Aya84

Denne tråd må slettes!

145 posts in this topic

Annonce ♥

Vidunderskønne billeder!

Tak, det er så skønne minder!

Og kram til dig, var lige inde og læse i din planlægningtråd. Av, det er hårdt at miste! ❤

Det er snart 4 år siden vi mistede min morfar, præsten fik det flettet så fint ind i talen uden at det var for sentimentalt. Men kiggede lige over på min mor som sad med tårer i øjnene.

Sorgen forsvinder aldrig, men man lærer at leve med den..... ❤

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Og så fik jeg bundet sløjfe/bånd og sat klistermærker på 72 stk sæbebobbel rør! 1 1/2 time med lidt tv som underholdning og så var de klar!

Tanken er at de skal deles ud i kirken og så får alle ved børnebordet én ved deres bordkort.

Hvis der er nogen der mangler har jeg 67 klistermærker til overs som jeg gerne sender til en anden BK-med-søster :)

Super fin tråd, du har jo styr på det meste:) hvor har du fundet sæbeboblerne + klistermærker? Dem jeg har set er ikke lige så fine...

Sæbeboblerne er fra eBay ;) og klistermærkerne er fra vistaprint, har skrevet teksten istedet for adresse på adresselabels :) jeg har ca 65-67 klistermærker tilbage jeg gerne sender for en 50-er!

Har du stadig klistermærkerne?

Jeg kunne godt være interesseret...

Og tillykke med brylluppet - hvor er I fine og din kjole bare virkelig smuk!!

0

Og så fik jeg bundet sløjfe/bånd og sat klistermærker på 72 stk sæbebobbel rør! 1 1/2 time med lidt tv som underholdning og så var de klar!

Tanken er at de skal deles ud i kirken og så får alle ved børnebordet én ved deres bordkort.

Hvis der er nogen der mangler har jeg 67 klistermærker til overs som jeg gerne sender til en anden BK-med-søster :)

Super fin tråd, du har jo styr på det meste:) hvor har du fundet sæbeboblerne + klistermærker? Dem jeg har set er ikke lige så fine...

Sæbeboblerne er fra eBay ;) og klistermærkerne er fra vistaprint, har skrevet teksten istedet for adresse på adresselabels :) jeg har ca 65-67 klistermærker tilbage jeg gerne sender for en 50-er!

Har du stadig klistermærkerne?

Jeg kunne godt være interesseret...

Og tillykke med brylluppet - hvor er I fine og din kjole bare virkelig smuk!!

Send mig en pb, så er de dine kun godt hvis de kan glæde andre!

0

Annonce ♥

Vidunderskønne billeder!

Tak, det er så skønne minder!

Og kram til dig, var lige inde og læse i din planlægningtråd. Av, det er hårdt at miste! ❤

Det er snart 4 år siden vi mistede min morfar, præsten fik det flettet så fint ind i talen uden at det var for sentimentalt. Men kiggede lige over på min mor som sad med tårer i øjnene.

Sorgen forsvinder aldrig, men man lærer at leve med den..... ❤

Tak! Ja det er så evigt rigtigt, det kommer altid til at ligge i baghovedet og med tiden bliver det forhåbentligt primært de mange glade minder der fylder og ikke så meget sorgen over at have mistet.

0

Annonce ♥

Vidst det eneste der mangler i denne tråd: BRYLLUPSKAGEN!

Den bestod af chokoladekage med chokoladestykker, hvidchokoladecreme også med lidt knas og mangocreme. Mums!

Så lykkedes det endelig at vedhæfte billeder!!

post-67829-0-55458500-1421240961_thumb.j

post-67829-0-55368600-1421240993_thumb.j

Edited by Aya84
0

Annonce ♥