DrMalene

Et års forlovelse <3, BRYLLUPSBILLEDER og takkekort-design

371 indlæg i dette emne

Dårlig timing!

Åh nej. Er lige styrtet på cykel. Intet alvorligt, men har en stor blodig hudafskrabning på min ene knæ :-(. Virkelig dårlig timing inden mit boudoir-shoot i morgen. Pis pis pis. Ej hvor er det irriterende!!!!

Redigeret af DrMalene
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak, hvor er I søde! "RICE"r derudaf i sengen...

Må få lidt hjælp til at posere fra fotografen. Og ellers er det jo bare godt at jeg kun har betalt 150kr for fotograferingen.

Og så kiggede jeg lige på mine inspirationsbilleder ovenfor. Og der kan man faktisk ikke se den del af knæet som jeg er skadet på. Håber bare ikke der dukker blå mærker op!

0

Del dette indlæg

Boudoir-oplevelsen

Nu er jeg kommet hjem fra min fotografering hos Anette Damgaard.

Knæet viste sig heldigvis ikke at være et problem - især fordi man slet ikke kan se det på de billeder jeg endte med at købe.

Købte to billeder, som jeg glæder mig til at give min kæreste i morgengave :-). Vi fik taget en del gode billeder, men jeg følte at det hele gik lidt for stærkt - tror kun vi fotograferede i 10-15 min, så jeg nåede ikke rigtig at slappe så meget af eller at prøve særlig mange ting af. Men hvad søren - fotograferingen kostede jo også kun 150kr!

Til gengæld synes jeg godt nok man får lov til at betale for billederne - 470kr pr billede i str 18x23cm! Skulle vælge med det samme, hvilket var lidt svært, da billederne først efterfølgende bliver redigeret. Men tror jeg fik valgt to gode ud :-).

Tror jeg en anden gang ville bruge lidt flere penge og få en mere luksuriøs oplevelse, hvis jeg gjorde det for min egen skyld. Men nu er morgengaven da i hus!

0

Del dette indlæg

Boudoir-oplevelsen

Knæet viste sig heldigvis ikke at være et problem - især fordi man slet ikke kan se det på de billeder jeg endte med at købe.

Købte to billeder, som jeg glæder mig til at give min kæreste i morgengave :-). Vi fik taget en del gode billeder, men jeg følte at det hele gik lidt for stærkt - tror kun vi fotograferede i 10-15 min, så jeg nåede ikke rigtig at slappe så meget af eller at prøve særlig mange ting af. Men hvad søren - fotograferingen kostede jo også kun 150kr!

Til gengæld synes jeg godt nok man får lov til at betale for billederne - 470kr pr billede i str 18x23cm! Skulle vælge med det samme, hvilket var lidt svært, da billederne først efterfølgende bliver redigeret. Men tror jeg fik valgt to gode ud :-).

Tror jeg en anden gang ville bruge lidt flere penge og få en mere luksuriøs oplevelse, hvis jeg gjorde det for min egen skyld. Men nu er morgengaven da i hus!

Dejligt at man kan sætte et tjekmark ud for det :)

Men det var ikke lang tid fotograferingen, men hænger nok også sammen med prisen som du selv siger.. Skal selv have taget billeder i næste uge, og skal af med kr. 1.895, som inkludere 1 times fotografering og 1 time, hvor vi sidder og reddigere sammen, og så ender jeg med at få en mappe med 8 små billeder til H2B..

0

Del dette indlæg

Dejligt det var en god oplevelse, trods det gik stærkt! Håber de bliver mega gode de billeder - og at du evt ville give os et lille glimt af dem;) Overvejer altså også stærkt at gøre det - især nu hvor min krop er så trænet og jeg har kæmpet så meget for at smide kiloene - så vil jeg gerne have beviser for, hvordan min krop så ud, før vi lige pludselig begynder på børneprojekt og figuren er tabt igen, ha ha ;D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder meget spændende! Godt at dit knæ ikke var et problem :)

...Overvejer altså også stærkt at gøre det - især nu hvor min krop er så trænet og jeg har kæmpet så meget for at smide kiloene - så vil jeg gerne have beviser for, hvordan min krop så ud, før vi lige pludselig begynder på børneprojekt og figuren er tabt igen, ha ha ;D

Hahaha det er også en god grund! Afsted med dig så!

0

Del dette indlæg

Boudoir-oplevelsen

Men det var ikke lang tid fotograferingen, men hænger nok også sammen med prisen som du selv siger.. Skal selv have taget billeder i næste uge, og skal af med kr. 1.895, som inkludere 1 times fotografering og 1 time, hvor vi sidder og reddigere sammen, og så ender jeg med at få en mappe med 8 små billeder til H2B..

Glæd dig ;-)

Det lyder da vildt billigt i forhold til hvad jeg fik for mine penge! Hvem skal du fotograferes hos? :-)

0

Del dette indlæg

Dejligt det var en god oplevelse, trods det gik stærkt! Håber de bliver mega gode de billeder - og at du evt ville give os et lille glimt af dem;) Overvejer altså også stærkt at gøre det - især nu hvor min krop er så trænet og jeg har kæmpet så meget for at smide kiloene - så vil jeg gerne have beviser for, hvordan min krop så ud, før vi lige pludselig begynder på børneprojekt og figuren er tabt igen, ha ha ;D

Kan klart anbefale det! Synes ikke engang det var så akavet som jeg havde regnet med. Men havde været rart med tid til at blive helt tryg...

Og det er jo det bedste tidspunkt at gøre sådan noget efter et vægttab, synes egentlig det er lige så meget en gave til en selv som til ham der skal modtage billederne...

0

Del dette indlæg

Hm. Kan mærke, at jeg er kommet i tvivl om det var det rigtige at købe de billeder. Føler ikke rigtig jeg fik det ud af boudoir-oplevelsen som jeg havde forventet, det gik bare så stærkt. Det er bare typisk mig først at tænke på sådan noget bagefter!

Og nu er jeg faldet over et sted der tilbyder 1 times foto og fem billeder på print for1500kr - og jeg har jo betalt 1100kr for 10 min foto og 2 billeder... Overvejer om jeg skal prøve at kontakte fotografen fra i dag og høre om jeg kan få mine penge tilbage for de to fotos jeg købte. Eller om jeg bare skal stole på at det er godt nok med de to billeder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå du bliver i tvivl, det var jeg helt sikkert også blevet! Og ja, det er jo mange penge. Men det er en fotograf, der har fået gode anmeldelser, ik? Synes i hvert fald jeg kan huske, at jeg har læst godt om hende herinde. Tænker lidt at den slags altid er lidt et sats - hvis du så bestiller en ny tid, hvad så hvis kemien med fotografen ikke er god der eller du slet ikke kan lide nogen af billederne?

Men kan godt forstå, det måske ikke lige var den oplevelse du regnede med, men det lader til du umiddelbart var ret tilfreds med billederne, så tænker du måske må stole på din første reaktion? Ej ved det ikke...

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå du bliver i tvivl, det var jeg helt sikkert også blevet! Og ja, det er jo mange penge. Men det er en fotograf, der har fået gode anmeldelser, ik? Synes i hvert fald jeg kan huske, at jeg har læst godt om hende herinde. Tænker lidt at den slags altid er lidt et sats - hvis du så bestiller en ny tid, hvad så hvis kemien med fotografen ikke er god der eller du slet ikke kan lide nogen af billederne?

Men kan godt forstå, det måske ikke lige var den oplevelse du regnede med, men det lader til du umiddelbart var ret tilfreds med billederne, så tænker du måske må stole på din første reaktion? Ej ved det ikke...

Ja, billederne blev jo ret gode. Men det er nok bare oplevelsen jeg ikke føler sad i skabet. Føler det gik alt for hurtigt, og at det kunne være blevet endnu bedre hvis der havde været tid.

Har skrevet til hende nu og spurgt om jeg kan få et par dages tænkepause. Håber hun siger ja!

0

Del dette indlæg

Hurtigt svar fra fotografen. Hun vil ikke give pengene retur.

Nå, men så beslutter jeg mig da bare for at det bliver en vildt god morgengave. Han skal jo nok blive glad. :-)

Men vil lige opfordre jer andre til at aftale mere klart med fotografen omkring hvad 1 times fotografering egentlig vil sige... Føler mig sku lidt snydt.

0

Del dette indlæg

Ej hvs der står en times fotografering, så tager hun da røven på dig! Undskyld sproget... Der står ikke op til en time? For hvis der står en times fotografering, så skal det da også tage en time (eller deromkring). Jeg går stærkt ud fra at man ikke kan dække redigering mm. ind i fotografering - det må være foran kameraet!

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uanset hvad så syntes jeg at 10-15 min er ALT for lidt til den pris. Godt nok betalte du kun 150 kr. Meeeen hun var godt nok smart med de vilde priser pr billede bagefter. Og ikke at ville give penge tilbage? Du er jo knap nok ude af døren... Ej syntes ikke det er helt i orden.

0

Del dette indlæg

Ja, det er egentlig ret dårligt. Tror dog jeg skulle have brokket mig mens jeg stadig var derude (bare lidt svært når man står der og er nøgen....).

Tror bare jeg må tage det med mig som en lektie om at mærke lidt bedre efter og ikke lade mig presse, og stå lidt mere op for mig selv.

0

Del dette indlæg

Synes desværre ofte det er en generel ting med de deals (var det ikke på en eller andet "mindst halv pris" hjemmeside du købte det?), at man ikke får den vare, man ville få hvis man betalte fuld pris. På en måde forståeligt nok, for det må være svært for de fleste at få det til at løbe rundt - MEN det er jo ment som en måde forskellige steder også kan få lidt reklame på, så hvorfor man så tit ender med en dårligere behandling og mindre end det man betalte for, er en gåde. Har selv tit haft fornemmelsen af, at det er steder, der er ved at gå konkurs, som lige vælger den finte, for at prøve at hove nogle penge hjem. Er i hvert fald selv blevet mega forsigtig med at forvente noget som helt når noget er en deal.

Det hun så ikke lige fatter er, at hvis du havde haft en super god oplevelse, og måske bare var blevet fotograferet en halv time - 40 minutter, så havde du nok skrevet meget bedre anmeldelse af hende her plus måske endda købt et billede mere!

0

Del dette indlæg

Jeg syntes vitterligt at du skal klage til hende (igen). Det kan da ikke være rigtigt..

Men ja, jeg tror faktisk tit at de der "billige" priser ender med at blive dyrer end alm. pris, netop fordi print kommer oveni. Og så har man måske kun de 2-5 print, men ingen fil. Skal man købe billedefilen koster de endnu mere.

Jeg håber i hvert fald at de er top lækre de 2 billeder du får :)

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det har jeg desværre også oplevet nogle gange nu. Men så kommer man jo bare ikke tilbage til de steder igen....

Min frisør, derimod, fandt jeg via en deal og er nu fast kunde, netop fordi der var så mega god service første gang. Forstår,ikke at det kan betale sig at give dårlig service.

Får dog de 2 billeder på en fil, så det er altid noget... Der er bare fire ugers leveringstid, så det er svært at vente - især når jeg har det lidt træls i maven over oplevelsen. Men skal virkelig holde fast inat det var nogle rigtig lækre billeder jeg valgte!

0

Del dette indlæg

Ja, det har jeg desværre også oplevet nogle gange nu. Men så kommer man jo bare ikke tilbage til de steder igen....

Min frisør, derimod, fandt jeg via en deal og er nu fast kunde, netop fordi der var så mega god service første gang. Forstår,ikke at det kan betale sig at give dårlig service.

Får dog de 2 billeder på en fil, så det er altid noget... Der er bare fire ugers leveringstid, så det er svært at vente - især når jeg har det lidt træls i maven over oplevelsen. Men skal virkelig holde fast inat det var nogle rigtig lækre billeder jeg valgte!

Skal hun så også bruge hele 4 uger på at redigere sølle 2 billeder??! :o:huh: ved godt hun nok også har andre kunder, men stadigvæk. Var der ikke mange herinde fra der købte den deal? gad vide om de har haft samme oplevelse? Var nemlig også selv lige ved at hoppe på den deal...

0

Del dette indlæg

4 uger? Jamen så er de nok også gennemredigeret ned i mindste detalje :) Altid noget du også får filerne, trods alt :) Jeg håber på det bedste - men altså, du kan jo altid få taget nye. Det er sure penge at give en gang til, men det er da heldigvis ikke tusindvis af kr.

0

Del dette indlæg

Haha, ja jeg håber at de er redigeret rigtig flot når jeg får dem ;-). Og jeg VED jo at kæresten bliver vildt glad, så dét er der heldigvis ikke noget i vejen med. Det er kun mavefornemmelsen der er lidt træls.

Tror bare at jeg vil love mig selv at prøve boudoir af igen engang og så give mig selv en luksusoplevelse! De der weekender Tina Liv afholder lyder fx totalt fede :-). Og for nu bare nyde at morgengaven er krydset af to-do listen og prøve at vende fokus tilbage på den der eksamenslæsning... Glæder mig godt nok til sommerferie fra 18/6!!

0

Del dette indlæg

Boudoir-oplevelsen

Glæd dig ;-)

Det lyder da vildt billigt i forhold til hvad jeg fik for mine penge! Hvem skal du fotograferes hos? :-)

Jeg skal fotograferes af Charlotte Schönhoff.. Hun holder til i Viborg.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer