DrMalene

Et års forlovelse <3, BRYLLUPSBILLEDER og takkekort-design

371 indlæg i dette emne

Det er virkeligt sejt at din kæreste selv fanger torsken - det er overskud:-)

Vi vælter rundt i fisk herhjemme, og spiser hjemmefanget fisk flere gang om ugen. I påsken fangede han 30kg på én tur - og til brylluppet skal vi bruge 4kg pæne fileter, så det burde ikke være verdens største udfordring for ham at fange nok. Men det er en ret sjov detalje selv at have fanget noget af maden - tror i hvert fald kæresten kommer til at være meget stolt, når forretten kommer på bordet. :-)

Lyder sørme godt med menu'en - fedt at det lykkedes.

Og SÅ flot et headpiece - tror også jeg ender med det fremfor slør - meeen må hellere finde en kjole først ;)

I øvrigt flot kjole til din veninde også. Elsker grøn! (lyder i øvrigt rigtig hyggeligt at hun kommer dagen før - tror jeg bliver en dejlig oplevelse - især når hun er sådan en som ikke liiiiige stresser over alt det bryllupshalløj) :wink:

Ja, nok en god ide ar finde en kjole først. Men headpiece kan jo gå til det meste, så mon ikke du finder den perfekte kombi? :-)

Tror også min veninde bliver den perfekte makker dagen inden og om morgenen. Jeg bliver nemlig meget let meget følelsesladet, men håber hun kan holde mig oven vande ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes! Vi har stadig en fotograf!

Kæresten har lige snakket med fotografen - og han undrede sig også over hvorfor han ikke havde hørt fra OS. Vi har ikke fundet fejlen endnu, men mon ikke der gemmer sig en mail i et spamfilter et sted. Nå, men alt er godt og vi er igang med at finde en dag vi kan mødes. Og han tager så flotte billeder, og virkede åbenbart rigtig sød i telefonen. Win!

Åh altså, hvorfor ringede jeg ikke bare til ham med det samme? Typisk mig at gå og bekymre mig i stedet for at gøre noget ved tingene, især her i eksamensperioden hvor jeg har super travlt. Men! Alt er godt :-)

Redigeret af DrMalene
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg glæder mig også til ar smage maden.

Ved godt det ikke er "fin" mad, som mange vælger til deres bryllup fx oksemørbrad og skaldyr. Men tænker, at der også skal være noget "WOW" tilbage når mine veninder skal giftes. Når man bliver gift som ung og studerende KAN man jo ikke det hele. Og så synes jeg det er dejligt at finde en kok der vil lege med, og bruge billige råvarer og spændende kombinationer i stedet. Det eneste jeg frygter ved menuen er, at jeg kommer til at tabe bær fra desserten på min kjole, hahaha....

Er simpelthen så glad for at det lykkedes med fotografen. Kommunikation og god mavefornemmelsen er nemlig bare så vigtigt, og hvis det have vist sig at han bare ikke gad svare os, så havde jeg følt at jeg blev nødt til at finde en anden for ikke at få mega stress over tvivlen. Men ja, dejligt at det hele bare byggede på it-fejl! Nu er vi ved at finde dato for et møde med ham, som bliver efter min eksamen, dvs ca en måned inden brylluppet. Spørgsmålet er så bare om det er for lang tid inden?

0

Del dette indlæg

Ja, kan mærke at jeg bare glæder mig til brylluppet nu. Behøver ikke lave mere før efter min eksamen 18/6, dejligt at slippe for at skulle stresse.

Men BK er godt nok en god overspringshandling når eksamenslæsningen er lidt for kedeligt!

0

Del dette indlæg

Ja, kan mærke at jeg bare glæder mig til brylluppet nu. Behøver ikke lave mere før efter min eksamen 18/6, dejligt at slippe for at skulle stresse.

Men BK er godt nok en god overspringshandling når eksamenslæsningen er lidt for kedeligt!

Helt vildt! Jeg burde også læse til eksamen og her sidder jeg :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Under 2 måneder - hængepartier

Hold nu op - synes tiden flyver afsted. Der er jo under to måneder til brylluppet nu, og jeg glæder mig virkelig til eksamen er overstået, så jeg kan fokusere på planlægningen igen. Det irriterer mig lidt, at der er detaljer jeg ikke har styr på - men har 5 uger efter eksamen til at ordne det sidste. Synes der er så mange hængepartier lige nu.

Redigeret af DrMalene
0

Del dette indlæg

Du skal nok nå det hele :) 5 uger er faktisk VIIIIRKELIG lang tid :wink: Især hvis du har sommerferie efter eksamen og mere eller mindre kan bruge fuld tid på forberedelserne! Men kan godt forstå du stresser - men mon ikke det mest af alt er fordi eksamen føles lidt i vejen for det du meget hellere vil i gang med? :wink: Jeg var også lidt op i det røde felt indtil jeg fik lavet lister med, hvad der skal ordnes hvornår.. Så hvis du ikke allerede er i gang med lister, vil jeg anbefale det!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal nok nå det hele :) 5 uger er faktisk VIIIIRKELIG lang tid :wink: Især hvis du har sommerferie efter eksamen og mere eller mindre kan bruge fuld tid på forberedelserne! Men kan godt forstå du stresser - men mon ikke det mest af alt er fordi eksamen føles lidt i vejen for det du meget hellere vil i gang med? :wink: Jeg var også lidt op i det røde felt indtil jeg fik lavet lister med, hvad der skal ordnes hvornår.. Så hvis du ikke allerede er i gang med lister, vil jeg anbefale det!!

Godt tip med listerne - det bliver en god overspringshandling i morgen ;-). Lidt kontrol-følelse gør nok godt!

. Og jo, jeg ville tusind gange hellere planlægge bryllup end læse mere på eksamen. Men om to uger er der ferie.

I dag ringede min bedste veninde og havde krise efter en dumpet eksamen, så jeg tog dagen fri for at passe lidt på hende, dræbe vores dankort i Zara (købte virkellig fin blonde-jumpsuit - perfekt til honeymoon på Bali!), og tog til Distortion. Total ufornuftigt og dejligt! Rart med en pause, selvom det gør ondt at se sin veninde ked af det - men det var virkelig godt for os begge med en dag tilbage i den virkelige verden. I morgen går turen tilbage til eksamensland med fornyet energi :-)

0

Del dette indlæg

Shopping: honeymoon-lækker og mulig brunchkjole

I går var jeg som sagt på shopping med bedsteveninden, da hun havde en lortedagefter en alt for svær eksamen, og havde brug for en krammer og et glødende dankort.

Jeg fandt også et par gode ting. I H&M fik jeg købt et lækkert sæt hvidt blondeundertøj, som jeg glæder mig til at vise ham på bryllupsnatten (skal dog ikke have det på inde under kjolen, da der er indbygget BH og jeg hellere vil have rare usynlige trusser på - men så må jeg skifte når vi skal i seng).

I zara forelskede jeg mig i en blondebuksedragt, som både er ret Bali og ret bridal. Og perfekt til brune ben og brune Birkenstock sandaler. Og bare virkelig rar - har den på i dag, så kan allerede mærke jeg kommer til at bo i den hen over sommeren.

... Og så er det også rimelig smart at den ikke bliver krøllet, nu vi skal rejse med rygsæk på Bali (vi overvejede at gøre det med kufferter og være lidt mere som "rigtige" turister, men vi elsker jo at backpacke, og de muligheder der giver bare at gå ud i det blå med 10kg på ryggen og hinanden i hånden.)

post-70428-0-72185200-1401953722_thumb.jpost-70428-0-62438000-1401953737_thumb.j

Desuden prøvede jeg denne kjole. Endte med ikke at købe den, da jeg ikke ville bruge så mange penge, men tænker stadig på den. Den kunne være ret fin som brunchkjole - og den giver virkelig lange stænger... Og så er den tilpas maritim til at H2B (aka Kaptajnen) ville være vild med den. Hvad synes I om den?

post-70428-0-06180500-1401953774_thumb.jpost-70428-0-77572700-1401953783_thumb.j

(Alle billederne er fra Zaras hjemmeside)

Redigeret af DrMalene
0

Del dette indlæg

Er vild med dem begge!!

Tror måske liiiige jeg skal forbi Zara - den der blondesag ser virkelig lækker ud!!

Gør det! Det er som at rende rundt i pyjamas. Bliver perfekt til varme dage :)

Og jeg var faktisk ikke den eneste i prøverummet der havde den på, så den er vist ret populær. Skynd dog i Zara og find den i TRF :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er vild med dem begge!!

Tror måske liiiige jeg skal forbi Zara - den der blondesag ser virkelig lækker ud!!

Og jeg var faktisk ikke den eneste i prøverummet der havde den på, så den er vist ret populær. Skynd dog i Zara og find den i TRF :)

Jeg skal under alle omstændigheder i byen i morgen, så jeg slår et smut forbi... Rejser til Tyrkiet lørdag aften - så det ville være perfekt!

0

Del dette indlæg

Er vild med dem begge!!Tror måske liiiige jeg skal forbi Zara - den der blondesag ser virkelig lækker ud!!

Jeg skal under alle omstændigheder i byen i morgen, så jeg slår et smut forbi... Rejser til Tyrkiet lørdag aften - så det ville være perfekt!

Tror du ville blive super glad for den i Tyrkiet!

Men pas på. De har farligt mange pæne ting i Zara lige nu...

0

Del dette indlæg

50 dage tilbage

Det gik lige op for mig, at der er præcis 50 dage til brylluppet nu! Ih, hvor er det snart.

Har lige aftale med kæresten, at vi tager ind i Carat og kigger på ringe igen i morgen. Og tror sandsynligheden er stor for at vi køber dem i morgen, da vi begge er hooked på dem vi så sidste gang.

Glæder mig så meget til at have ringene i hus - det er næsten den mest romantiske ting at købe synes jeg. Tænk, at skulle have dem på resten af livet <3

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

EJ hvor er den buksedragt bare lækker, casual chik! Im loving it! :loveshower::loveshower::loveshower:

Jaaa, casual chik er det bedste, når man kan slippe afsted med det, hahaha :D

kan både lige buksedragten og kjolen :loveshower::loveshower:

Også mig! Må snart ind og prøve kjolen igen, så jeg kan beslutte om det skal være det...

Super fin blondesag og lækker lækker kjole! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Men øv for at det overhovedet ikke er snit jeg på nogen måde ville kunne bære! :shooter:

Haha, det kender jeg godt. Synes også sjældent jeg er heldig i Zara - plejer ikke at kunne have numsen i noget af deres tøj, eller armene i nogen af deres bluser. Ved ikke hvem de designer deres tøj efter, men i hvert fald ikke altid almindelige mennesker.

Men kjolen er bare bygget til at skabe fokus på taljen og gøre mine korte solide ben lidt længere, win!

0

Del dette indlæg

Shit, jeg må have bryllup på hjernen.

Har haft bryllupsmareridt i nat! Ej, hvor er det fjollet, haha... Hvad siger det lige om mig?

Drømte at dagen for brylluppet var oprandt, og intet var klar - kjolen var kæmpe stor og alt for lang, vi havde ikke holdt møde med feststedet endnu, vi vidste ikke om maden kom, og jeg var pisse ked af det, mens alle andre var ligeglade. Og senere i drømmen opdagede vi at brylluppet først var ugen efter.

Tror vist der er én, der ville have godt af sommerferie snart. 12 dage endnu.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer