Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Jeg synes det er super dejligt i er ærlige :wink: ..

Men i har ret i, at jeg er skuffet.. Og det er lige præcis som du skriver; for mig den største dag i mit liv, og for hende "bare" reception..

ØV! hvor er det bare bittert når folk melder fra pga. af kæresten/ægtefællen..

Jeg er jo så tilpas provokerende så jeg invitere dem alligevel og jeg sender også stadig non-fødselsdagskort til hende på hendes fødselsdag

Hehe. Det sgu god stil :sm::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nok ikke så stor tilhænger af det med reception. Jeg vil føle at jeg var på b-holdet og ikke god nok til festen. Hvis nogen i vores omgangskreds skal giftes og vi ikke bliver inviteret til brylluppet kommer jeg til globryllup hvis det passer ind i vores planer. Men jeg vil ikke planlægge noget ud fra at en bekendt skal giftes og vi ikke er inviteret til selve brylluppet.

Det blev vist en lidt rodet forklaring, men jeg kan godt forstå at hun ikke planlægger sin tid efter en reception. Sorry ;)

0

Del dette indlæg

Jeg forstår godt hvad du skriver og kan egentligt også godt følge dig ..

Men det lidt svært - for havde været så meget i tvivl om hun skulle med til festen eller kun reception - så valget havde været rigtigt svært.. Så havde håbet hun ville komme :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg forstår godt hvad du skriver og kan egentligt også godt følge dig ..

Men det lidt svært - for havde været så meget i tvivl om hun skulle med til festen eller kun reception - så valget havde været rigtigt svært.. Så havde håbet hun ville komme :wink:

Ja men hvis det var svært for dig at vælge, så havde hun nok regnet med at komme :) Det er jo egentlig lidt synd for hende.. Men det er jo svært for dig at tale med hende uden at skabe drama, hvis I ikke taler sammen jer to normalt.

Har du svaret hende?

Du kunne jo svare at et eller andet øøøøøøv, du ville gerne have hun var en del af dagen, men fair nok - eller lign..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay :) Jamen så har du jo også bare været ærlig, hvilket er fint :) Men det er lidt giftigt - sådan vil hun nok opfatte det i hvert fald. Men hvis du bare er sød næste gang I ses, så går det hele nok :)

Medmindre selvfølgelig at du hader hende nu og ikke vil have noget med hende at gøre :rolleyes:

:hug:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne mærke jeg havde brug for at være ærlig, selvom jeg godt ved den kan være giftig ..

Men nu den hvertfald "ude af mit system" igen :bunny_4: ...

Kan jeg godt følge dig i - er heller ikke godt at brænde inde med tingene :wink:

Meget flotte invitationer! :)

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Lillebælt halvmarathon og hus byggeri :-)

Så er dagen kommet hvor jeg skal løbe mit første halvmarathon. Kæft jeg er spændt :wink:

C har ikke tid til at tage med over at heppe, når min far og jeg løber over målstregen. Men mor, farmor og stedmor tager på tøse hygge tur og hepper på os :bunny_4:

Da vi jo som nogen er jer er bekendt, har fået solgt vores hus - er vi gået igang med at bygge det nye.

Husbyggeriet går over ALT forvenintning, men det betyder jo desværre at C ikke er særlig meget hjemme og når han er hjemme er han ikke for snaksaglig og da slet ikke om bryllups ting :shooter:

I får lige et lille billede af byggeriet.

post-69556-0-48548500-1399096604_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bor i Nivå, nord for København. Men lige i den her weekend er vi i Kolding (har været hos Ege Art). Vi havde så talt om at tage en tur til Middelfart i dag, men takket være din Update om alle jer løbere, tager vi afsted i morgen i stedet. For ellers ville der nok være lidt lukket igaderne:-) Selvom vi selvfølgelig kunne have heppet på dig.

Håber det gik godt i dag - du er sørme sej:-)

0

Del dette indlæg

Sådan jeg skal nok heppe på dig herfra. Det er da så sejt med en½maraton. :cheerleader3:

Skal over og heppe på min søster, men mon jeg ikke kan finde overskud til at heppe på dig også :) hold da op det set godt ud

Hepper på dig :cheerleader3::cheerleader3: du er så kæmpe sej at du gennemfører et halv maraton :cheerleader3::cheerleader3:

hvor ser jeres husbyggeri godt ud :loveshower::loveshower:

Jeg bor i Nivå, nord for København. Men lige i den her weekend er vi i Kolding (har været hos Ege Art). Vi havde så talt om at tage en tur til Middelfart i dag, men takket være din Update om alle jer løbere, tager vi afsted i morgen i stedet. For ellers ville der nok være lidt lukket igaderne:-) Selvom vi selvfølgelig kunne have heppet på dig.

Håber det gik godt i dag - du er sørme sej:-)

Mange tak for opbakningen d' damer :loveshower:

Halvmarathon var en kanon oplevelse ..

Tiden blev ikke helt som håbet, løb på 2 timer og 30 min, og ville gerne på 2 timer og 15 min. Jeg havde lidt krise med mit knæ, strid modvind og lidt bakker. Men er stolt over jeg gennemførte trods jeg kun har været "løber" i få måneder :bunny_4:

Jeg har helt sikkert for blod på tanden til mere og har allerede kig på et nyt løb i september.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bordkort og blomster favor :loveshower:

Så fik jeg lavet alle bordkortene færdige

..... og begyndt på blomster(frø) favor poserne :loveflag:

Meningen er de skal i favor poserne sammen med personlige chokolade og ja resten ved jeg ikke endnu :)

Jeg har stadig ikke besluttet mig for hvilke blomster frø som skal i . Nogen idéer?

post-69556-0-12649200-1399319989_thumb.j

post-69556-0-30106600-1399319997_thumb.j

post-69556-0-83103700-1399320007_thumb.j

post-69556-0-98651000-1399320022_thumb.j

post-69556-0-04572800-1399320087_thumb.j

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Meningen er de skal i favor poserne sammen med personlige chokolade og ja resten ved jeg ikke endnu :)

Jeg har stadig ikke besluttet mig for hvilke blomster frø som skal i . Nogen idéer?

vil bare lige sige damn det ser godt ud...ang frøene der er jeg lost aner nada om blomster :blush: ikke andet end de kan være flotte og jeg elsker at få blomster :lol::floejt:

0

Del dette indlæg

Drinks pinde

Da jeg kom hjem fra døgnvagt, havde posten igår været forbi med mine drinkspinde fra Ebay. :cheerleader3:

Så jeg gik selvfølgelig straks i krig med dem.

På den ene side er der tags med drinks-relaterede citater, og den anden side selvfølgelig tags med vores monogram..

Hvor er de fine!! Hvilket program har du brugt til at lave dem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vil bare lige sige damn det ser godt ud...ang frøene der er jeg lost aner nada om blomster :blush: ikke andet end de kan være flotte og jeg elsker at få blomster :lol::floejt:

Tak min blomst :hug:

Halvmarthon - hvor er du sej!

Lækker ide med blomsterfrøene :)

Tak søde Winn :rolleyes: Jeg arbejder i en ungdomsskolen nogen hverdage om ugen, der har jeg masser af tid tll at sidde og klippe og klistre . Det skønt!

Drinks pinde

Da jeg kom hjem fra døgnvagt, havde posten igår været forbi med mine drinkspinde fra Ebay. :cheerleader3:

På den ene side er der tags med drinks-relaterede citater, og den anden side selvfølgelig tags med vores monogram..

Jeg bruger Coral-draw :thumbsupsmileyanim: et program a' la illustrator. Og så brugte jeg et stansejern til at stikke dem ud med. Se evt. indlæg med tags.

0

Del dette indlæg

Tak min blomst :hug:

Halvmarthon - hvor er du sej!

Lækker ide med blomsterfrøene :)

Tak søde Winn :rolleyes: Jeg arbejder i en ungdomsskolen nogen hverdage om ugen, der har jeg masser af tid tll at sidde og klippe og klistre . Det skønt!

Drinks pinde

Jeg bruger Coral-draw :thumbsupsmileyanim: et program a' la illustrator. Og så brugte jeg et stansejern til at stikke dem ud med. Se evt. indlæg med tags.

Tak! Hvor købte du standsejern?

0

Del dette indlæg

Jeg er nok ikke så stor tilhænger af det med reception. Jeg vil føle at jeg var på b-holdet og ikke god nok til festen. Hvis nogen i vores omgangskreds skal giftes og vi ikke bliver inviteret til brylluppet kommer jeg til globryllup hvis det passer ind i vores planer. Men jeg vil ikke planlægge noget ud fra at en bekendt skal giftes og vi ikke er inviteret til selve brylluppet.

Det blev vist en lidt rodet forklaring, men jeg kan godt forstå at hun ikke planlægger sin tid efter en reception. Sorry ;)

Jeg har det præcis på samme både - og derfor forstår jeg godt din veninde!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer