Aya84

Denne tråd må slettes!

145 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik vi ringene hjem, jeg er dybt forelsket!

Ege Art har simpelthen fået fremtryllet de smukkeste ringe - lige hvad vi ønskede os. Nok især mig

Billedet fanger slet ikke stenene i min ring rigtigt, de er forskellige nuancer af grøn og enkelte er hvide/klare.

Wauw!

Stort tillykke med dagen :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så "kom vi ud på den anden side". Vi er stadig høje ovenpå den virkelig fantastiske dag vi havde! Virkelig ❤❤❤❤❤

Alle har fået ret, det er en FANTASTISK dag, det går alt for hurtigt og den er dejlig at tænke tilbage på OG man tænker ikke på de penge man har 'ofret' på dagen, efter dagen.

Alt gik som det skulle, der var skønne og glade gæster, lækker mad og NOK, smukke taler, mange flotte gaver, sjove indslag, kysserunder, kys under, over og ved bordet osv osv.

Nu er jeg nået til takkekort, kun så småt. Afventer billeder fra fotografen. Men kan jo godt lide at gøre et godt forarbejde.

Jeg har brugt vistaprint til alt i forbindelse med brylluppet, men alligevel har jeg lyst at finde på noget nyt....

Nogen der kan anbefale et sted at lave smukke/seje/fede takkekort? (Med plads til foto)

Og så lige et lillebitte sneak-peak, beretning må komme senere...

Min smukke brudebuket, som dagen efter blev lagt på min morfars grav - jeg kastede min datters efter brudevalsen (hun sov og havde glemt alt om den). Og så et enkelt billede af os alle fire, udenfor kirken. Ikke det bedste men et lille bitte bitte sneak-peak bliver det i første omgang;

post-67829-0-65988500-1398168421_thumb.j

post-67829-0-26868600-1398168432_thumb.j

post-67829-0-47455300-1398168564_thumb.j

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle lækre farver i din brudebuket... det er også sådan nogle jeg også selv kunne tænke mig :)

Hvor ser I bare fine ud, og hvor er kjolen og hairpiece flot til dig ! :loveshower:

0

Del dette indlæg

super smuk buket

:loveshower: hvor ser i skønne ud på dagen

Ih, hvor jeg glæder mig til at se mere... I ser dejlige ud :loveshower:

Ej hvor er i altså bare fine... og smuk brudebuket...iih stort tillykke, glæder mig til beretningen... :heart:

Sikke nogle lækre farver i din brudebuket... det er også sådan nogle jeg også selv kunne tænke mig :)

Hvor ser I bare fine ud, og hvor er kjolen og hairpiece flot til dig ! :loveshower:

Mange tak! Jeg elsker de farver min buket havde og de blomster der var sat i var alle ønsket af mig.

Derudover følte jeg mig så godt tilpas i kjolen og så smuk med mit 'SoBridelicious' hairpiece (TAK igen Miss-Lena).

Vi er virkelig helt høje endnu ovenpå den skønne dag ❤

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til de nysgerrige kommer der lige lidt flere billeder fra vores skønne dag, som stadig giver mig totalt kuldegysninger og bobler i maven!

Jeg har så meget andet at se til for tiden, bla. Har jeg fået konstateret en kronisk sygdom som jeg har været igennem nogle ubehagelige undersøgelser for at få udredt. Så overskud bliver brugt på min familie og arbejdet for tiden....

Men billeder! Det allervigtigste for os var at vi holdt det her bryllup som familie og at vores børn var med til det de ville. Det var de og de havde en lige så dejlig dag som os. Vores søn på 4,5 siger stadig "den gang VI blev gift/holdt bryllup" om dagen ❤

På vej til kirken, manden og jeg skulle følges med ungerne op ad kirkegulvet, så vi ankom også sammen.

(Beklager evt stavefejl, ipaden og jeg er ikke altid enige om hvad der skal stå)

post-67829-0-84734900-1400055203_thumb.j

post-67829-0-58931800-1400055213_thumb.j

Redigeret af Aya84
0

Del dette indlæg

Får mig en snak med sønnike under festen. Her kan mit smukke, smukke sobridelicious hairpiece ses - tak Miss-Lena! Det var perfekt!

Og på næste billede siger jeg, meget rørt, tak til min mand for hans smukke, ærlige tale. Det gjorde han sq godt!! (Og ja, der havde været kysserunde lige inden talen og min brudepige/barndomsveninde havde sørget for godt med læbestift)

post-67829-0-27845700-1400055973_thumb.j

post-67829-0-31006000-1400055982_thumb.j

Redigeret af Aya84
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer