene sprællende lige op i luften. Vi andre knækkede fuldstændig sammen af grin, mens hun "stod" der og skreg "hjælp jeg kan ikke komme op, nej ned - så hjælp mig dog" -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sexy mamma, piiiiiift -HAHA- De der trusser ligner sådan nogle min mor går i, har altid mobbet hende med hendes kæmpe trusser , og hendes svar er netop altid " det kan godt være de ikke er sexede, men de er praktiske og behagelige " :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer