DrMalene

Et års forlovelse <3, BRYLLUPSBILLEDER og takkekort-design

371 indlæg i dette emne

hvor er det bare skønt at i svinger så godt med præsten, hvilket også er med til at man slapper noget mere af

super skønne farver du har fået valgt til brudebuketten, og ja jeg er så også en af dem som også er vilde med nelliker :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at høre med præsten. Det er da super hyggeligt at i har haft møde i to timer, det er godt nok også vigtigt at være tryg den dag - og det gør i da helt sikkert med hende:-)

Det er skønt for jer der kun er 4 dage til, samtidige med det er helt helt vildt. Tænk sig du kun skal sove 4 gange mere, og så skal i giftes:-)

0

Del dette indlæg

Selv om I har småting der stadig skal ordnes lyder det til at I også har tid til at nyde de sidste dage inden det hele går løs.

Umiddelbart tænker jeg altså ikke begravelse med nelliker og slet ikke i de farver, så jeg tror helt sikkert din buket bliver virkelig smuk!

0

Del dette indlæg

2 dage tilbage...

I dag har vi kørt rundt i hele København med min søde mor som chauffør.

Afleveret torsk til kokken, købt lime/citron/mynte til baren og kokosvand til mig i inco, købt ind til 100 hotdogs til natmad i Bilka, holdt pause med store is ved Ismageriet og hentet lysestager hos en veninde... Puh, det var en lang og varm tur!

Nu er vi igang med at pakke alt. Kæresten synes vist jeg gør for meget ud af det, men det er jo heller ikke ham der skal overveje hvad der kan køres til feststedet i morgen, og hvad der må vente til lørdag... Og hvad der skal bruges til foto, og hvad der bare skal køres op i bryllupssuiten.

Er I sindssyge der er mange lister!!! Men tror faktisk jeg er ved at have fod på det.

Er glad for at jeg lige søgte på huskelister herinde - det mindede mig lige om, at pakke en lille toilettaske med medicin: ipren, panodil, imodium, mavesyretabletter, antihistamin, nikotintyggegummi til H2B, og øjendråber til mig.

Nu skal jeg havde et store overblik, og så vil jeg gerne blive færdig med min tale. Synes det er super svært at huske at prioritere den, når jeg bar gerne vil være sammen med min kæreste når vi ikke arbejder på brylluppet. Synes ikke den er god nok endnu!

Men allerede om en time har jeg lovet kæresten at være klar til en sidste date som forlovede, og det vil jeg også rigtig gerne. Spændende hvad han har fundet på!

I morgen henter vi blomster og kører til feststedet og dækker borde, henter is og får drikkevarer på køl. Og så skal jeg hjem, mens kæresten bliver. Tror det bliver viiiiildt mærkeligt! Godt jeg har en date med min bedste veninde, der kommer og overnatter. Puh. Deter snart!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For fanden det er snart, hvor er det dejligt at høre, at i har styr på det:-)

Det lyder virkeligt som om du har overblikket,og i får hygget samtidige med i er praktiske.

Spændende hvad jeres date går ud på i dag:-)

Nåh men jeg tager en tur til Sverige i morgen, og er ikke sikker på hvor meget jeg får været på BK. Jeg vil derfor ønske dig/jer den bedste og skønneste dag på lørdag. Jeg sender masser af tanker afsted mod jer på lørdag!

Stort tillykke, og jeg glæder mig allerede til du beretter. Men først må i have den dejligste dag i kan ønske jer:-)

0

Del dette indlæg

Kan bare overhovedet ikke sove, selvom klokken er halv fire... Har været vågen i halvanden time!

Ved siden af ligger min kæreste i sin sødeste søvn :-). Underligt at det her er vores sidste nat sammen før ægteskabet.

Nervøsiteten har vist ramt for fuld udblæsning! Eller, nok ikke nervøsitet - er bare så spændt på det hele og min hjerne snurrer på fuld kraft!!!

Håber da ikke det bliver værre i morgen, for vil gerne være udhvilet før lørdag.

Nå, vækkeuret ringer om 4 timer. Må hellere give søvnen en chance til.

0

Del dette indlæg

Hvor er du sød, jeg håber du fik en lur mere i morges!

Men ja, der er mange ting at holde styr på - det er fandme også en stor dag der bare skal spille. Men det lyder som om der er helt kontrol over lister osv:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er har nu fået læst det hele igennem. Det lyder som om du havde en sjov polterabend, og jeg synes nellikker er en smuk blomst - meget lig pæoner som du selv siger. Det vigtigste er at vælge de blomster man holder af og så være ligeglad med symbolik. jeg er sikker på at buketten bliver rigtig flot og romantisk.

Nyd jeres sidste dag inden brylluppet - den er også lidt speciel :)

Og ikke midst nyd jeres dag imorgen! Håber vejret holder ved :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lykkeligt gift

Tusind tak for alle jeres hilsner herinde. Det var super hyggeligt at se, da jeg åbnede computeren for lidt siden.

VI havde en helt vidunderlig dag fyldt med kærlighed, dejlige gæster, og smukke rammer - og festen endte for vores vedkommende først kl 5 efter en tur i Øresund. Vi har sovet 3 timer, og de sidste gæster er først lige kørt. Er så fyldt med indtryk!

Facebook er eksploderet med billeder, så tænkte at jeg lige ville dele et par af dem med jer herinde.

post-70428-0-89787800-1406478887_thumb.j

post-70428-0-16827100-1406478903_thumb.j

post-70428-0-08886900-1406478915_thumb.j

post-70428-0-54316600-1406478928_thumb.j

Fotografen har vi givet god tid til at redigere billeder, da vi tager til Bali på torsdag og bliver der i 4 uger. Når billederne fra fotografen kommer skal jeg nok dele lidt af dem også.

post-70428-0-42876500-1406479195_thumb.j

Redigeret af DrMalene
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer