JannieLH

Gæster til bryllup ?

15 posts in this topic

Har lige brug for jeres holdning nu!

Jeg er studerende og har fundet 2 piger jeg virkelig klinger godt med, derfor ønsker jeg de skal med til vores bryllup.

Jeg nævner for mine forældre forleden dag at jeg gerne vil have dem med. Så ser de helt forvirrende ud og siger jeg ikke kan invitere dem uden jeres kærester skal med! Jeg vil egentlig bare gerne have dem med, jeg kender jo ikke deres kærester.

Hvad mener I om det?

0

Annonce ♥

Hmm ja den er synes jeg selv var svær. Jeg er selv studerende og har også to piger som skal med til mit bryllup. Den ene af pigernes børn har jeg passet i børnehaven og kender kun faren den vej igennem. Den anden har jeg mødt et par gange og var vidne til deres hemmelige bryllup.

Men det jeg lige tænker er hvordan du selv ville have haft det med det, ellers prøv at høre dem ad? :) håber det hjælper lidt

0

Vi har været kolde og kyniske og sagt, at hvis vi ikke har mødt og været sammen med kæresterne (altså ikke bare sagt hej til dem på gaden), bliver de ikke inviteret med. Jeg kan overhovedet ikke forestille mig et bryllup, hvor jeg ikke kender de mennesker, der er med.

Det er heldigvis blevet pænt modtaget af de tre, som det (pt.) kommer til at gælde for, og den ene har da også præsenteret sin kæreste for os efterfølgende :wink: De to andre regner vi med at møde i løbet af foråret, for vi vil naturligvis helst, at de har deres kærester med, men altså ikke, hvis vi ikke kender dem.

Min storebror syntes dog ikke, at vi kunne tillade os det, og at det da bestemt måtte være en Nordjyllandsting, at man gjorde så'en, men nu kan han jo egentlig også være ret ligeglad, eftersom han har en kone, som vi naturligvis har mødt :tunge:

0

Jeg har det på samme måde som sle85. Vi inviterer kun dem vi har mødt. På grund af pladsmangel har vi fravalgt min mødregruppe, men var de blevet inviteret, så var deres mænd ikke blevet inviteret med, da vi ikke kender dem.

0

Annonce ♥